Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2020-01-21, 18:50   #39106
skyffelmördarn
Registered User
 
skyffelmördarns avatar
 
Reg.datum: Dec 2019
Inlägg: 963
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Inte får man ont i magen av hunger. Det är någon annan slags obehagskänsla skulle jag säga. Har svårt att tro att panodil eller nåt annat liknande skulle kunna funka mot detta.

Men ifall du verkligen har "ont" i magen så borde det funka. Men då är det väl snarare att du faktiskt fått någon slags problem med magen. Kanske att du kan ha fått det pga att du inte ätit på länge. Nåt slags tarmvred eller nåt sådant tänker jag mig då.

Men det "normala" är völ att man har lite obehag en-två dagar ifall man inte äter nåt. Sedan försvinner de värsta hungerkänslorna och obehaget. Detta i alla fall under förutsättning att man dricker tillräckligt med vatten.

Varför inte käka en tallrik gröt? Det funkar iaf bra mot hunger.
Drog en bulk över jul/nyår, gick upp 10 kg på 4 veckor samt tränade ganska mycket. Är tillbaka på min "vanliga" kost nu och jag får ont i magen/tarmvred av hunger om jag inte äter var 4e timma.

Ja alltså sådär ont i halsen hungrig blir jag.

Verkar vara lite bättre idag dock.
skyffelmördarn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 14:51   #39107
Cooks
Budget Axon
 
Reg.datum: Nov 2014
Inlägg: 101
Vad är det för skillnad på handskar man har inom t.ex. vården och handskar som kockar har? De sistnämnda är i princip alltid svarta och inom vården nästan alltid vita/genomskinliga.
__________________
Citat:
Deadlift is pulling off of the floor, and you've got all that gravity down there, but squatting is way up high on your back, so there's not as much gravity
Cooks är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 14:54   #39108
Mental
Ölkonnässör
 
Mentals avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Ort: Stockholm...ish
Inlägg: 6 009
Citat:
Ursprungligen postat av Cooks Visa inlägg
Vad är det för skillnad på handskar man har inom t.ex. vården och handskar som kockar har? De sistnämnda är i princip alltid svarta och inom vården nästan alltid vita/genomskinliga.
nitrilhandskar

skillnaden är färgen Även storlek och med/utan puder
__________________
Mental är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 15:01   #39109
Cooks
Budget Axon
 
Reg.datum: Nov 2014
Inlägg: 101
Citat:
Ursprungligen postat av Mental Visa inlägg
nitrilhandskar

skillnaden är färgen Även storlek och med/utan puder
Tack!
__________________
Citat:
Deadlift is pulling off of the floor, and you've got all that gravity down there, but squatting is way up high on your back, so there's not as much gravity
Cooks är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 18:33   #39110
Köttis
Registered User
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 611
Vad har bröstmjölk för makros? Råmjölken och den senare.

Wikipedia:
Den innehåller 3 till 8 gånger mer*protein*och*mineraler*samt A- och E-vitamin, än vad den senare*bröstmjölken*gör, men har lägre halt av*fett*och*laktos.

Sent from my FRD-L19 using Tapatalk
Köttis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 18:36   #39111
skyffelmördarn
Registered User
 
skyffelmördarns avatar
 
Reg.datum: Dec 2019
Inlägg: 963
Citat:
Ursprungligen postat av Köttis Visa inlägg
Vad har bröstmjölk för makros? Råmjölken och den senare.

Wikipedia:
Den innehåller 3 till 8 gånger mer*protein*och*mineraler*samt A- och E-vitamin, än vad den senare*bröstmjölken*gör, men har lägre halt av*fett*och*laktos.

Sent from my FRD-L19 using Tapatalk
Sugen eller?
skyffelmördarn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 19:22   #39112
Kif
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2017
Inlägg: 153
Citat:
Ursprungligen postat av Köttis Visa inlägg
Vad har bröstmjölk för makros? Råmjölken och den senare.

Wikipedia:
Den innehåller 3 till 8 gånger mer*protein*och*mineraler*samt A- och E-vitamin, än vad den senare*bröstmjölken*gör, men har lägre halt av*fett*och*laktos.

Sent from my FRD-L19 using Tapatalk
Det är inte spec gott ändå. Inte värt det mot jordgubbssmak proteinpulver .
Kif är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 21:39   #39113
Köttis
Registered User
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 611
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Sugen eller?
Behöver veta om det är värt att göra kärringen på smällen.

