Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-12-02, 13:04   #1531
C h r i s
.
 
C h r i ss avatar
 
Reg.datum: Jun 2007
Inlägg: 164
Citat:
Ursprungligen postat av Krampus Visa inlägg
Fast det är ändå intressant att se hur mediciner har förstört kroppen. Jag såg inte der som att Grub hånade. Den där magen borde vara ett avskräckande exempel på hur saker går fel.
Om det var i "utbildningssyfte" så hade man nog inte postat en bild och sedan skrivit "sporten förlorar en estetisk gud". Lite halvsorgligt när moderatorerna i övrigt är stränga. Jag vidhåller min åsikt så får ryggdynken till grub flöda in.
C h r i s är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-02, 13:07   #1532
Krampus
Jag kan en rolig historia.....
 
Krampuss avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Ort: Kwontario
Inlägg: 10 486
Citat:
Ursprungligen postat av C h r i s Visa inlägg
Om det var i "utbildningssyfte" så hade man nog inte postat en bild och sedan skrivit "sporten förlorar en estetisk gud". Lite halvsorgligt när moderatorerna i övrigt är stränga. Jag vidhåller min åsikt så får ryggdynken till grub flöda in.
Ja det är klart..
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Osten80 Visa inlägg
Jag gillar Krampus. Kraftfullt, men ändå lite halvbögigt.
Krampus är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-02, 13:32   #1533
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
Citat:
Ursprungligen postat av C h r i s Visa inlägg
Om det var i "utbildningssyfte" så hade man nog inte postat en bild och sedan skrivit "sporten förlorar en estetisk gud". Lite halvsorgligt när moderatorerna i övrigt är stränga. Jag vidhåller min åsikt så får ryggdynken till grub flöda in.
Den byggaren kommer aldrig någonsin läsa eller se det här. Och diskussionen hade alltså för stunden blivit lite generellt flamsig, där folk skrattar åt den sorgliga verkligheten för vissa byggare utan självinsikt. Ja, tills du kom och agerade moraltant, i klassiskt manér, som reagerar på att en journalist säger "du" i samtal med kungafamiljen.

Sluta gräva. Alla fattar vad han menade. Vi är införstådda med byggningens baksida och valde här att skratta åt det absurda. Rapportera inlägget och skriv av dig där, om det nu är en så oerhört upprörande grej.
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-02, 13:47   #1534
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishviking Visa inlägg
Bara jidder om det vanliga tugget "vitaminer" släppt det för långt och ingen varnas för det.
det är så urtjatat och vi vet att dem gör det den stora massan! varför ska det diskuteras?
Hur byggare dopar sig, vilken sorts doping de använder, hur mycket de använder och hur den påverkar kroppen är ju utan tvekan det mest intressanta i hela byggarcirkusen. Eller föredrar du att läsa saker som "Ramy har lagt på sig en halv inch på armarna nu, han kommer bli farlig i Arnold"?

Citat:
Ursprungligen postat av Jocke67 Visa inlägg
Han ser ju helt miffo ut. Är han en bodybuilder eller?
Det ser väl ut som ett rätt klassikt fall av palumboism? Fast han verkar ha större magrutor än andra palumboiter.

Citat:
Ursprungligen postat av Krampus Visa inlägg
Fast det är ändå intressant att se hur mediciner har förstört kroppen. Jag såg inte der som att Grub hånade. Den där magen borde vara ett avskräckande exempel på hur saker går fel.
Åh jo, det var ett solklart fall av hånande.

Men man kan hävda att vissa människor förtjänar att hånas. Om någon aktivt sprider bilder på sig själv i syfte att få folk att tänka "åh, vad fantastisk han ser ut", och det i själva verket får motsatt effekt och folk tycker han är motbjudande, då tycker jag man han hävda att man gjort sig förtjänt av lite hån. Samma med kvinnor som lägger upp putrövsankläppsselfies, t ex.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-02, 13:48   #1535
ApexProcyon
Biggus Dickus
 
ApexProcyons avatar
 
Reg.datum: Nov 2016
Inlägg: 368
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Hur byggare dopar sig, vilken sorts doping de använder, hur mycket de använder och hur den påverkar kroppen är ju utan tvekan det mest intressanta i hela byggarcirkusen.
Det är faktiskt väldigt fascinerande att läsa om människor som utsätter sig för saker man själv aldrig skulle tänka tanken på att utsätta sig för. Jag kan däremot inte relatera till hur man kan vilja göra sig själv till en försökskanin.
__________________
Citat:
Man skall inte glädja sig i onödan.

