Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-07-02, 20:19   #46
Plasttiger
Banned User
 
Reg.datum: Feb 2020
Inlägg: 120
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Förstår inte. Hur har man dålig kvinnosyn för man vill ha sex ganska ofta?

Jag antar att du tycker att kvinnor som vill ha sex med män ett par gånger i veckan har dålig manssyn?



Så du menar att hon inte betyder något för mig, och bara är en tjej bland många? Schysst kvinnosyn.
Ingen är "värd sex". Det är inte något man förtjänar.

Hon är en tänkande kännande individ som har haft 30 år utan dig. Och säkert kommer att ha ytterlgiare minst 30 år utan dig.
Plasttiger är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-02, 20:26   #47
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Plasttiger Visa inlägg
Ingen är "värd sex". Det är inte något man förtjänar.

Hon är en tänkande kännande individ som har haft 30 år utan dig. Och säkert kommer att ha ytterlgiare minst 30 år utan dig.
Åh, det var ”är värd”-biten som var problemet. Det var menat som en skojig formulering, självklart tycker jag inte att någon är värd sex.

Och någon kan inte vara ”min” om denne är tänkande, kännande och kommer leva länge utan mig? Säger du samma sak till en tjej som presenterar ”sin” pojkvän?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-02, 21:41   #48
BrunoC
Banned User
 
Reg.datum: May 2018
Inlägg: 80
Har sett mängder av sådana här trådar på forum osv. och det är i princip aldrig någon som åker i alla fall och jag skulle kunna sätta 500 kr på att när vi kollar här i tråden om ett år, så har du aldrig ens besökt stället i alla fall. Folk bara pratar om att göra saker hela tiden.

Det kommer stanna vid en mentalrunk ungefär som alltid, annars hade du ju enkelt redan kunnat sätta dig in för att boka en resa och kolla in stället.

Annars har min argentiske polare ofta rekommenderat mig att besöka Punta del Este. Han säger att det är grymt. Det är förvisso i Uruguay men det tar 3h timmar med färja från Buenos Aires och runt december och januari är det kryllat med unga heta vackra flickor från hela Sydamerika som degar på stranden och det finns massvis att göra där. Det är typ latinamerikas St Tropez eller deras Tylösand. Så det går ju lätt att planera en tripp där man ser både Argentina och Punta del Este.

Men bevisa mig gärna fel.

Senast redigerad av BrunoC den 2020-07-02 klockan 21:42.
BrunoC är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-02, 21:44   #49
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC Visa inlägg
Har sett mängder av sådana här trådar på forum osv. och det är i princip aldrig någon som åker i alla fall och jag skulle kunna sätta 500 kr på att när vi kollar här i tråden om ett år, så har du aldrig ens besökt stället i alla fall. Folk bara pratar om att göra saker hela tiden.

Det kommer stanna vid en mentalrunk ungefär som alltid, annars hade du ju enkelt redan kunnat sätta dig in för att boka en resa och kolla in stället.

Annars har min argentiske polare ofta rekommenderat mig att besöka Punta del Este. Han säger att det är grymt. Det är förvisso i Uruguay men det tar 3h timmar med färja från Buenos Aires och runt december och januari är det kryllat med unga heta vackra flickor från hela Sydamerika som degar på stranden och det finns massvis att göra där. Det är typ latinamerikas St Tropez eller deras Tylösand. Så det går ju lätt att planera en tripp där man ser både Argentina och Punta del Este.

Men bevisa mig gärna fel.
Du är en riktig muntergök, du.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-02, 22:00   #50
Kaalle
Registered User
 
Kaalles avatar
 
Reg.datum: Nov 2013
Inlägg: 242
Flytta inte nånstans för att få brudar, att alla vill ha en är kul i ett par månader på sin höjd. Och det har verkligen ingen bestående effekt på ego eller självkänsla, spelar ingen roll hur fragilt det är från början du du bygger inte upp det på det här sättet. Ok det är soft att i princip kunna få sex när man vill hur man vill, med fler än en tjej på samma gång etc, men det är bara en liten aspekt av det dagliga livet när allt kommer omkring. Och nu är det inte prostituerade jag menar utan tjejer som tycker du är så jävla häftig som vit relativt ung kille. Nog om detta...

Flytta utomlands av andra skäl stödjer jag dock helhjärtat. Lämnade Sverige på heltid för 5 år sedan, saknar ingenting i ärlighetens namn. Varmt året om, billigare och därmed mycket högre levnadsstandard för mycket mindre pengar, slippa städa och tvätta själv, äta ute eller beställa hem käk varje dag, trevligare och gladare människor runt omkring dig osv. Detta är lite mer legitima och hållbara skäl för att lämna allt och skapa ett nytt liv på andra sidan jorden.

Senast redigerad av Kaalle den 2020-07-02 klockan 22:03.
Kaalle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-02, 22:04   #51
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Kaalle Visa inlägg
Flytta inte nånstans för att få brudar, att alla vill ha en är kul i ett par månader på sin höjd. Och det har verkligen ingen bestående effekt på ego eller självkänsla, spelar ingen roll hur fragilt det är från början du du bygger inte upp det på det här sättet. Ok det är soft att i princip kunna få sex när man vill hur man vill, med fler än en tjej på samma gång etc, men det är bara en liten aspekt av det dagliga livet när allt kommer omkring. Och nu är det inte prostituerade jag menar utan tjejer som tycker du är så jävla häftig som vit relativt ung kille. Nog om detta...

