Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2016-03-27, 08:46   #17251
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 704
Igen att det lyckas bli X på stryktipset när man har 1-2... Än en gång höll det mig undan 13 rätt men soon...!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är uppkopplad nu  
Gammal 2016-03-27, 10:05   #17252
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 101
Citat:
Ursprungligen postat av PureWhey Visa inlägg
Extremt roligt tidsfördriv
Ja.
Älskar att provocera också. Men ibland blir det bara jobbigt när man försöker förklara och hjälpa på riktigt.
Min favoritgång var när jag diskuterade våldsamma spel med småbarnsmorsor. Herregud vilka jävla pappskallar. Jag blev kallad måååånga saker.
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-27, 10:47   #17253
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Ja.
Älskar att provocera också. Men ibland blir det bara jobbigt när man försöker förklara och hjälpa på riktigt.
Min favoritgång var när jag diskuterade våldsamma spel med småbarnsmorsor. Herregud vilka jävla pappskallar. Jag blev kallad måååånga saker.
Haha ja, folk är så ignoranta att det är fan sjukt.
PureWhey är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-27, 12:54   #17254
Nyckel
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 59
Exempel på dessa facebooksidor?
Nyckel är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-27, 13:23   #17255
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Citat:
Ursprungligen postat av Nyckel Visa inlägg
Exempel på dessa facebooksidor?
Träning, kost och hälsa på Facebook.

Roligt inlägg därifrån:
Brofessorn är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-30, 16:08   #17256
timoat
Registered User
 
timoats avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 147
http://www.expressen.se/nyheter/har-...k-mot-sverige/

Huh?
timoat är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-30, 16:28   #17257
blåvitt
Aspirerande apa
 
Reg.datum: Nov 2015
Ort: Östersund
Inlägg: 1 789
Citat:
Ursprungligen postat av timoat Visa inlägg
Du tycker inte att ökande rasistiskt våld och ett systematiskt åsidosättande av vissa etniska grupper är ett problem, eller vadå? Vad är det du undrar över?
blåvitt är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-30, 20:49   #17258
MrBoris
Workaholic
 
MrBoriss avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Ort: farawayfromSweden
Inlägg: 1 368
Citat:
Ursprungligen postat av blåvitt Visa inlägg
Du tycker inte att ökande rasistiskt våld och ett systematiskt åsidosättande av vissa etniska grupper är ett problem, eller vadå? Vad är det du undrar över?
Detta undrar jag över, hur kommer det sig att extremister inte nämns ö.h.t när vi har bland de högsta antal IS-terrorister/kapita i Europa, precis som Belgien, och att dem har en fristad här?

http://www.gp.se/nyheter/ledare/gast...-tala-om-islam

Citat:
Enligt Europols senaste statistik (European Union Terrorism Statistics 2006-2014) har antalet som arresteras för terrorrelaterad brottslighet i Europa med ”religiösa motiv” ökat lavinartat: från 179 gripna 2010 till hela 395 år 2014. Den terrorism som främst hotar Europa är enligt Europols analys religiöst motiverad.
...
Är det inte hög tid att tala om elefanten i rummet? Mona Sahlin, nationell samordnare mot våldsbejakande extremism, diverse ledarskribenter och spridda skurar av andra opinionsbildare kan fortsätta tala om ”utanförskap”, ”bristande integration” och ”sociala orättvisor” – kanske till och med, som Sahlin, försöka driva den totalt fruktlösa tesen att det är de högerextrema som är det Verkliga Hotet – men det bör stå klart för de flesta tänkande individer att religion, i det här fallet islam, spelar en avgörande roll i de fasansfulla terrordåd som sargat Europa sista åren.
Självklart är alla de andra nämnda sakerna också ett problem, men how about elefanten i rummet?
__________________
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-30, 22:01   #17259
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 101
Sverige.

http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/st...rce=www.tv4.se

Pensionen suger getarsel som det e. Men d e lugnt, ge bort allt bara
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-30, 22:30   #17260
blåvitt
Aspirerande apa
 
Reg.datum: Nov 2015
Ort: Östersund
Inlägg: 1 789
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris Visa inlägg
Detta undrar jag över, hur kommer det sig att extremister inte nämns ö.h.t när vi har bland de högsta antal IS-terrorister/kapita i Europa, precis som Belgien, och att dem har en fristad här?

