Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2020-02-22, 10:34   #121
chidde
Projektledare
 
chiddes avatar
 
Reg.datum: Mar 2003
Ort: London
Inlägg: 1 352
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
Det är samma tänk som att en tjej som drar ner byxlinningen och flashar kissen på fyllan för några killar är fräck och häftig och det är harmlöst men en kille som hänger ut draggen i 2 sekunder inför några tjejer är ett svin, ett äckel och han ska anmälas.

En tjej som skickar nakenbilder till en kille hon chattat lite med är het och spännande, en kille som skickar nakenbilder till en tjej han chattat lite med är en gris och ska anmälas. Man har olika måttstockar beroende på vilket kön man har.
Varfor man valjer att ta bilder pa sitt eget kon ar for mig ett ratt "udda" beteende, att sen dela/skicka till nagon man kanner pa internet kanns annu mer udda

Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief Visa inlägg
Ok, ursäkta.

Ska försöka bättre. Så du är singel, har inget vettigt jobb eller utbildning, bor i en håla (eller bodde, du skulle väl till sthlm), och hänger rätt mycket med dina päron och höns? Hur gammal var du, sa du?

Med din CV är jag fascinerad att du ens fått se en f***a i IRL. Antagligen är din enda fördel en bra penis eftersom du verkar vilja visa den för varenda kvinna. Men det är en klen tröst när allt annat går på tomgång.

Trots din begränsade livserfarenhet och undermåliga framgångar så har du ett tvångsmässigt behov av att uttrycka dina irrelevanta åsikter i mer eller mindre alla trådar.

Var det bättre?
+1

Citat:
Ursprungligen postat av wintersnowdrift Visa inlägg
Jag fattar inte, jag skulle just återgälda all kärlek jag fick i kärlekstråden (inklusive posta min superskrytsamma bröllopsvideo samt min senaste lönespec som present till Aryt) och precis då låstes den Jag tycker inte att den spårade sååå hemskt mycket?
Tyckte inte heller den sparade sa varst, men kande att det var nara nar det blev 10 nya sidor att lasa varje gang man loggade in

Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Man blir ungefär som alla andra brottslingar som inte kommer ihåg kvällen i fråga.
Precis, lagger man sen in psykisk ohalsa sa blir man friad fran det mesta

Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Dio är Kolozzeums Kanye West. Han kliver upp på scenen, stjäl micken och säger: Yo Taylor, im never gonna let you finish. And Beyonces video was uninteresting and boring. This Award show is about me now!"

Tänk er Dio på Via Dolorosa. Jesus kånkar på korset upp mot Golgata. Men sedan kliver Dio fram, för det här handlar numera om honom.

"Finns det några snälla barn här?" Frågar tomten. Fan skit i barnen säger Dio, ge mig alla paket och all uppmärksamhet, för det här handlar om mig nu.
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Ett skott ljuder följt av att någon skriker "Sic Semper Tyrannis!". John Wilkes Booth hoppar från balkongen och flyr, Lincoln ligger död i sin loge. Panik utbryter på Fordteatern. Vakter springer överallt, skådespelarna har flytt bakom scenen och publiken ser förvirrad ut. Dio kliver upp på scenen och säger lugnt "Det här handlar om mig nu"



"Alea eacta est" sa Julius Ceasar när han korsade Rubicon. men sedan klev Centurion Diomedeus Exelancius fram och sade mer bestämt: "Filum Actum De Me" och därför tog de ytterligare 4 år att ta sig till Rom som bara låg 35 mil bort från Rubicon.

(Tog mig lite konstnärlig frihet med historieskrivningen där)
Forsta gangen tradgardsmobeln fick mig att skratta 😁
__________________
chidde.blogg.se

Projekt: Hästsvans
Läs om mig och Titta på mig
chidde är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-22, 11:03   #122
r3mpuh
avatartext
 
r3mpuhs avatar
 
Reg.datum: Apr 2008
Ort: Aspergerland
Inlägg: 1 050
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
r3mpuh , var det inte du som låg med typ fyra tjejer på en helg? En av dem som blivit sur kanske?
You can do it maybe! ~
r3mpuh:s Träningsjournal ~ Marklyft: 200 kg
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Du verkar vara en person som skulle kunna koka någons katt som kärleksförklaring och sedan inte förstå deras arga reaktion.
r3mpuh är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-22, 15:20   #123
Tolkia
Moralistmoderator
 
Tolkias avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Ort: Lycksele
Inlägg: 15 502
Citat:
Ursprungligen postat av chidde Visa inlägg
Det var kul sa lange det varade, men sa blev man ocksa pamind om att vi som ett kollektiv inte var mogna for det.
Exakt.
Tolkia är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)