Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2016-04-08, 13:21   #59971
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk Visa inlägg
Jag tror dessutom att det inte är så särskilt ovanligt att tjejer såsmåningom gifter sig med en nära killkompis. En barndomsvän till mig har gift sig med sin bästa vän, en tjej som han vart kär i ända sedan de var barn. Hon var inte intresserad av honom på det sättet, men de umgicks varje dag och var bästa vänner, men nånstans vid strax över 30 började hon känna samma för honom.

Det kan man ju välja att se som väldigt tragiskt och beta etc. eller som väldigt romantiskt. De verkar vara väldigt lyckliga ihop åtminstone.
Du har ju för fan sammanfattat en rom-com. Klart det är romantiskt.
Rahf är inte uppkopplad  
Gammal 2016-04-08, 13:25   #59972
Anatis87
Nattsuddare
 
Anatis87s avatar
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Kungsbacka
Inlägg: 791
Dio, anledning att du inte är högt på listan är garanterat för din den att du är creepy. Allt du skriver i denna tråden gör att man ryser och stundtals tycker jag fasiken synd om dig men i nästa skede så... nä!
För att inte uppfattas som du gör bör du ändra hela dig! Har sett hur du uttrycker dig till tjejer på nätet och är det i närheten av vad du gö4 öga mot ögra det är fasiken inget vinnande koncept i något av det.

På språng
__________________
That is just one way to go, thats a hard way, and it's painful, but still so wonderful.
Anatis87 är inte uppkopplad  
Gammal 2016-04-08, 13:32   #59973
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
Blir påmind av det här. Jävlarrr vad man gjort sig skyldig till detta genom årens gång.

Rahf är inte uppkopplad  
Gammal 2016-04-08, 13:47   #59974
filmjölk
Banned User
 
Reg.datum: Feb 2010
Ort: Hisingen
Inlägg: 4 258
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf Visa inlägg
Blir påmind av det här. Jävlarrr vad man gjort sig skyldig till detta genom årens gång.

]
"Imagine her scratching her arse and sniffing her fingers" = Smärtsam erektion. I vilken värld skulle detta vara oattraktivt beteende för en tjej man är attraherad av eller rentav kär i?
filmjölk är inte uppkopplad  
Gammal 2016-04-08, 14:05   #59975
Yes
Banned User
 
Yess avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 382
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk Visa inlägg
"Imagine her scratching her arse and sniffing her fingers" = Smärtsam erektion. I vilken värld skulle detta vara oattraktivt beteende för en tjej man är attraherad av eller rentav kär i?
Har filmjölk måhända grekiskt påbrå?
Yes är inte uppkopplad  
Gammal 2016-04-08, 14:24   #59976
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av PureWhey Visa inlägg
Går väl att ligga och vara kompisar, om man hittar en vettig individ. Har funkat bra för mig tidigare iaf.
Är det vanligt att tjejkompisar ens vill ligga med er?

För mig är det sjukt ovanligt, det har mig veterligt hänt 2,5 gånger (två säkra och en osäker).
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2016-04-08, 16:53   #59977
Loke
Registered User
 
Lokes avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Ort: Rackarberget, Uppsala
Inlägg: 3 435
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf Visa inlägg
Blir påmind av det här. Jävlarrr vad man gjort sig skyldig till detta genom årens gång.
Faaast... Det är visserligen så att hela friendzone-grejen är nåt man drar på sig själv snarare än att bli utsatt för och det är absolut dumt att typ bli sur på motparten pga det. Men faktum är att jag girlfriendzonar bäst fan jag vill. Att bli sur på en person för att denne vill ha en romantisk relation men inte en vänskaplig relation är exakt samma sak som det motsatta. Samma typ av needyness. Det bästa är ju att "It sucks to be in the girlfriendzone, the more it happens the less you trust men." direkt kan översättas till vad den typiska neckbearden skulle säga om the friendzone.

