Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-11-28, 18:54   #67486
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Vadå "vet inte"? Som du beskriver det är hon den som inte drog sig undan.
Vad vi vet är att hon blev dumpad, mer än så vet vi inte. Alltså, tog hon det som "aja, där kom det vi redan krigat om i ett halvår, aja, nu är det över" eller tog hon det som "vafan, NU, vad gör du, varför gör du, fattar du inte???!?", den delen vet vi inte.
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2017-11-28, 20:07   #67487
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av Leeee Visa inlägg
Hur länge in i dejtandet ev relationen ska man fortsätta hyckla då, känns väldigt ansträngande
Hur ansträngande är det om det inte sker som en direkt medveten ond gärning eller man tycker man gör en god gärning till och med? Inte alls.

Jag förstår folks "omgzverkarsåjobbigtattspelaettspel" på nivån av analys som kommer direkt från ryggmärgen men om man tänker efter lite så ser man att människor gör det hela tiden, tjejen som har gjort slut nu och "hur länge man ska vänta" är ett bra exempel. Det går fram och tillbaka mellan att det är för ens egen skull man väntar och av respekt för hennes känslor.

Så länge man klarar av att hitta en anledning som gör att ens beteende är förståeligt, förklarligt osv så är det inga problem. Bara titta på folk som skyller ifrån sig och hittar andra förklarningar till varför allt skiter sig. Jag tror inte folk som skyller på domaren när man förlorar ligger sömnlösa på nätterna om vilket hyckleri man håller på med.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2017-11-29, 00:03   #67488
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Irrationellt nog får jag lite dåligt samvete när jag vänsterswajpar folk på Tinder. Typ "vem är jag att underkänna den här människan?".
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2017-11-29, 01:10   #67489
Ett Orm
Silver lifter
 
Ett Orms avatar
 
Reg.datum: Jun 2011
Ort: Mitt i Sverige, lite åt sidan..
Inlägg: 2 622
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Apropå en helt annan sak, min exsambo ramlade in på messenger ikväll då hon stött på en person via jobbet som hade kallat mig "snygg-peter", lol.. ingen aning om vem det var eller vad för synfel den personen har, men hur som haver så skaplig överraskning att få kontakt med ett ex 10 år sedan man bodde ihop. Och med en skön känsla, var tvungen att hälsa till hennes bror och familj som var helt fantastiska. Vore riktigt skoj att träffa henne och dela skvaller en dag. Det är en skön fas när man liksom är förbi allt känslomässigt men samtidigt inte har något otalt med ett ex, utan verkligen kan ses som vuxna.

På det temat så hade jag en flickvän när jag var väldigt ung och hennes mamma+pappa som hade skilt sig, firade jul ihop - med varsin ny partner. Sug på den! De samlades allihopa med alla barn och allt och firade jul ihop, där mamman hade med sig sin nya kille och pappan sin nya tjej. Utan komplikationer. Alltså, det behöver inte bli mer byxnödigt än vad man gör det till.
Tomten är far till alla barn..

Nä, men det där har jag också försökt fått till men det vill sig inte riktigt. Lite märkligt eftersom både jag och xet är singlar fortfarande och inte har något otalt direkt.
Hatar splittrade jular.
Ett Orm är inte uppkopplad  
Gammal 2017-11-29, 11:04   #67490
svag74
Registered User
 
svag74s avatar
 
Reg.datum: Jun 2011
Inlägg: 1 002
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Irrationellt nog får jag lite dåligt samvete när jag vänsterswajpar folk på Tinder. Typ "vem är jag att underkänna den här människan?".
Se dem som ett kollektiv, och att du ger igen på tjejerna för att de dissat dig tidigare
Works
svag74 är inte uppkopplad  
Gammal 2017-11-29, 11:51   #67491
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
Känslan när man springer på kollegans fru på Badoo. Med bild på sig i bröllopsklänning från deras bröllop i somras. Wtf?
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2017-11-29, 12:03   #67492
Wain
Three apples high and rising
 
