Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-11-15, 23:18   #16
R0B
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 345
Jag har hyfsat grepp, stängde CoC 2 och CoC2,5 (med sättning) första gången jag provade för nåt år sedan.

Alltid haft hyfsat grepp även i tonåren enligt tester.
Och mitt psyke verkar vara nöjt och stabilt. Aldrig haft några bekymmer om man inte räknar med tillfälliga dippar p.g.a separation eller dödsfall t.ex.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av chadd Visa inlägg
Han har vissa saker på gång i ansiktet som gör att jag inte ens hade särat efter dragit några linor från hans läckra kropp + några glas vin.
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
men jag har inte gjort det för king grub ville inte hjälpa mig lägga upp ett kur schema men tror du jag kan få lämna ändå?? är fet som ett svin
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
king grub i det här fallet har du fel det vet jag
R0B är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-15, 23:41   #17
Crillos
Banned User
 
Reg.datum: Sep 2018
Inlägg: 163
De flesta som ger sig in på styrketräning och verkligen går in för det(utan att börja tävla) tror jag har sämre mental hälsa överlag. Inte ovanligt heller att de med väldigt dålig mental hälsa sedermera går vidare till att dopa sig. Återigen utan att tävla. De klarar av att träna, dricka proteindrinkar och dopa sig men inte göra det tuffa jobbet som krävs för att börja tävla.
Crillos är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-15, 23:46   #18
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
Citat:
Ursprungligen postat av Crillos Visa inlägg
De flesta som ger sig in på styrketräning och verkligen går in för det(utan att börja tävla) tror jag har sämre mental hälsa överlag. Inte ovanligt heller att de med väldigt dålig mental hälsa sedermera går vidare till att dopa sig. Återigen utan att tävla. De klarar av att träna, dricka proteindrinkar och dopa sig men inte göra det tuffa jobbet som krävs för att börja tävla.
Hur går den teorin ihop med alla på elitnivå inom OS, VM, EM och Landslagsnivå som dopar sig i de flesta sporter?

__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-16, 07:07   #19
Crillos
Banned User
 
Reg.datum: Sep 2018
Inlägg: 163
Citat:
Ursprungligen postat av Agitator Visa inlägg
Hur går den teorin ihop med alla på elitnivå inom OS, VM, EM och Landslagsnivå som dopar sig i de flesta sporter?

Utan att tävla. Skrev jag.
Crillos är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-16, 07:12   #20
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
Citat:
Ursprungligen postat av Crillos Visa inlägg
Utan att tävla. Skrev jag.
Jo, men hur går det ihop med "men inte göra det tuffa jobbet som krävs för att börja tävla". När det visar sig att det pågår doping generellt inom alla sporter.

Så vad skiljer då någon som är mentalt svag som börjar dopa sig men inte tävlar vs någon som dopar sig och tävlar.

Alltså, din slutsats du försökte få till blev väl plus minus noll i upplägget du tänkte fram här.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-16, 07:17   #21
Crillos
Banned User
 
Reg.datum: Sep 2018
Inlägg: 163
Citat:
Ursprungligen postat av Agitator Visa inlägg
Jo, men hur går det ihop med "men inte göra det tuffa jobbet som krävs för att börja tävla". När det visar sig att det pågår doping generellt inom alla sporter.

Så vad skiljer då någon som är mentalt svag som börjar dopa sig men inte tävlar vs någon som dopar sig och tävlar.

Alltså, din slutsats du försökte få till blev väl plus minus noll i upplägget du tänkte fram här.
För att tävla och nå vettiga resultat krävs det en insats också förutom att bara dopa sig. Något en mentalt svag individ inte klarar. De jag pratar om har dopingen enbart att tacka för sina eventuella resultat. Jag ser de på gymmet hela tiden. De knaprar lite av det ena och det andra men kan inte träna ordentligt. Det är samma miffon man ser här på forumet klagar på låga testo nivåer och ska söka TRT...
Crillos är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-16, 07:26   #22
exevision
Registered User
 
exevisions avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Inlägg: 6 800
Har väll helt ok greppstyrka, men inget märkvärdigt. Aldrig provat någon coc.
Har dock dragit på mig en golfarmbåge som hämmar min greppstyrka.
Min mentala hälsa är nog över medel.

Uppvuxen på ett jordbruk. Man får greppstyrka av att slita i en grepyxa/höklo. Säkert bättre mental hälsa av djur.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Wormzie Visa inlägg
det enda man kan säga säkert är att om gasp-linnet är på kör man med byggarsplit
exevision är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-16, 19:41   #23
spoon
Spån
 
spoons avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Ort: Nyboda
Inlägg: 14 397
Har nog ganska bra grepp. Fixade coc2 utan träning och har dragit iaf 200 i mark med överhandsgrepp.

Skulle säga att det mentala också är ganska stabilt. Inte så mycket grubbel och inte så mycket upp eller ner.

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk
__________________
Foxtrot Uniform Charlie Kilo
spoon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-17, 02:01   #24
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
Har väl ok styrka i greppet, men inget överdrivet, COC2 osv men fått träna mig till det känner jag via mark och grippers. Fick på mönstringen utlåtelse från psykologon om starkt psyke och klara sig bra i krig osv. Vettefan hur bra man ska lita på sådana psykologiska snabbanalyser från 20-30 min samtal under mönstringsdagen. Utlåtandet var något sådant iaf som utvärdering. Var ju ett tag sedan men något i den stilen iaf.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-19, 09:44   #25
Ahlnold
Registered User
 
Ahlnolds avatar
 
Reg.datum: Mar 2016
Inlägg: 460
Är väl ganska stark i grepp, men jag är helt sjuk i huvet
Ahlnold är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)