Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2019-12-31, 15:20   #1276
MaxTheMarketer
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2013
Ort: Sverige
Inlägg: 501
Thumbs up

Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Haters.
Nja. Tyvärr måste jag börja hålla med C.E.J och Herr Lafayette. Det hela börjar påminna om UFO-påstående utan något klart filmbevis.

Alla bär kameror och alla vill filma och fota allt möjligt de tror skall ge likes och ändå finns knappt någon bra bild eller film som bevisar UFOn?

Liknande sker nu. Om Mr. Bob Dylan är så socialt glänsande utomlands borde det inte vara något problem om att gå fram till random person som sitter och skriver med papper & penna och be om att få skriva ned:

Datum & tid
Plats
Kolozzeum kontonamn

Och sedan ta ett foto på detta. Det går att ladda upp på www.imgur.com och sedan länkas till. Tänk när kändisar skapar AMA-trådar på Reddit:


Var är Mr Bobcole's sådan simpla bild som bevisar att han exempelvis befinner sig utomlands nu på exotisk plats?

Jag känner en riktig "gamer" som har legat och vrakat med många gifta kvinnor och unga töser. Han har inga problem att skicka bilder på pågående convos han har där tjejerna är extremt "på". Han e oxå inte så tekniskt kunnig så han skulle inte lyckas med att fejka allt.

Även anonyma nakenbilder (ej ansikte) kan skickas som inbäddade bilder i själva convon. Visst, tjejerna skulle kunna skicka random-bilder på andra tjejer men jag tror honom då han är mkt vältränad så han har något som bör ge honom bra förtur på Tinder, osv.

Själv har jag inte sett några extraordinära bevis från Mr. Bobby Brown trots extraordinära påstådda(!) resultat sedan tråden startades från ingenstans. En sak har han iaf åstadkommit: den har inte låsts ännu!
MaxTheMarketer är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-12-31, 16:19   #1277
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Jag skojade bara. Jag dömde ut det som fejk för längesen.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)