Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2011-03-30, 15:25   #8056
C.E.J.
Korsordet
 
C.E.J.s avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: Malmö
Inlägg: 5 404
Citat:
Ursprungligen postat av prOtotype Visa inlägg
Det är roligt att du kallar det stört utan att veta vad jag snackar om för beteenden. Och det är ingen fasad, det är att inse att man kanske har lärt sig fel från början och vara beredd att jobba på sig själv för att utvecklas till det bättre.
Men snälla, vadå "lärt sig fel", "utvecklas till det bättre"? Ja, om man t.ex. är kriminell så har man lärt sig fel samt behöver utvecklas till det bättre. Men fullt normala människor, som är sig själva när de dejtar i hopp om att träffa en partner... jag kan inte ens formulera en fråga för att det du verkar påstå är så idiotiskt. Man ska inte vara sig själv helt enkelt, och om någon potentiell partner inte gillar vem man är, då ska man ändra på sig. Kewl!
__________________
"Det är verkligen inte lite omskolning det handlar om" http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/s...&postcount=285
C.E.J. är inte uppkopplad  
Gammal 2011-03-30, 15:36   #8057
prOtotype
Wants brinner!
 
prOtotypes avatar
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 1 480
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson Visa inlägg
Det brukar inte heller fungera, 51% av utseendet hos tjejer baserar jag på rattarna. Det är en av anledningarna till att jag är singel, tror jag Det är dock inte så viktigt, de verkar mest vara ivägen för träningen.
Ja det funkar inte att säga "ÖH SCHYSSTA RATTAR!!"
Om du approachar en tjej och säger "är du en sån som kan ta en komplimang?" Så kommer hon av nyfikenhet för vad du ska säga svara ja. Så då har hon redan bestämt sig för att svara vettigt och förväntar sig säkert något ganska fegt när du öppnar så trevligt. Så prova att säga något som du själv tycker är roligt att säga. Typ "Dina tuttar är fantastiska. Jag vill gosa bara ner mig mellan dom och ha tuttkrig med mig själv. Jag slår vad om att du brukar leka med dom när du är ensam"
Om hon då vill avfärda dig, så fine. Bara att vara glad ändå för att du vågade uttrycka vad du tyckte. Men om hon står och skrattar så har du något på gång och du kommer garanterat inte hamna i kompisfacket när du börjar så sexuellt.

Infact: Jag ska prova att säga exakt det där nästa gång jag ser en kvinna med fantastiska bröst.
prOtotype är inte uppkopplad  
Gammal 2011-03-30, 15:38   #8058
Rikard Jansson
Coach
 
Rikard Janssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Ort: Svanskog
Inlägg: 12 729
Citat:
Ursprungligen postat av prOtotype Visa inlägg
Ja det funkar inte att säga "ÖH SCHYSSTA RATTAR!!"
Om du approachar en tjej och säger "är du en sån som kan ta en komplimang?" Så kommer hon av nyfikenhet för vad du ska säga svara ja. Så då har hon redan bestämt sig för att svara vettigt och förväntar sig säkert något ganska fegt när du öppnar så trevligt. Så prova att säga något som du själv tycker är roligt att säga. Typ "Dina tuttar är fantastiska. Jag vill gosa bara ner mig mellan dom och ha tuttkrig med mig själv. Jag slår vad om att du brukar leka med dom när du är ensam"
Om hon då vill avfärda dig, så fine. Bara att vara glad ändå för att du vågade uttrycka vad du tyckte. Men om hon står och skrattar så har du något på gång och du kommer garanterat inte hamna i kompisfacket när du börjar så sexuellt.

