Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2021-01-21, 16:51   #16
NickeSthlm
Registered User
 
NickeSthlms avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 392
Citat:
Ursprungligen postat av Kev88 Visa inlägg
Jag upplevde en märkbar ökning i mina månaderna efter att jag började att isolera dem, men vem vet, det kanske var andra faktorer som bidrog till det. Det är hur som helst varken särskilt ansträngande eller tidskrävande att slänga in några sets efter ryggen.
Inte som enskild övning kanske men om du "bara" ska kasta in en och annan isolationsövning för axlar, biceps, triceps, mage, vader, baksida axlar och underarmar så har du helt plötsligt en drös med sets som inte är så tidskrävande var och en för sig..
NickeSthlm är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-01-21, 18:18   #17
Pongu
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2021
Inlägg: 154
Jag kan belasta bakre deltoideus med Pendlay row om jag håller brett och träffar bröstet högt, men så som jag gör den normalt ger den inte mycket. Därför la jag till omvända flyes en gång i veckan.
Pongu är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-01-21, 18:47   #18
Tkirsgnirän
Registered User
 
Reg.datum: Dec 2020
Inlägg: 71
Är ju gener som avgör. Min farsa trodde jag gick på bola steroider när jag var 16 pga mina massiva lårmuskler, som blivit så via normal fysisk aktivitet , cykel och en dags benträning i veckan. Inte så jag gjorde något magiskt och att alla som vill ha kralliga ben ska ta efter mig. Är ju definitivt generna där. Precis som att vissa får bra baksida axlar via endast rodd/chins, kan andra behöva slänga på lite flyes etc för att lyfta fram dem. I mitt fall behövs fokus på baksida axlar mer pga hur musklerna är "placerade" visuellt. Behöver lite extra volym där för att inte se slät ut från sidan. Behöver dock inte köra benspark ;p
Tkirsgnirän är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)