Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2016-02-14, 23:41   #16591
Anatis87
Nattsuddare
 
Anatis87s avatar
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Kungsbacka
Inlägg: 791
Citat:
Ursprungligen postat av mela Visa inlägg
Jag betalar posten för adressändring. Ändå måste jag åka till min gamla adress och hämta post. Borde få tillbaka pengarna.

Tapatalk på språng
Jag måste haft det sjukt lätt. Jag gjorde en adressändring på skatteverket, sedan dess har jag fått hämta fåtalet saker. Reklam från en hälsokostbutik och från blodcentralen innan jag hade registrerat ny adress hos dem. Har jag varit lyckligt lottad kanske?
__________________
That is just one way to go, thats a hard way, and it's painful, but still so wonderful.
Anatis87 är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-15, 12:54   #16592
mangemani
Amiga forever
 
mangemanis avatar
 
Reg.datum: Feb 2003
Ort: sundsvall
Inlägg: 5 984
jävla dumheter. hon borde väl vara den som ska sterilisera sig eftersom hon nu har problem med det och inte utsätta mannen för dessa låga griseri metoder som att sexstrejka för att få sin vilja igenom.
http://www.expressen.se/omtalat/sex-...a-fantastiskt/
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Livet är inte värt att leva om man inte ligger på minst 60 fps konstant.
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
mangemani är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-15, 13:52   #16593
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 086
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...und-lorry.html
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är uppkopplad nu  
Gammal 2016-02-15, 14:41   #16594
xodd
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2004
Ort: Göteborg
Inlägg: 95
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Rätt bisarrt att han skall åka på böter när någon olagligen och för honom ovetandes gömmer sig i hans lastbil. Jag kan förstå att man blir benägen till att ta till våld då man blir så sjukt maktlös när myndigheter sätter den sidan till.
xodd är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-15, 15:42   #16595
Alexton
Registered User
 
Alextons avatar
 
Reg.datum: Oct 2006
Ort: Frankrike
Inlägg: 524
Känns som det är dags att införa värmekameror precis som de har US / Mexico. Den är bötern han fick var ju inte nådig däremot... lätt värt att bryta benen på de ansvariga för.
__________________
“If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality.”

/ Desmond Tutu
Alexton är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-15, 15:56   #16596
Mental
Ölkonnässör
 
Mentals avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Ort: Stockholm...ish
Inlägg: 6 009
Citat:
Ursprungligen postat av xodd Visa inlägg
Rätt bisarrt att han skall åka på böter när någon olagligen och för honom ovetandes gömmer sig i hans lastbil. Jag kan förstå att man blir benägen till att ta till våld då man blir så sjukt maktlös när myndigheter sätter den sidan till.
Du som förare är ansvarig för ditt fordon, alltid. Inga konstigheter.

Varenda smugglare i världen skulle annars bara köra på att de inte visste vad de hade i bagaget, varesig knark, eller flyktingar.

Samma sak med bilens skick, även om du låter någon annan serva är du som förare ansvarig, och får ta böterna.

Varken nytt eller konstigt. Och det har varenda yrkesförare koll på.
__________________
Mental är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-15, 17:04   #16597
Mantus
småmysigt slampig
 
Mantuss avatar
 
Reg.datum: Jul 2006
Ort: Uppsala
Inlägg: 1 470
Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
jävla dumheter. hon borde väl vara den som ska sterilisera sig eftersom hon nu har problem med det och inte utsätta mannen för dessa låga griseri metoder som att sexstrejka för att få sin vilja igenom.
http://www.expressen.se/omtalat/sex-...a-fantastiskt/
Det är väl fullt rimligt, det är rätt stora uppoffringar en kvinna gör med sin kropp (av naturen nödvändiga sådana). Att ställa lite krav tillbaka är väl rimligt då det är lättare att knippsa en man än en kvinna.Vill han ha fler barn eller sex så får han väl skilja sig, det är ju inte så att han inte har ett val och hon har all rätt att neka sex. Manligheten ligger ju knappast i förmågan att skaffa barn så har han tillräckligt med barn förstår jag inte vad som hindrar honom.