Senast redigerad av ApexProcyon den 2017-12-02 klockan 13:50.
ApexProcyon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-02, 13:53   #1536
C h r i s
.
 
C h r i ss avatar
 
Reg.datum: Jun 2007
Inlägg: 164
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf Visa inlägg
Den byggaren kommer aldrig någonsin läsa eller se det här. Och diskussionen hade alltså för stunden blivit lite generellt flamsig, där folk skrattar åt den sorgliga verkligheten för vissa byggare utan självinsikt. Ja, tills du kom och agerade moraltant, i klassiskt manér, som reagerar på att en journalist säger "du" i samtal med kungafamiljen.

Sluta gräva. Alla fattar vad han menade. Vi är införstådda med byggningens baksida och valde här att skratta åt det absurda. Rapportera inlägget och skriv av dig där, om det nu är en så oerhört upprörande grej.
Det verkar vara mer upprörande för dig att jag hade en åsikt än något annat. Jag väntar med spänning på grubs inlägg på instagram direkt till personen i fråga över hur han ser ut, tror att han uppskattar det, men det vågar han inte
C h r i s är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-02, 14:07   #1537
Krampus
Jag kan en rolig historia.....
 
Krampuss avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Ort: Kwontario
Inlägg: 10 486
Sluta nu inte att lägga upp bilder på freaks. Det finns ett klart intresse att se hur kroppen modifieras både till det bättre och sämre. Utan intention till att hånas.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Osten80 Visa inlägg
Jag gillar Krampus. Kraftfullt, men ändå lite halvbögigt.
Krampus är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-02, 14:11   #1538
leee
Banned User
 
Reg.datum: Dec 2013
Inlägg: 357
Hans medtävlande är inte mycket bättre.
leee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-02, 14:25   #1539
Bärsärk
 
Reg.datum: Apr 2015
Inlägg: 1 171
Även om man nu skulle vilja hånas så är det inte otillåtet, jag skrev att de skulle vara både högt och lågt i tråden.
Bärsärk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-02, 15:59   #1540
Krampus
Jag kan en rolig historia.....
 
Krampuss avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Ort: Kwontario
Inlägg: 10 486
Vad gör Art Atwood denna dag tänkte jag kunde vara kul i tråden, googlade och såg att han dog 2011....
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Osten80 Visa inlägg
Jag gillar Krampus. Kraftfullt, men ändå lite halvbögigt.
Krampus är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-02, 19:03   #1541
kaspen
Registered User
 
kaspens avatar
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 624
Fy fan vad den här tråden dog. Nån som har nåt skvaller?
kaspen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-02, 19:10   #1542
kaspen
Registered User
 
kaspens avatar
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 624
Jag orkar inte gå tillbaka och kolla men har nån pratat om William Sullivan, skapare av proteinbrödet P28 och IFBB pro? Han arresterades är i deep shit. Han hade bråkat med sin flickvän och han tejpade över hennes mun och slängde henne i sin bagagelucka och körde runt stan med henne. När hon rymde så ringde hon polisen som vid tillslaget hittade kolain värt 3 miljoner dollar (!!!!).



Senast redigerad av kaspen den 2017-12-02 klockan 19:11.
kaspen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-02, 19:10   #1543
G.W
Registered User
 
G.Ws avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 160
Vad har ni för tankar om att Phil kommer att ha samma antal vinster som Haney och Coleman efter nästa år.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
G.W är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-02, 19:10   #1544
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen Visa inlägg
Fy fan vad den här tråden dog. Nån som har nåt skvaller?
Dog och dog, det brukar ju vara tyst i några dagar med jämna mellanrum här...
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-02, 19:13   #1545
kaspen
Registered User
 
kaspens avatar
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 624
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Dog och dog, det brukar ju vara tyst i några dagar med jämna mellanrum här...
Det har skrivits mer här i tråden den senaste dagen än någonsin. Ändå dog den.
kaspen är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)