Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2017-12-10, 21:04   #1
Sansad
Registered User
 
Sansads avatar
 
Reg.datum: Nov 2014
Inlägg: 278
Färga gröna Nike Romaleos rosa?

https://imgur.com/a/hXDUl

Har ju sett dessa Nike Romaleos lite här och var i rosa & grön som funnits i limited edition om jag förstått det rätt. Kommit över någon som haft den gröna färgen dessutom och färgat dem rosa som blev riktigt bra. Någon som har tips om hur jag bör gå till väga? För jag har ingen aning i vilken ände jag ska börja.
Inte jätte duktig på sånt här!
Sansad är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-10, 21:07   #2
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Ber om ursäkt för den här helt värdelösa kommentaren, men..

Usch
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-10, 21:14   #3
Sansad
Registered User
 
Sansads avatar
 
Reg.datum: Nov 2014
Inlägg: 278
Citat:
Ursprungligen postat av Bob90 Visa inlägg
Ber om ursäkt för den här helt värdelösa kommentaren, men..

Usch
Hahaha. Fan så mycket snyggare än enbart gröna! Får fräscha upp dem lite 😁
Sansad är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-11, 03:35   #4
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Har du alltså ett par gulgröna helfärgade som du på något sätt färga/måla med rosa så de får samma mönster som skorna på bilden?

Jag har svårt att tro att det är möjligt att åstadkomma detta ifall du inte har grymma skills och en massa specialutrustning.

Det är ju en himla massa småplotter i hur de där linjerna är gjorda, vilket inte verkar lätt att få till.

Om den rosa färgen ska se ut som rosa (och inte rosa blandat med grönt = brunt) så måste färgen rimligtvis vara nåt slags täckande färg. Dvs att färgen måste lägga sig ovanpå den gröna färgen och "skymma" den. Jag antar att det finns nån typ av textilfärg som kan funka. Gå till nån hobbybutik och fråga. Där kan du säkert fråga om olika sätt att applicera färgen också. Kanske existerar det textilfärg i nån typ av penna. Då kanske det kan vara möjligt att rita dit det där mönstret, och så kan du kötta på med pensel på de stora enfärgade partierna.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-12, 09:03   #5
Sansad
Registered User
 
Sansads avatar
 
Reg.datum: Nov 2014
Inlägg: 278
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Har du alltså ett par gulgröna helfärgade som du på något sätt färga/måla med rosa så de får samma mönster som skorna på bilden?

Jag har svårt att tro att det är möjligt att åstadkomma detta ifall du inte har grymma skills och en massa specialutrustning.

Det är ju en himla massa småplotter i hur de där linjerna är gjorda, vilket inte verkar lätt att få till.

Om den rosa färgen ska se ut som rosa (och inte rosa blandat med grönt = brunt) så måste färgen rimligtvis vara nåt slags täckande färg. Dvs att färgen måste lägga sig ovanpå den gröna färgen och "skymma" den. Jag antar att det finns nån typ av textilfärg som kan funka. Gå till nån hobbybutik och fråga. Där kan du säkert fråga om olika sätt att applicera färgen också. Kanske existerar det textilfärg i nån typ av penna. Då kanske det kan vara möjligt att rita dit det där mönstret, och så kan du kötta på med pensel på de stora enfärgade partierna.
Ja precis, har ett par helgröna som jag vill färga som på bilden.

Håller med, ska leta upp en hobbybutik och se. Tack!
Sansad är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-12, 09:07   #6
Kischen
Äger Strikt!
 
Kischens avatar
 
Reg.datum: Jun 2007
Ort: I en villaförort på stockholms södersida
Inlägg: 3 782
Det där är väl lackat, tror färg skulle släppa.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj Visa inlägg
Så kroppens energireserver, under en dag, för någon på 80 kg med 15% kroppsfett är alltså bara lite knappt 160 kcal?
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj Visa inlägg
Var har jag räknat fel?
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Kunde jag ersätta alla träningens effekter med ett piller, skulle jag, och sitta hemma och spela datorspel och äta paj i stället.
Kischen är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)