Om jag inte velat ha barn hade jag redan knippsat mig, hellre det än att hålla på och kämpa ned kondom, p-piller osv. Jag är inte särskilt intresserad av att den jag älskar ska tvingas ut på en hormanmässig bergochdalbana samt riskera blodproppar längre än nödvändigt.
__________________
Done with shadows
Mantus är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-15, 17:19   #16598
mangemani
Amiga forever
 
mangemanis avatar
 
Reg.datum: Feb 2003
Ort: sundsvall
Inlägg: 5 984
han kanske ångrar sig längre fram om han nu lämnar henne och då känns det ju surt att ha steriliserat sig för att hon inte kunde ta tag i sina egna problem.
sen att använda det där "vägra ha sex för att få igenom sin vilja" är bara grisigt lågt utav henne.
om jag vore killen skulle jag ha dumpat henne, inte bara för att jag skulle ha blivit permanent lidande för hennes problem, men även för att hon använder sig utav en sån vidrig "utpressning".
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Livet är inte värt att leva om man inte ligger på minst 60 fps konstant.
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
mangemani är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-15, 17:21   #16599
Mental
Ölkonnässör
 
Mentals avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Ort: Stockholm...ish
Inlägg: 6 009
Precis, en kvinna ska ställa upp på sex när mannen begär det, även om det är på bekostnad av hennes hälsa och välbefinnande!
__________________
Mental är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-15, 17:27   #16600
Jakobson
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2014
Inlägg: 50
Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
han kanske ångrar sig längre fram om han nu lämnar henne och då känns det ju surt att ha steriliserat sig för att hon inte kunde ta tag i sina egna problem.
sen att använda det där "vägra ha sex för att få igenom sin vilja" är bara grisigt lågt utav henne.
om jag vore killen skulle jag ha dumpat henne, inte bara för att jag skulle ha blivit permanent lidande för hennes problem, men även för att hon använder sig utav en sån vidrig "utpressning".
Fattar inte hur du tänker, varför riskera att bruden blir på smällen igen? Det är väl rätt att allt inte är på hennes ansvar, hon är väl trött på att få axla det på egen hand, som det är väl bara att dra på gummi om man inte vill knipsa, men har en polare som gjort detta, han har sperma sparat till den dagen han vill bli farsa!
Jakobson är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-15, 17:27   #16601
mangemani
Amiga forever
 
mangemanis avatar
 
Reg.datum: Feb 2003
Ort: sundsvall
Inlägg: 5 984
har jag aldrig sagt. säger att det är grisigt gjort att använda sig utav en sådan utpressning för att få igenom något som han kommer att bli lidande utav i resten utav sitt liv.
han har inga problem, men det har ju hon, så hon borde ju fixa till det istället för att hålla på och hota på det där sättet.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Livet är inte värt att leva om man inte ligger på minst 60 fps konstant.
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
mangemani är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-15, 17:29   #16602
Jakobson
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2014
Inlägg: 50
Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
har jag aldrig sagt. säger att det är grisigt gjort att använda sig utav en sådan utpressning för att få igenom något som han kommer att bli lidande utav i resten utav sitt liv.
han har inga problem, men det har ju hon, så hon borde ju fixa till det istället för att hålla på och hota på det där sättet.
Det står ju i Fb inlägget att hon redan proppat kroppen full med hormoner för att kunna ha sex med mannen utan att bli på smällen, om hon kör utpressning eller egentligen bara avstår från sex är väl för att han ska ta ansvar nu också
Jakobson är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-15, 17:43   #16603
anvihl
Registered User
 
anvihls avatar
 
Reg.datum: Apr 2012
Ort: Småland
Inlägg: 1 516
Går det att omvända vasektomi? Är dåligt påläst. Att skydda sig är en sak, men att göra sig själv steril för alltid om så är fallet är mer än att ta ansvar. Sen är det såklart helt valfritt att vägra sex och vill han inte bli steril men ändå inte leva livet utan sex får han väl skiljas sig då.

Eller använda kondom =))))
__________________
"When I die, I want to go peacefully like my grandfather did–in his sleep. Not yelling and screaming like the passengers in his car."- Bob Monkhouse

Senast redigerad av anvihl den 2016-02-15 klockan 17:52.
anvihl är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-15, 17:43   #16604
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Citat:
Ursprungligen postat av Mental Visa inlägg
Precis, en kvinna ska ställa upp på sex när mannen begär det, även om det är på bekostnad av hennes hälsa och välbefinnande!
Anton Fräs är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-15, 17:45   #16605
Snubben
är en liten legend.
 
Snubbens avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Ort: Stockholm
Inlägg: 3 125
Förstår inte problemet, om kvinnan inte vill trycka i sig massa hokus pokus, mannen inte vill skära sönder saker i pungen så är det väl bara att slänga på en kondom?
__________________
Mvh Snubben - Lyfta vikter + Löpning = #curl4lajf

Citat:
Ursprungligen postat av TomasB Visa inlägg
Yes! Ser ut som rena rama fett-boven. Tror det där är orsaken till södra USA's fettma-epedemi också. Jävla tallriksmodell!
Snubben är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)