Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-01-20, 13:04   #16
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Citat:
Ursprungligen postat av davvvan Visa inlägg
Använder du kortet till varuköp och andra köp eller funkar det att betala räkningar med? Utan räkningar känns det svårt att nå upp i taket 25 000 kr/månad.
Jag har inte gjort det men det skall funka: https://www.komplettbank.se/kreditkort/priser

Dock får du då löpande ränta från dag 1, vilket jag antar man kan komma undan genom att "ladda" sitt kort? Jag har inte kollat upp det i och med räntan samt att nästan hela mitt månatliga belopp skulle gå till hyran i så fall.

Det är även max 2000p/år, alltså du behöver inte maxa poängen varje månad för att nå upp till max.

Senast redigerad av PureWhey den 2020-01-20 klockan 13:07.
PureWhey är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-20, 13:54   #17
wintersnowdrift
special snowflake
 
wintersnowdrifts avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Ort: Obygden
Inlägg: 3 163
Livin' la vida loca som man gör så har jag ett kreditkort kopplat till ICA-banken och får därmed oerhört feta bonuscheckar som jag nyttjar på veckans storhandlingar.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
Brevis esse laboro, obscurus fio
wintersnowdrift är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-21, 08:00   #18
Wain
Three apples high and rising
 
Wains avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 894
Cashback kan vara värt att kombinera med bonusen på kreditkortet. Får tex 3% tillbaka när jag bokar hotell och liknande. Sedan finns det en hel del "gratispengar", tex just nu får man 50kr för att registrera sig på Wish och Fortum ger 500kr om man byter elabonnemang.

https://www.mybonus.com/r/zdngih
__________________
Mr. Dad-bod
Wain är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-21, 13:03   #19
geoff
Registered User
 
Reg.datum: Dec 2018
Inlägg: 462
Citat:
Ursprungligen postat av wintersnowdrift Visa inlägg
Livin' la vida loca som man gör så har jag ett kreditkort kopplat till ICA-banken och får därmed oerhört feta bonuscheckar som jag nyttjar på veckans storhandlingar.
Drar/registrerar alltid ICA-medlemskap innan jag betalar med CirkleK-kortet, får då samma ICA-bonus som med ICA-bankkort (är inte 100% säker, men tror det?) plus CirkleK-bonus på 1% att tanka för.
geoff är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)