Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2021-01-27, 21:57   #46
Råland
Registered User
 
Rålands avatar
 
Reg.datum: Sep 2006
Ort: Umeå
Inlägg: 48
Citat:
Ursprungligen postat av Xerxex Visa inlägg
Ja mycket handlar om vilken läkare man får. Vissa tycker 10 är ju normalt och bra och andra tycker det är i gråzonen och då går på hur man mår.

Jag hade 7-8 när jag fick TRT. Mådde rätt uselt då också med klassiska symptom som läkarna trodde var pga av sköldkörteln men jag bad dem kolla testot. Hade jag inte frågat det själv hade det nog inte ens kommit upp.

Det är kraftigt underdiagnostiserat och vet man inte själv vad man ska fråga efter är det lätt att man inte får rätt behandling.

Gel är som alla säger rätt kast. Bättre med sprutor. Nebido tar de flesta och beroende på hur snabbt man tar upp det är det mellan 6-12 veckor som folk tar en spruta.

För mig var nebido inte bra utan fick höga östro värden och en liten knöl i ena bröstet.

Bytte till Testoviron, dvs vanligt testo-e som de flesta dopare kör. Nackdelen är att man måste ta typ var 10de dag men mängden är mindre så man kan enkelt ta i låret medans nebido behöver man ta i skinkan för det är 4ml olja.
Har du Testoviron på licens då den verkar avregistrerad i Sverige sedan 2006? I så fall vet du hur problematiskt det var för din läkare att ordna licensen?

Provade du en hel massa olika protokoll på din Nebido eller fick du byta när du upplevde symtom?

Får du importera till apoteket eller hur funkar det? Behöver du gå till vårdcentral för injektion var 10 dag eller får du lov att skjuta själv?

Många frågor blev det
Råland är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)