http://www.gp.se/nyheter/ledare/gast...-tala-om-islam


Självklart är alla de andra nämnda sakerna också ett problem, men how about elefanten i rummet?
2 grabbar dömdes precis till livstids fängelse för terrorbrott i Hovrätten, så IS-elefanten är väl belyst. Men vad har det med saken att göra?
blåvitt är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-30, 22:50   #17261
MrBoris
Workaholic
 
MrBoriss avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Ort: farawayfromSweden
Inlägg: 1 368
Citat:
Ursprungligen postat av blåvitt Visa inlägg
2 grabbar dömdes precis till livstids fängelse för terrorbrott i Hovrätten, så IS-elefanten är väl belyst. Men vad har det med saken att göra?
Att det stora problem vi har med terrorister och orsaken till att vi har terrorister i Sverige inte belystes i rapporten, att Sverige kan göra ett BETYDLIGT bättre jobb på den fronten
__________________
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-30, 23:22   #17262
blåvitt
Aspirerande apa
 
Reg.datum: Nov 2015
Ort: Östersund
Inlägg: 1 789
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris Visa inlägg
Att det stora problem vi har med terrorister och orsaken till att vi har terrorister i Sverige inte belystes i rapporten, att Sverige kan göra ett BETYDLIGT bättre jobb på den fronten
Det har ingenting att göra med FN:s komitté för mänskliga rättigheter. Förstår du vad artikeln i fråga handlar om? Ett teoretiskt inre terrorhot i dagens klimat är inget som är specifikt för hur det svenska samhället inte lever upp till de mänskliga rättigheterna.
blåvitt är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-30, 23:30   #17263
MrBoris
Workaholic
 
MrBoriss avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Ort: farawayfromSweden
Inlägg: 1 368
Citat:
Ursprungligen postat av blåvitt Visa inlägg
Det har ingenting att göra med FN:s komitté för mänskliga rättigheter. Förstår du vad artikeln i fråga handlar om? Ett teoretiskt inre terrorhot i dagens klimat är inget som är specifikt för hur det svenska samhället inte lever upp till de mänskliga rättigheterna.
Att mörda sina döttrar, att planera att döda icke-muslimer i landet har inget med mänskliga rättigheter att göra heller? Vi ger dessa en fristad, vilket borde påpekas. Så att gifta sig med minderåriga, som enligt lag är sex med barn, för att man är muslim har inte med brott mot mänskliga rättigheter att göra? Att muslimer attackerar judar utan att myndigheter gör något? Ska jag fortsätta?
__________________
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997

Senast redigerad av MrBoris den 2016-03-30 klockan 23:35.
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-31, 08:40   #17264
ARMSTARK
BÄNKPRESSARE
 
ARMSTARKs avatar
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 2 745
Skitroligt skrivet och så djävla sant, självklart ska PK maffian börja tjafsa, saxat från en nät-tidning:
● Utrikes ”Är du inte en 10-poängare i USA? Då är du inte en 10-poängare utomlands heller. Se upp för att blir lurad att köpa dyra drinkar eller värre – bli rånad”. Det skrev det amerikanska utrikesdepartementet i en tweet inför vårlovet i USA, när många studenter åker utomlands och festar hårt.
Inlägget mötte snabbt både kritik och hån, och utrikesdepartementet ber nu om ursäkt för hur inlägget formulerades.
__________________
[/QUOTE]
Citat:
Ursprungligen postat av Petoria Visa inlägg
Varför skulle man faktakolla sånt som stödjer ens åsikter lol
ARMSTARK är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-31, 09:02   #17265
kaer
Gillar just DIG!
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Södermalm
Inlägg: 479
Citat:
Ursprungligen postat av ARMSTARK Visa inlägg
Skitroligt skrivet och så djävla sant, självklart ska PK maffian börja tjafsa, saxat från en nät-tidning:
● Utrikes ”Är du inte en 10-poängare i USA? Då är du inte en 10-poängare utomlands heller. Se upp för att blir lurad att köpa dyra drinkar eller värre – bli rånad”. Det skrev det amerikanska utrikesdepartementet i en tweet inför vårlovet i USA, när många studenter åker utomlands och festar hårt.
Inlägget mötte snabbt både kritik och hån, och utrikesdepartementet ber nu om ursäkt för hur inlägget formulerades.
Jävligt sant.
Drar mig till minnes något gammalt inlägg ifrån flashback då någon ställde en fråga i stil med: 'Är det lätt att få ligga i land x' svaret blev det självklara:
'Får du inte ligga hemma, så är det nog minst lika svårt utomlands, får du till det då och då här så ska det nog gå där med.'
__________________
Rome wasn't built in a day
kaer är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)