Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2013-11-08, 18:54   #676
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Visst,man ska inte vifta med händer och armbågar i ansiktet men inte faaaan kan han ha fått så jävla ont som det ser ut på klippet. Han snuddar han bara lite på visiret.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-11-08, 19:19   #677
rooz
Legimtimerad flaggstång
 
roozs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Hos Mor & far
Inlägg: 9 962
Citat:
Ursprungligen postat av awesomooo Visa inlägg
Visst,man ska inte vifta med händer och armbågar i ansiktet men inte faaaan kan han ha fått så jävla ont som det ser ut på klippet. Han snuddar han bara lite på visiret.
Söndag 10 Nov mellan 15-16:00 så delar jag ut gratis armbågar i offensivzon i Täby ishall! (Obs, enbart i huvudet)

Jag menar, det gör ju inte ens ont
__________________
Citat:
Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla
rooz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-11-08, 19:34   #678
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Sure, ge mig en hjälm med visir så. Jag ser situationen som att han kommer men ändå inte riktigt träffar huvudet ordentligt. Jämtin försökte väl på en axel mot axel men det gick åt pipsvängen.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 08:55   #679
rooz
Legimtimerad flaggstång
 
roozs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Hos Mor & far
Inlägg: 9 962
Citat:
Ursprungligen postat av awesomooo Visa inlägg
Sure, ge mig en hjälm med visir så. Jag ser situationen som att han kommer men ändå inte riktigt träffar huvudet ordentligt. Jämtin försökte väl på en axel mot axel men det gick åt pipsvängen.
Visiret skyddar ögonen, men kan ge dig skärskador.


Axel mot axel? Med armbågen där uppe?
__________________
Citat:
Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla
rooz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 09:34   #680
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Jämtin är väl inte speciellt omtyckt men tror inte att meningen med tacklingen var att teycka armbågen i skallen och ge Leksand PP i 5 min när man redan sitter i skiten. Jämtin bör inte ha armbågen där uppe och Kapstad ska skämmas.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 16:36   #681
Kotten
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 830
Citat:
Ursprungligen postat av awesomooo Visa inlägg
Jämtin är väl inte speciellt omtyckt men tror inte att meningen med tacklingen var att teycka armbågen i skallen och ge Leksand PP i 5 min när man redan sitter i skiten. Jämtin bör inte ha armbågen där uppe och Kapstad ska skämmas.
Ska Kapstad skämmas ???, han är fortfarande skadad och gick på is första gången idag sen tacklingen, han körde lite själv och det är oklart när han kan spela. Att man kör vidare efter en smäll och att det blir värre efter är inte ovanligt.
Kotten är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 18:06   #682
rooz
Legimtimerad flaggstång
 
roozs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Hos Mor & far
Inlägg: 9 962
Citat:
Ursprungligen postat av awesomooo Visa inlägg
Jämtin är väl inte speciellt omtyckt men tror inte att meningen med tacklingen var att teycka armbågen i skallen och ge Leksand PP i 5 min när man redan sitter i skiten. Jämtin bör inte ha armbågen där uppe och Kapstad ska skämmas.
Varför är armbågen där då. Han sätter ju upp den enkom för att skada kapstad.

Jämtin ska skämmas. Kapstad hade tur att det inte gick värre.
__________________
Citat:
Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla
rooz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 18:16   #683
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Så dum i huvudet är han inte att han riskerar sin karriär för att skada en spelare. Det var olyckligt bara.

Varför spelade Kapstad matchen ut då? Han fick ju så jääääävla ont när han låg där på isen. Såg ju ut som han snuddade armbågen mot hans visir.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 18:42   #684
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Skitsamma, jag hatar Leksand det är därför jag säger så där.

Mårts tycker SHL är en jävla kärringliga, håller ni med? Jag gör det... Ryssarna var bra mycket tuffare och imorgon blir väl Sverige förnedrade av finnarna

http://www.aftonbladet.se/sportblade...le17813348.ab#
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 18:45   #685
rooz
Legimtimerad flaggstång
 
roozs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Hos Mor & far
Inlägg: 9 962
Det är svensk hockey. Kjolen på, trosorna bör matcha strumpbyxorna annars kan du få 2 min för felaktig utrustning.
__________________
Citat:
Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla
rooz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 18:46   #686
Kotten
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 830
Citat:
Ursprungligen postat av awesomooo Visa inlägg
Så dum i huvudet är han inte att han riskerar sin karriär för att skada en spelare. Det var olyckligt bara.

Varför spelade Kapstad matchen ut då? Han fick ju så jääääävla ont när han låg där på isen. Såg ju ut som han snuddade armbågen mot hans visir.
När det gäller Jämtin så tror jag han var ute efter att skada. Sen angående Kapstad, han fick en jävla smäll men den tog på käken som tur var, är inge konstigt alls att han kunde fortsätta då det ofta blir värre efter en stund. Han har varit på magnetröntgen i falun och haft svårt att äta. Vad man än håller på med för idrott och skadar sig så blir det oftast värre efter en stund. Att Kapstad låg kvar och hade ont tvivlar jag inte en sekund på, hade han inte vikt undan från Jämtins armbåge hade han varit borta länge
Kotten är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 18:46   #687
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Det är svensk hockey. Kjolen på, trosorna bör matcha strumpbyxorna annars kan du få 2 min för felaktig utrustning.
hahahahahahahhah tror det blir en signatur
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 18:53   #688
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Citat:
Ursprungligen postat av Kotten Visa inlägg
När det gäller Jämtin så tror jag han var ute efter att skada. Sen angående Kapstad, han fick en jävla smäll men den tog på käken som tur var, är inge konstigt alls att han kunde fortsätta då det ofta blir värre efter en stund. Han har varit på magnetröntgen i falun och haft svårt att äta. Vad man än håller på med för idrott och skadar sig så blir det oftast värre efter en stund. Att Kapstad låg kvar och hade ont tvivlar jag inte en sekund på, hade han inte vikt undan från Jämtins armbåge hade han varit borta länge
Jaja, jag tror inte han var ute efter att skada då han inte tjänar ett skit på det. Då skulle jag vilja påstå att Dibenedetto's tackling i Växjö är mer obvious att han var ute för att skada.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Det är svensk hockey. Kjolen på, trosorna bör matcha strumpbyxorna annars kan du få 2 min för felaktig utrustning.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 19:27   #689
rooz
Legimtimerad flaggstång
 
roozs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Hos Mor & far
Inlägg: 9 962
Citat:
Ursprungligen postat av awesomooo Visa inlägg
hahahahahahahhah tror det blir en signatur
Happy to help

Btw, Logan Couture har inte hittat korvkön än..
__________________
Citat:
Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla
rooz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-11-09, 19:38   #690
Kotten
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 830
Citat:
Ursprungligen postat av awesomooo Visa inlägg
Jaja, jag tror inte han var ute efter att skada då han inte tjänar ett skit på det. Då skulle jag vilja påstå att Dibenedetto's tackling i Växjö är mer obvious att han var ute för att skada.
Det är Jämtin vi pratar om här, han har inte alla indianerna i båten.
Kotten är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)