Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-04-08, 17:35   #30556
Lellan
Ge mig en igloo
 
Lellans avatar
 
Reg.datum: Aug 2002
Ort: Västerås
Inlägg: 5 002
Det var nog önsketänk, profilen finns ungefär varannan gång jag loggar in (det byttes inte lösenord, gamla funkade). Önsketänkt, får avsluta den manuellt mao..

Men tänkte försökat utforma en plan;
1) ikväll styr jag upp nytt tillfälle att träffa backflipparn.
2) blunda och peka på dejtsida, styra upp träff efter grundcheck.
3) på nåt jäkla sätt se till att träffa folk iaf. Har redan tackat ja till 30-årsfest med mestadels okänt folk, 50 årsfest med dito samt att gå på aw. Har inte varit på fest el krogen på flera år, vem vet, det kanske inte är dötshemskt. Är det det är det väl bara att krypa tillbaks bakom min sten igen..
__________________
&

Lellan är inte uppkopplad  
Gammal 2013-04-08, 17:52   #30557
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Låter mer som något strul med browsern/cache/script än något annat.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2013-04-09, 01:58   #30558
MrBoris
Workaholic
 
MrBoriss avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Ort: farawayfromSweden
Inlägg: 1 368
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan Visa inlägg
Det var nog önsketänk, profilen finns ungefär varannan gång jag loggar in (det byttes inte lösenord, gamla funkade). Önsketänkt, får avsluta den manuellt mao..

Men tänkte försökat utforma en plan;
1) ikväll styr jag upp nytt tillfälle att träffa backflipparn.
2) blunda och peka på dejtsida, styra upp träff efter grundcheck.
3) på nåt jäkla sätt se till att träffa folk iaf. Har redan tackat ja till 30-årsfest med mestadels okänt folk, 50 årsfest med dito samt att gå på aw. Har inte varit på fest el krogen på flera år, vem vet, det kanske inte är dötshemskt. Är det det är det väl bara att krypa tillbaks bakom min sten igen..
Jag skulle satsa på allt utom 1), han har ju redan fetdissat dig genom att inte dyka upp med random ursäkt och därefter kunna avnjuta ett gympass i lugn o ro med en annan tjej. Rätt tydligt att du var/är en attentionwhore-kick för honom alternativt ett ligg som han känner att han lär hålla dörren öppen för.
__________________
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2013-04-09, 17:57   #30559
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
huga, jag gör allt för att vara fördomsfri, men fan vad svårt det är!

På datingsiterna är det såååååååå många tjejer som är Singelmamma + Röker + Tränar inte + Arbetslös + Har dåligt skriven presentation på svenska. Det är helt galet!

Så fort jag ser en dåligt skriven presentation så börjar jag backtracka och javisst är det en singelmamma som röker o är arbetslös! Hela jädrans tiden... bara denna månad, 9 dagar, så är jag uppe i ett tjugotal och av dessa 20 så är det 19 som har stämt in i fördomen. En rökte inte.

What?
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2013-04-09, 17:58   #30560
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris Visa inlägg
Jag skulle satsa på allt utom 1), han har ju redan fetdissat dig genom att inte dyka upp med random ursäkt och därefter kunna avnjuta ett gympass i lugn o ro med en annan tjej. Rätt tydligt att du var/är en attentionwhore-kick för honom alternativt ett ligg som han känner att han lär hålla dörren öppen för.
ha ha, vilket betyder att lellan valde 1. Mest spännande
Du planterade den fint. Har du backflip min gode vän?
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2013-04-09, 18:11   #30561
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
huga, jag gör allt för att vara fördomsfri, men fan vad svårt det är!

På datingsiterna är det såååååååå många tjejer som är Singelmamma + Röker + Tränar inte + Arbetslös + Har dåligt skriven presentation på svenska. Det är helt galet!

Så fort jag ser en dåligt skriven presentation så börjar jag backtracka och javisst är det en singelmamma som röker o är arbetslös! Hela jädrans tiden... bara denna månad, 9 dagar, så är jag uppe i ett tjugotal och av dessa 20 så är det 19 som har stämt in i fördomen. En rökte inte.

What?
Vad är "frågeställningen"?
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2013-04-09, 22:27   #30562
filmjölk
Banned User
 
Reg.datum: Feb 2010
Ort: Hisingen
Inlägg: 4 258
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
huga, jag gör allt för att vara fördomsfri, men fan vad svårt det är!

På datingsiterna är det såååååååå många tjejer som är Singelmamma + Röker + Tränar inte + Arbetslös + Har dåligt skriven presentation på svenska. Det är helt galet!

