Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-05-15, 20:46   #61
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
*slänger in popcornen i micron*
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 20:49   #62
Andy.da.wohoo
Fick höra en rolig historia
 
Andy.da.wohoos avatar
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 3 982
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
*slänger in popcornen i micron*
Micron? Popcorn ska göras i gryta!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz Visa inlägg
Tricklev, Andy och Klopfer var "narnias kungar" med mela på släptag som "narnias drottning" i 'babbla, babbla-tråden'.
Bänkpress: 130kg, Knäböj: 175kg, Marklyft: 212,5kg, Vikt: 78kg
Andy.da.wohoo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 20:52   #63
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Citat:
Ursprungligen postat av Andy.da.wohoo Visa inlägg
Micron? Popcorn ska göras i gryta!
*äter mina popcorn*
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 20:56   #64
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
*slänger in popcornen i micron*
Citat:
Ursprungligen postat av Andy.da.wohoo Visa inlägg
Micron? Popcorn ska göras i gryta!
Gör du rent grytan med diskmedel eller utan?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 21:08   #65
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Citat:
Ursprungligen postat av Bob90 Visa inlägg
Gör du rent grytan med diskmedel eller utan?
Jag brukar köra i diskmaskinen bara.
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 21:09   #66
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Jag brukar köra i diskmaskinen bara.
Får diskmaskinen plats i grytan?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 21:36   #67
wintersnowdrift
special snowflake
 
wintersnowdrifts avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Ort: Obygden
Inlägg: 3 163
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Jag tror dock som utomstående observant, att en del har förändrats där. Personer som dig med dina åsikter hade lite mer ryggdunk 5 år tillbaka, men som samhället har sett ut nu och ändrats nu så om du inte har ändrat dina åsikter, så tror jag det på riktigt speglar även på kolo att färre och färre delar samma åsikt som dig. Jag tror inte det beror på att forumet i sig är trollägt, utan att det är så samhället ser ut. SD som alla sa aldrig skulle få mer än 3% osv.

Jag vågar påstå att den som är faktaresistent är nog du som inte hängt med i svängarna och då är du ändå på listan av en av mina favoritmedlemmar.
Jag fattar faktiskt inte riktigt vad du menar. Är "fakta" vad majoriteten i ett givet sammanhang tycker? I så fall är jag absolut "faktaresistent".

Jag syftar på att det för min del i en diskussion t.ex. inte är lönt att sammanfatta studier eller förklara hur statistisk metod fungerar, eftersom de flesta antingen 1. inte bryr sig, och/eller 2. inte förstår och därför inte kan argumentera emot på ett sätt som är givande för mig. Jag hade en ganska intressant diskussion utifrån en BRÅ-rapport om våldtäktsoffer och -förövare med Yes i någon tråd i höstas (?!), men det är typ det senaste jag kan komma på som var ett något sånär givande utbyte med en meningsmotståndare i en politisk fråga. Ett av mina bästa inlägg (enligt mig själv) kommenterades seriöst av en person (Hurril) som inte är aktiv längre, och ett troll. Jag ville gärna diskutera initierat men... näh, Kolozzeum är uppenbarligen inte rätt forum för det längre.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
Brevis esse laboro, obscurus fio
wintersnowdrift är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 21:39   #68
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av wintersnowdrift Visa inlägg
Jag fattar faktiskt inte riktigt vad du menar. Är "fakta" vad majoriteten i ett givet sammanhang tycker? I så fall är jag absolut "faktaresistent".

Jag syftar på att det för min del i en diskussion t.ex. inte är lönt att sammanfatta studier eller förklara hur statistisk metod fungerar, eftersom de flesta antingen 1. inte bryr sig, och/eller 2. inte förstår och därför inte kan argumentera emot på ett sätt som är givande för mig. Jag hade en ganska intressant diskussion utifrån en BRÅ-rapport om våldtäktsoffer och -förövare med Yes i någon tråd i höstas (?!), men det är typ det senaste jag kan komma på som var ett något sånär givande utbyte med en meningsmotståndare i en politisk fråga. Ett av mina bästa inlägg (enligt mig själv) kommenterades seriöst av en person (Hurril) som inte är aktiv längre, och ett troll. Jag ville gärna diskutera initierat men... näh, Kolozzeum är uppenbarligen inte rätt forum för det längre.
Nä vi är inte tillräckligt mycket doktor för att kunna förstå din fantastiska nivå.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 21:56   #69
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 231
Jag tror, helt ärligt att feminismen och den feministiska misoginyn (kan förklara begreppet om någon är nyfiken) är en större bov till att ett träningsforum dör än sd-åsikter. Det feministiska kvinnoföraktet skrämmer bort brudarna (till Instagram, där de hyllas istället för feminist-mobbas) och när brudarna försvinner så försvinner grabbarna med. Vad forumet är i behov av är tits and ass, kvinnlig fägring som tilltalar manlig heterosexualitet, men varenda kvinna som på något sätt representerat detta har feministmobbats ut direkt. Nu kollar jag väldigt sällan medlemsbilder eller journaler men ändå, jag tror inte jag sett någon lägga upp den typen av bilder på sig själv på minst tio år. Kommer ni ihåg Exhale-forumet? Det var en massa sånt, men här envisades vi med att feminista oss, håna den typen av uppmärksamhetssökande...för vad? För att blidka några feminister och plocka pk- poäng hos dem?