Wains avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 894
Citat:
Ursprungligen postat av svag74 Visa inlägg
Se dem som ett kollektiv, och att du ger igen på tjejerna för att de dissat dig tidigare
Works
Skön massmördarattityd.
Wain är inte uppkopplad  
Gammal 2017-11-29, 12:27   #67493
Mental
Ölkonnässör
 
Mentals avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Ort: Stockholm...ish
Inlägg: 6 013
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Känslan när man springer på kollegans fru på Badoo. Med bild på sig i bröllopsklänning från deras bröllop i somras. Wtf?
Ouch, eller har de avslutat? Eller söker de som par något litet äventyr? Mysteriet tätnar!
__________________
Mental är inte uppkopplad  
Gammal 2017-11-29, 12:58   #67494
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
Citat:
Ursprungligen postat av Mental Visa inlägg
Ouch, eller har de avslutat? Eller söker de som par något litet äventyr? Mysteriet tätnar!
Nej de håller på att skaffa barn med insemination osv, så här verkar det vara drama på hög nivå!
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2017-11-29, 13:00   #67495
Mental
Ölkonnässör
 
Mentals avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Ort: Stockholm...ish
Inlägg: 6 013
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Nej de håller på att skaffa barn med insemination osv, så här verkar det vara drama på hög nivå!
Hade nog printat en skärmdump och lämnat i postfack, brevlåda eller motsvarande. Så han får en sportslig chans innan han sitter fast med barn.
__________________
Mental är inte uppkopplad  
Gammal 2017-11-29, 13:01   #67496
Dreas
Maaaaaaat!
 
Dreass avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: Karlstad
Inlägg: 6 323
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Nej de håller på att skaffa barn med insemination osv, så här verkar det vara drama på hög nivå!
Den är intressant. Iofs kan det vara någon som snott hennes visningsbild? Hur ska du gå vidare, kan vara känsligt om man berättar för kollegan tänker jag.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Deceiver85 Visa inlägg
"Vem vare? Vem vare som curla?"
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"
Dreas är inte uppkopplad  
Gammal 2017-11-29, 14:02   #67497
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Nej de håller på att skaffa barn med insemination osv, så här verkar det vara drama på hög nivå!
Flickstackarn ligger bara med andra killar bakom sin mans rygg så att det ska öka chanserna att hon blir gravid, så hennes man ska bli glad. Cut her some slack.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2017-11-29, 16:50   #67498
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Det tog slut på tjejer i min egen ålder på Tinder, så jag ökade till 42-50 år gamla. Holy shit vad vissa i den åldern är snygga! De flesta ser förstås inte mycket ut för världen, men ändå!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2017-11-29, 20:07   #67499
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det tog slut på tjejer i min egen ålder på Tinder, så jag ökade till 42-50 år gamla. Holy shit vad vissa i den åldern är snygga! De flesta ser förstås inte mycket ut för världen, men ändå!
Kvinnor som är runt 50 är helt galna i yngre män. Jag har nog 20st på kö. Uppenbarligen är män över 50 feta och tråkiga.
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2017-11-29, 20:12   #67500
anvihl
Registered User
 
anvihls avatar
 
Reg.datum: Apr 2012
Ort: Småland
Inlägg: 1 516
Ligger nästan uteslutande med kvinnor mellan 40-55, så jävla bra är de. Superstort utbud, alla har levt, dom bryr sig inte om man kommer lite småfet över mukklerna med bristningar och medioker ***, de vet att det är så män ser ut. Alla har legat så dom flesta vet vad de gillar och inte gillar och många vill dessutom testa massa nya roliga saker innan det är för sent. Bästa beslutet jag någonsin gjort är att sluta bry mig om prinsessorna under 40 och ligga med kvinnor.
__________________
"When I die, I want to go peacefully like my grandfather did–in his sleep. Not yelling and screaming like the passengers in his car."- Bob Monkhouse
anvihl är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)