Så fort jag ser en dåligt skriven presentation så börjar jag backtracka och javisst är det en singelmamma som röker o är arbetslös! Hela jädrans tiden... bara denna månad, 9 dagar, så är jag uppe i ett tjugotal och av dessa 20 så är det 19 som har stämt in i fördomen. En rökte inte.

What?
Jag har sagt det förut och säger det igen Du borde söka dig till yngre tjejer. En go och glad 22-åring utan jobbigt bagage, kristen, skötsam och sansad. Jobb på ICA eller liknande, inget karriärstjafs. Sådana borde du inrikta dig på, inte 44åriga nyskilda singelmammor.

Senast redigerad av filmjölk den 2013-04-09 klockan 22:29.
filmjölk är inte uppkopplad  
Gammal 2013-04-10, 07:51   #30563
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk Visa inlägg
Jag har sagt det förut och säger det igen Du borde söka dig till yngre tjejer. En go och glad 22-åring utan jobbigt bagage, kristen, skötsam och sansad. Jobb på ICA eller liknande, inget karriärstjafs. Sådana borde du inrikta dig på, inte 44åriga nyskilda singelmammor.

Jag har redan hittat Skuggans drömtjej.
Angel är inte uppkopplad  
Gammal 2013-04-10, 08:04   #30564
filmjölk
Banned User
 
Reg.datum: Feb 2010
Ort: Hisingen
Inlägg: 4 258
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Jag har redan hittat Skuggans drömtjej.
Kul! Vem? (Kom nu inte dragandes med en 32-årig småbarnsmamma, Skuggan has been there, done that, det går aldrig bra )
filmjölk är inte uppkopplad  
Gammal 2013-04-10, 10:39   #30565
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
någon som har testat speeddating? hur var det, gav det något?
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2013-04-10, 18:22   #30566
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk Visa inlägg
Kul! Vem? (Kom nu inte dragandes med en 32-årig småbarnsmamma, Skuggan has been there, done that, det går aldrig bra )
Nej, hon är nånstans mellan 25-28, inga barn, röker inte. Uppvuxen på landet i traktendär han bor, men bor i stan nu. Snygg, springer Göteborgsvarvet, gillar hästar, har högskoleutbildning...
Angel är inte uppkopplad  
Gammal 2013-04-10, 19:22   #30567
Doctor Snuggles
Pink belt
 
Doctor Snuggless avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Var du bor
Inlägg: 5 490
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
någon som har testat speeddating? hur var det, gav det något?
Är inte speed dating väldigt 90-tal?
__________________
Har någon varit riktigt långt även som beslutat att använda ens gå vill göra ser mer ut?
Doctor Snuggles är inte uppkopplad  
Gammal 2013-04-10, 19:23   #30568
Mental
Ölkonnässör
 
Mentals avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Ort: Stockholm...ish
Inlägg: 6 013
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Nej, hon är nånstans mellan 25-28, inga barn, röker inte. Uppvuxen på landet i traktendär han bor, men bor i stan nu. Snygg, springer Göteborgsvarvet, gillar hästar, har högskoleutbildning...
Synd att det var götet, annars hade jag prospekterat om skuggan inte var intresserad
__________________
Mental är inte uppkopplad  
Gammal 2013-04-10, 19:27   #30569
Madame
Madamp!
 
Madames avatar
 
Reg.datum: Sep 2008
Ort: skåne
Inlägg: 3 791
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
någon som har testat speeddating? hur var det, gav det något?
Jag testade speeddating arrangerad av Lovesearch år 2003 jag gick dit med en väninna.
Det gick snabbt! (!) Och när tiden var ute plingade det i en klocka så då fick man hoppa vidare ett steg längs bordet. Efteråt kunde man stanna kvar i baren och hänga, så det gjorde vi. Shitchattade lite sådär över ett glas.

Man fick fylla i på ett kort samtidigt som speeddejtandet pågick vilka man var intresserad av att ha mer kontakt med efteråt, och de som synkade i att ha svarat ömsesidigt JA, fick ett mail med den andres adress i, utskickad av lovesearch.

Ledde till en match för mig men ingen mer träff


Lagom lättsamt nöje dock, man kunde ju lätt haft en tråkigare kväll
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Nodan Visa inlägg
Madame är awsome. Alltid. Hon behöver liksom inte göra något alls.
Madame är inte uppkopplad  
Gammal 2013-04-10, 19:31   #30570
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Citat:
Ursprungligen postat av Mental Visa inlägg
Synd att det var götet, annars hade jag prospekterat om skuggan inte var intresserad

Han gillar sina kedjerökande singelmorsor.
Angel är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)