Så nej, vill ni göra en politisk poäng och skylla på sd-åsikter som skrämt iväg folk och dödar forumet? Feminist please...det är bara billigt att göra den kopplingen när ni själva bär långt större "politisk" skuld.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 21:56   #70
wintersnowdrift
special snowflake
 
wintersnowdrifts avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Ort: Obygden
Inlägg: 3 163
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Nä vi är inte tillräckligt mycket doktor för att kunna förstå din fantastiska nivå.
Spotta ur taggtråden du käkade till middag. Man behöver inte vara doktor för att fatta, bara genuint intresserad av diskussionsämnet. Och det var det ingen som var.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
Brevis esse laboro, obscurus fio

Senast redigerad av wintersnowdrift den 2018-05-15 klockan 21:57.
wintersnowdrift är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 21:59   #71
wintersnowdrift
special snowflake
 
wintersnowdrifts avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Ort: Obygden
Inlägg: 3 163
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Jag tror, helt ärligt att feminismen och den feministiska misoginyn (kan förklara begreppet om någon är nyfiken) är en större bov till att ett träningsforum dör än sd-åsikter. Det feministiska kvinnoföraktet skrämmer bort brudarna (till Instagram, där de hyllas istället för feminist-mobbas) och när brudarna försvinner så försvinner grabbarna med. Vad forumet är i behov av är tits and ass, kvinnlig fägring som tilltalar manlig heterosexualitet, men varenda kvinna som på något sätt representerat detta har feministmobbats ut direkt. Nu kollar jag väldigt sällan medlemsbilder eller journaler men ändå, jag tror inte jag sett någon lägga upp den typen av bilder på sig själv på minst tio år. Kommer ni ihåg Exhale-forumet? Det var en massa sånt, men här envisades vi med att feminista oss, håna den typen av uppmärksamhetssökande...för vad? För att blidka några feminister och plocka pk- poäng hos dem?

Så nej, vill ni göra en politisk poäng och skylla på sd-åsikter som skrämt iväg folk och dödar forumet? Feminist please...det är bara billigt att göra den kopplingen när ni själva bär långt större "politisk" skuld.
Vilka användare har feminist-mobbat ut andra kvinnliga användare pga bilder de lagt upp? Och när? Jag måste ha haft ett break från Kolo då och missat det helt.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
Brevis esse laboro, obscurus fio
wintersnowdrift är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 22:03   #72
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av wintersnowdrift Visa inlägg
Spotta ur taggtråden du käkade till middag. Man behöver inte vara doktor för att fatta, bara genuint intresserad av diskussionsämnet. Och det var det ingen som var.
Det var det säkerligen folk som var men man väljer att svara på det man väljer att svara på.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 22:09   #73
wintersnowdrift
special snowflake
 
wintersnowdrifts avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Ort: Obygden
Inlägg: 3 163
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Det var det säkerligen folk som var men man väljer att svara på det man väljer att svara på.
Öh, nej? Eftersom ingen annan valde att svara så var ingen annan uppenbarligen tillräckligt intresserad?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
Brevis esse laboro, obscurus fio
wintersnowdrift är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 22:11   #74
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av wintersnowdrift Visa inlägg
Öh, nej? Eftersom ingen annan valde att svara så var ingen annan uppenbarligen tillräckligt intresserad?
Jag svarade men blev ignorerad så man väljer vad man vill svara på.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 22:20   #75
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Jag behöver en större skål här!

(Men jag håller med om att forumet behöver fler tjejer)
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)