Infact: Jag ska prova att säga exakt det där nästa gång jag ser en kvinna med fantastiska bröst.
Fasiken inte en dålig idé. Jag ska också säga så nästa gång jag är på humör
__________________
Winners win
Rikard Jansson är inte uppkopplad  
Gammal 2011-03-30, 15:40   #8059
Kwon
<Walking Apocalypse>
 
Kwons avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Ort: Krampusköping
Inlägg: 19 896
Clowns pickup girls

__________________
Kwon är inte uppkopplad  
Gammal 2011-03-30, 15:40   #8060
Mimmla
Registered User
 
Mimmlas avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Ort: Sala
Inlägg: 292
Citat:
Ursprungligen postat av prOtotype Visa inlägg
Ja det funkar inte att säga "ÖH SCHYSSTA RATTAR!!"
Om du approachar en tjej och säger "är du en sån som kan ta en komplimang?" Så kommer hon av nyfikenhet för vad du ska säga svara ja. Så då har hon redan bestämt sig för att svara vettigt och förväntar sig säkert något ganska fegt när du öppnar så trevligt. Så prova att säga något som du själv tycker är roligt att säga. Typ "Dina tuttar är fantastiska. Jag vill gosa bara ner mig mellan dom och ha tuttkrig med mig själv. Jag slår vad om att du brukar leka med dom när du är ensam"
Om hon då vill avfärda dig, så fine. Bara att vara glad ändå för att du vågade uttrycka vad du tyckte. Men om hon står och skrattar så har du något på gång och du kommer garanterat inte hamna i kompisfacket när du börjar så sexuellt.

Infact: Jag ska prova att säga exakt det där nästa gång jag ser en kvinna med fantastiska bröst.
Alltså om en kille skulle snacka med mig så skulle jag tycka att han var dum i huvudet.
För mig är det självklart att han vill stoppa huvudet/ annat köttsligt mellan mina bröst, det behöver han inte berätta. Jag är inte dum i huvudet.
Och jag är van att bli bemött endast för bröstens skull.
Men jag skulle totalt tappa respekten för någon som kom fram och la fram en sån skitkommentar.
Då är det fan så mycket bättre att säga, " antingen har du sjuk tur med generna eller så har du en grym bh". Då får man en trigg och vill visa at det ser bra ut utan också.
Passa dig för örfil eller en drink hälld över skallen om du ska prova det du säger.
__________________
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=162955

Ett skrytbygge av mr Gud
Mimmla är inte uppkopplad  
Gammal 2011-03-30, 15:42   #8061
Rikard Jansson
Coach
 
Rikard Janssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Ort: Svanskog
Inlägg: 12 729
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmla Visa inlägg
Alltså om en kille skulle snacka med mig så skulle jag tycka att han var dum i huvudet.
För mig är det självklart att han vill stoppa huvudet/ annat köttsligt mellan mina bröst, det behöver han inte berätta. Jag är inte dum i huvudet.
Och jag är van att bli bemött endast för bröstens skull.
Men jag skulle totalt tappa respekten för någon som kom fram och la fram en sån skitkommentar.
Då är det fan så mycket bättre att säga, " antingen har du sjuk tur med generna eller så har du en grym bh". Då får man en trigg och vill visa at det ser bra ut utan också.
Passa dig för örfil eller en drink hälld över skallen om du ska prova det du säger.
antingen har du sjuk tur med generna eller så har du en grym bh
__________________
Winners win
Rikard Jansson är inte uppkopplad  
Gammal 2011-03-30, 15:43   #8062
Mimmla
Registered User
 
Mimmlas avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Ort: Sala
Inlägg: 292
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson Visa inlägg
antingen har du sjuk tur med generna eller så har du en grym bh
Du skulle bara veta
__________________
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=162955

Ett skrytbygge av mr Gud
Mimmla är inte uppkopplad  
Gammal 2011-03-30, 15:44   #8063
Rikard Jansson
Coach
 
Rikard Janssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Ort: Svanskog
Inlägg: 12 729
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmla Visa inlägg
Du skulle bara veta
Det funkade ju inte!? Dock vet jag tyvärr bara hur ditt ansikte ser ut. Hur ska man kommentera huruvida det ser bra ut eller inte?
__________________
Winners win
Rikard Jansson är inte uppkopplad  
Gammal 2011-03-30, 15:45   #8064
Mimmla
Registered User
 
Mimmlas avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Ort: Sala
Inlägg: 292
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson Visa inlägg
Det funkade ju inte!? Dock vet jag tyvärr bara hur ditt ansikte ser ut. Hur ska man kommentera huruvida det ser bra ut eller inte?
Det finns fler bilder på min sida.
Måste nästan ladda upp en skrytbild bara för det :P
__________________
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=162955

Ett skrytbygge av mr Gud
Mimmla är inte uppkopplad  
Gammal 2011-03-30, 15:46   #8065
Nitrometan
Mjäll & SL
 
Nitrometans avatar
 
Reg.datum: Mar 2003
Ort: Karlskrona
Inlägg: 30 459
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson Visa inlägg
Hur ska man kommentera huruvida det ser bra ut eller inte?
Antingen hade du sjuk tur med generna eller så har du väldigt bra smink.