Det kanske är medvetet för att få fram poängen, men man är ju inte en dålig människa bara för att man är intresserad av att ligga men inte vara kompisar.
__________________
- Nån snubbe på internet skrev detta.
Loke är inte uppkopplad  
Gammal 2016-04-08, 21:17   #59978
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Är det vanligt att tjejkompisar ens vill ligga med er?

För mig är det sjukt ovanligt, det har mig veterligt hänt 2,5 gånger (två säkra och en osäker).
De flesta gånger jag fått med mig tjejer från krogen, när jag gjorde det, var det tjejer jag 'kände' :-P
PureWhey är inte uppkopplad  
Gammal 2016-04-08, 21:24   #59979
Blomkål
Registered User
 
Blomkåls avatar
 
Reg.datum: Jan 2015
Inlägg: 297
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Är det vanligt att tjejkompisar ens vill ligga med er?

För mig är det sjukt ovanligt, det har mig veterligt hänt 2,5 gånger (två säkra och en osäker).
Jag har i stort sett nästan bara haft tjejkompisar som har låtsas friendzona mig för att få överhanden. Jag säger inte att alla vill ligga med mig men antingen vill de det eller så ogillar de mig. Det finns liksom ingen neutral zon när det kommer till mig och tjejer. Sedan ska jag inte sticka under stol med att många tom verkar ogilla mig men ändå sexar. Någon analys?
Blomkål är inte uppkopplad  
Gammal 2016-04-09, 02:04   #59980
MrBoris
Workaholic
 
MrBoriss avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Ort: farawayfromSweden
Inlägg: 1 368
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkål Visa inlägg
Jag har i stort sett nästan bara haft tjejkompisar som har låtsas friendzona mig för att få överhanden. Jag säger inte att alla vill ligga med mig men antingen vill de det eller så ogillar de mig. Det finns liksom ingen neutral zon när det kommer till mig och tjejer. Sedan ska jag inte sticka under stol med att många tom verkar ogilla mig men ändå sexar. Någon analys?
Allvarligt är detta mitt andra konto på kolo? helt sjuka likheter vi kanske har samma far
__________________
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2016-04-09, 07:21   #59981
Bärsärk
 
Reg.datum: Apr 2015
Inlägg: 1 171
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Är det vanligt att tjejkompisar ens vill ligga med er?

För mig är det sjukt ovanligt, det har mig veterligt hänt 2,5 gånger (två säkra och en osäker).
Beror på hur länge man känt varandra och om man finner varandra fysiskt attraktiva, förr eller senare kommer ju tanken att infinna sig.
Bärsärk är inte uppkopplad  
Gammal 2016-04-09, 10:00   #59982
Klagarn
Banned User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 198
En ful tjej har besökt min profil flera gånger på HP under en lång tid och gillat mina bilder. Verkar vara en trevlig och jordnära tjej. Precis allt jag söker men inte min smak utseendemässigt. Känner mig som en hycklare för jag brukar ofta irritera mig på att tjejer är ytliga men jag är ju inte bättre själv Velar fram och tillbaks om jag ska ta kontakt med henne eller inte...
Klagarn är inte uppkopplad  
Gammal 2016-04-09, 10:06   #59983
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Skulle inte ta kontakt med en tjej p.g.a. moraliskt dilemma
PureWhey är inte uppkopplad  
Gammal 2016-04-09, 10:11   #59984
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Klagarn Visa inlägg
En ful tjej har besökt min profil flera gånger på HP under en lång tid och gillat mina bilder. Verkar vara en trevlig och jordnära tjej. Precis allt jag söker men inte min smak utseendemässigt. Känner mig som en hycklare för jag brukar ofta irritera mig på att tjejer är ytliga men jag är ju inte bättre själv Velar fram och tillbaks om jag ska ta kontakt med henne eller inte...
Beskriv ditt dilemma för tjejen och fråga vad hon tycker.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2016-04-09, 10:33   #59985
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Beskriv ditt dilemma för tjejen och fråga vad hon tycker.
Haha. Här hamnar jag alltid så fort jag försöker klura ut hurvuvida jag kan tänka mig umgås med personen i fråga eller ej.
PureWhey är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)