Flytta utomlands av andra skäl stödjer jag dock helhjärtat. Lämnade Sverige på heltid för 5 år sedan, saknar ingenting i ärlighetens namn. Varmt året om, billigare och därmed mycket högre levnadsstandard för mycket mindre pengar, slippa städa och tvätta själv, äta ute eller beställa hem käk varje dag, trevligare och gladare människor runt omkring dig osv. Detta är lite mer legitima och hållbara skäl för att lämna allt och skapa ett nytt liv på andra sidan jorden.
Du kanske har en poäng.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-02, 22:13   #52
Kaalle
Registered User
 
Kaalles avatar
 
Reg.datum: Nov 2013
Inlägg: 242
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Du kanske har en poäng.
Om du mår dåligt och är less och har varit det länge så kan radikalt miljöombyte, helt ny livsstil nya vänner etc vara en mirakelmedicin dock, det vågar jag påstå av egen erfarenhet.
Kaalle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-02, 22:16   #53
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Kaalle Visa inlägg
Om du mår dåligt och är less och har varit det länge så kan radikalt miljöombyte, helt ny livsstil nya vänner etc vara en mirakelmedicin dock, det vågar jag påstå av egen erfarenhet.
Dåså, då är det kanske bara att göra som Angel säger: ”Kör, kör!”

Känner att jag måste förtydliga det här med brudarna också. Det handlar inte om att avverka ett stort antal egentligen. Egentligen vill jag ha flickvän, men jag vill ha lätt för att skaffa en. Och lätt för att skaffa en ny när det skiter sig med den man har, osv.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-02, 22:21   #54
Bifftek
Registered User
 
Biffteks avatar
 
Reg.datum: Dec 2016
Inlägg: 140
Till TS: Vad du än gör så se till att du besöker landet först istället för att flytta dit på ditt första besök. Chansen att du glorifierar landet och kulturen är en sannolikhet.

Citat:
Ursprungligen postat av Kaalle Visa inlägg
Flytta inte nånstans för att få brudar, att alla vill ha en är kul i ett par månader på sin höjd. Och det har verkligen ingen bestående effekt på ego eller självkänsla, spelar ingen roll hur fragilt det är från början du du bygger inte upp det på det här sättet. Ok det är soft att i princip kunna få sex när man vill hur man vill, med fler än en tjej på samma gång etc, men det är bara en liten aspekt av det dagliga livet när allt kommer omkring. Och nu är det inte prostituerade jag menar utan tjejer som tycker du är så jävla häftig som vit relativt ung kille. Nog om detta...

Flytta utomlands av andra skäl stödjer jag dock helhjärtat. Lämnade Sverige på heltid för 5 år sedan, saknar ingenting i ärlighetens namn. Varmt året om, billigare och därmed mycket högre levnadsstandard för mycket mindre pengar, slippa städa och tvätta själv, äta ute eller beställa hem käk varje dag, trevligare och gladare människor runt omkring dig osv. Detta är lite mer legitima och hållbara skäl för att lämna allt och skapa ett nytt liv på andra sidan jorden.
Vart flyttade du till?
Bifftek är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-02, 22:21   #55
berserken
Registered User
 
Reg.datum: May 2020
Inlägg: 171
Finns säkert nån för dej här med
berserken är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-02, 22:25   #56
Kaalle
Registered User
 
Kaalles avatar
 
Reg.datum: Nov 2013
Inlägg: 242
Citat:
Ursprungligen postat av Bifftek Visa inlägg
Till TS: Vad du än gör så se till att du besöker landet först istället för att flytta dit på ditt första besök. Chansen att du glorifierar landet och kulturen är en sannolikhet.



Vart flyttade du till?
Filippinerna.
Kaalle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-03, 00:05   #57
Carlo Fatface
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2013
Inlägg: 159
Ledsen att förstöra illusionen för dig men kvinnorna i sydamerika,och Argentina i synnerhet,kommer inte att falla pladask du ser ”europeisk” ut..

Män har vallfärdat dit i decennier i tron om detta.
Det var säkert en sanning...för 60-70 år sedan..

Men sydamerika är världens coolaste världsdel,så för all del;åk dit!

Grejar du språket,är social(som i att ha inhemska vänner),och dessutom har blåa ögon kommer det vara fantastiskt!
Carlo Fatface är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-03, 02:45   #58
Hemi
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 2 304
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Funderar på att flytta till Argentina. Vet någon något om det landet?
Ja lite grann. Vad undrar du över?
Hemi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-03, 09:18   #59
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Vet ej om det nämnts men det viktigaste frågan är isåfall obesvarad: hur tänkte du livnära dig eller har du nu en massa pengar? Alla länder är kul om man har en bra budget som tillåter en att bo bra, äta bra, festa och ha kul. Jag funderar bara själv om jag skulle flytta att hur fixar jag bostad, hur hittar jag ett jobb...Läs runt på forum om människor som har erfarenhet och hur jobbmöjligheterna ser ut. Lite surt att tjäna 2000kr i månaden och tvingas bo i slummen. Skulle jag vara tvungen att flytta så skulle jag kolla vad kostar det att bo där och hur lever jag. Sådär snabbt tänkt så tror jag att sydamerika är kul om du har pengar helt enkelt men geberellt sett inte så tryggt. Europa igen så slipper du endel av byrokratin och språkmurar
Läskeblask är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-03, 09:33   #60
Armed Dingo
Tack, god jul!
 
Armed Dingos avatar
 
Reg.datum: May 2013
Inlägg: 1 845
Gör det! Men tänk på risken att dina organ blir stulna. Det kan ske när som helst.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
när dom tajta kläderna vrängs av så väller fettet ut
Armed Dingo är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)