Sent from my FRD-L19 using Tapatalk
Köttis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 22:16   #39114
Cooks
Budget Axon
 
Reg.datum: Nov 2014
Inlägg: 101
Folk som skickar dickpics till random brudar (= alla som inte specifikt bett om det), fungerar det någonsin? Varför?
__________________
Citat:
Deadlift is pulling off of the floor, and you've got all that gravity down there, but squatting is way up high on your back, so there's not as much gravity
Cooks är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 22:36   #39115
Snubben
är en liten legend.
 
Snubbens avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Ort: Stockholm
Inlägg: 3 125
Citat:
Ursprungligen postat av Cooks Visa inlägg
Folk som skickar dickpics till random brudar (= alla som inte specifikt bett om det), fungerar det någonsin? Varför?
Det är faktiskt en intressant fråga. Jag förstår att man skickar man mellan typ sin partner och sig själv skickar sådana bilder, men till främlingar eller en vän eller någon som .. man hoppas på mer.

Är det någon som har skickat en dickpic där det faktiskt har slutat med att de fick ligga?
__________________
Mvh Snubben - Lyfta vikter + Löpning = #curl4lajf

Citat:
Ursprungligen postat av TomasB Visa inlägg
Yes! Ser ut som rena rama fett-boven. Tror det där är orsaken till södra USA's fettma-epedemi också. Jävla tallriksmodell!
Snubben är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 22:42   #39116
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Vissa går igång på chock-effekten av att någon får se ens kön, de går igång på att bara få visa upp det. Som blottare. Borde anmälas.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 10:50   #39117
Akerhage
Horny user
 
Akerhages avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Gräddhyllan Göteborg
Inlägg: 360
Citat:
Ursprungligen postat av Cooks Visa inlägg
Folk som skickar dickpics till random brudar (= alla som inte specifikt bett om det), fungerar det någonsin? Varför?
Det som är mest förvånandsvärt är att enligt aftonbladet så har över 50% av alla män skickat dickpics? Låter ju helt vansinnigt mycket? Jag vet inte om jag är för gammal men förstår verkligen inte hur man kan få för sig att fota sitt kön och skicka till någon (som man inte ens känner?!). Synd att inte fler åker dit på det så kanske beteendet kan avhjälpas. 2 års fängelse kan det ge, bura in dem bara!
Akerhage är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 10:58   #39118
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av Akerhage Visa inlägg
Det som är mest förvånandsvärt är att enligt aftonbladet så har över 50% av alla män skickat dickpics? Låter ju helt vansinnigt mycket? Jag vet inte om jag är för gammal men förstår verkligen inte hur man kan få för sig att fota sitt kön och skicka till någon (som man inte ens känner?!). Synd att inte fler åker dit på det så kanske beteendet kan avhjälpas. 2 års fängelse kan det ge, bura in dem bara!
Är detta vad du tycker det borde kunna ge, eller hur det faktiskt funkar just nu?

Är det samma straff ifall man skulle skicka nån annan typ av porrbild? Eller krävs det att man skickar bild på sin egen drule?

Jag kan tänka mig att en hel del annonser på internet skulle kunna falla inom ramen för vad som räknas som olagligt om porrbilder i allmänhet är olagliga.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 11:07   #39119
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Finns ju risken att det utnyttjas. Tänk någon brud som sextar med en kille, så gör han henne putt och villig att hämnas på honom. Förekommer ju redan, förutom att tjejerna läcker ut bilder och vill shamea männen bara. Är väl en grej på båda sidor, hämndporr.

Senast redigerad av Brofessorn den 2020-01-27 klockan 11:09.
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 11:14   #39120
Akerhage
Horny user
 
Akerhages avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Gräddhyllan Göteborg
Inlägg: 360
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Är detta vad du tycker det borde kunna ge, eller hur det faktiskt funkar just nu?

Är det samma straff ifall man skulle skicka nån annan typ av porrbild? Eller krävs det att man skickar bild på sin egen drule?

Jag kan tänka mig att en hel del annonser på internet skulle kunna falla inom ramen för vad som räknas som olagligt om porrbilder i allmänhet är olagliga.
Jag läste detta, att det ses som sexuellt ofredande, vilket i sin tur kan leda till 2 års fängelse.
Akerhage är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)