Edit: Som ett förslag alltså.
__________________
bobubobobelolenonitotroroboberortot

För klén för Frälsningsarmén.

TK Trossö
Nitrometan är inte uppkopplad  
Gammal 2011-03-30, 15:48   #8066
Rikard Jansson
Coach
 
Rikard Janssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Ort: Svanskog
Inlägg: 12 729
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan Visa inlägg
Antingen hade du sjuk tur med generna eller så har du väldigt bra smink.


Edit: Som ett förslag alltså.
"Antingen så är du grym på att photoshoppa eller har väldigt bra smink" kanske också vore ngt?
__________________
Winners win
Rikard Jansson är inte uppkopplad  
Gammal 2011-03-30, 15:48   #8067
prOtotype
Wants brinner!
 
prOtotypes avatar
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 1 480
Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J. Visa inlägg
Men snälla, vadå "lärt sig fel", "utvecklas till det bättre"? Ja, om man t.ex. är kriminell så har man lärt sig fel samt behöver utvecklas till det bättre. Men fullt normala människor, som är sig själva när de dejtar i hopp om att träffa en partner... jag kan inte ens formulera en fråga för att det du verkar påstå är så idiotiskt. Man ska inte vara sig själv helt enkelt, och om någon potentiell partner inte gillar vem man är, då ska man ändra på sig. Kewl!
Det här ju som att jag vill sälja en bil till dig för 20.000 och du säger nej för att den är gul och vill inte ens veta om det är en gammal skrutbil eller en ny ferrari.
Kommer det finnas en poäng med att fortsätta prata med dig? Jag har redan påpekat att du inte vet vad det är jag vill bli bättre på men ändå fortsätter du basha det.
prOtotype är inte uppkopplad  
Gammal 2011-03-30, 15:53   #8068
Rikard Jansson
Coach
 
Rikard Janssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Ort: Svanskog
Inlägg: 12 729
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmla Visa inlägg
Det finns fler bilder på min sida.
Måste nästan ladda upp en skrytbild bara för det :P
Klart du borde
__________________
Winners win
Rikard Jansson är inte uppkopplad  
Gammal 2011-03-30, 15:55   #8069
Spartansk
Banned User
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 3 468
Citat:
Ursprungligen postat av Vunnis Visa inlägg
Vad ni är krångliga
+1. För mig funkar det att följa min mammas gamla råd: "Var dig själv". Fast nu är jag ju förvisso sjukt snygg, så gemene man borde kanske inte lyda mina raggningstips. Ungefär som att de flesta inte borde följa Arnold Schwarzeneggers bodybuildingschema.
Spartansk är inte uppkopplad  
Gammal 2011-03-30, 16:01   #8070
Yes
Banned User
 
Yess avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 382
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmla Visa inlägg
Alltså om en kille skulle snacka med mig så skulle jag tycka att han var dum i huvudet.
För mig är det självklart att han vill stoppa huvudet/ annat köttsligt mellan mina bröst, det behöver han inte berätta. Jag är inte dum i huvudet.
Och jag är van att bli bemött endast för bröstens skull.
Men jag skulle totalt tappa respekten för någon som kom fram och la fram en sån skitkommentar.
Då är det fan så mycket bättre att säga, " antingen har du sjuk tur med generna eller så har du en grym bh". Då får man en trigg och vill visa at det ser bra ut utan också.
Passa dig för örfil eller en drink hälld över skallen om du ska prova det du säger.
Fast ute i verkligheten beror det helt på hur han lägger fram det. Med rätt tonläge, kroppspråk, glimten i ögat, ett vinnande leende etc. kan man i regel komma undan med att säga dom mest sjuka saker(och det här vill jag allt räkna som mer roligt än sjukt). Saker som typ alla tjejer är rörande överens om att det skulle minsann generera örfilar, pungsparkar och drinkar över huvudet.
Yes är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)