Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2012-06-11, 19:44   #23056
TREX
Banned User
 
Reg.datum: Dec 2011
Inlägg: 1 181
Citat:
Ursprungligen postat av jaaaaag Visa inlägg
Den snygga kollegan (som jag stöter på en gång/år lol) kom in idag.
Mycket sommarsug här nu :-)
Är han homosexuell eller varför har ni inte legat med varandra än för?
TREX är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-11, 19:45   #23057
jaaaaag
Guest
 
Inlägg: n/a
Om man köper VIPplus (inte "bara" VIP) så kan man skriva till folk som inte har betalat ett öre och den personen kan då svara för att "plussaren" betalat extra :-)
 
Gammal 2012-06-11, 19:47   #23058
jaaaaag
Guest
 
Inlägg: n/a
Citat:
Ursprungligen postat av TREX Visa inlägg
Är han homosexuell eller varför har ni inte legat med varandra än för?
Jag fattar inte tycker att han borde köpt VIPplus redan... Igår. Hade jag varit garanterad att han är en skön kille utöver hans yttre så hade jag smällt upp VISA-kortet men fan vad surt att betala nästan 300 sek och så är han torr lol. Det är över 3 kg kycklingfilé.
 
Gammal 2012-06-11, 19:50   #23059
TREX
Banned User
 
Reg.datum: Dec 2011
Inlägg: 1 181
Citat:
Ursprungligen postat av jaaaaag Visa inlägg
Jag fattar inte tycker att han borde köpt VIPplus redan... Igår. Hade jag varit garanterad att han är en skön kille utöver hans yttre så hade jag smällt upp VISA-kortet men fan vad surt att betala nästan 300 sek och så är han torr lol. Det är över 3 kg kycklingfilé.
Jag tänkte mera på den snygga kollegan Borde väl vara gratis, ge han ett nyp i rumpan och le lite mot honom så borde väl saken vara avgjord...

Kommer ihåg att du skrev om honom tidigare i tråden, förstår inte varför du inte satt tagit tag i saken (haha) än.
TREX är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-11, 20:02   #23060
jaaaaag
Guest
 
Inlägg: n/a
Haha :-) ähm.. Han är gift. Jag blir ändå glad av att se honom och hans vackra händer.
 
Gammal 2012-06-11, 20:05   #23061
TREX
Banned User
 
Reg.datum: Dec 2011
Inlägg: 1 181
Citat:
Ursprungligen postat av jaaaaag Visa inlägg
Haha :-) ähm.. Han är gift. Jag blir ändå glad av att se honom och hans vackra händer.
Äsch, vad gör det? Han kan ju vara öppen för förslag i alla fall "Tyvärr" finns det ju sånna män också.

Säkert varit gifta ett tag vettu, blir förbannat tråkigt med åren, behöver lite fart och fläkt i livet igen, ligga med nån snärta på jobbet är nog precis vad han behöver och vill ha!
TREX är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-11, 20:09   #23062
jaaaaag
Guest
 
Inlägg: n/a
Det slår inte dig att jag inte skulle vilja ligga med en gift man?

Han har valt sin fru, han får hålla sig till henne, iafl så tänker inte jag bjuda på att han får ha kakan och äta den.
 
Gammal 2012-06-11, 20:11   #23063
TREX
Banned User
 
Reg.datum: Dec 2011
Inlägg: 1 181
Citat:
Ursprungligen postat av jaaaaag Visa inlägg
Det slår inte dig att jag inte skulle vilja ligga med en gift man?
Aha det är där skon klämmer! På så sätt, men fantisera fungerar bra? Ja, att ni kvinnor är obegripliga är ingen nyhet
TREX är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-11, 20:12   #23064
jaaaaag
Guest
 
Inlägg: n/a
Ja? Varför skär det sig? Varken han eller hans fru kan läsa tankar :-)
Att fantisera om div saker hör till vardagen.
 
Gammal 2012-06-11, 20:19   #23065
Onigiri
Registered User
 
Onigiris avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Narnia
Inlägg: 2 417
Älskar när du är såhär stönig TREX
__________________
TELL THEM
Onigiri är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-11, 20:33   #23066
Spartansk
Banned User
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 3 468
Nu träffar jag ju nästan aldrig tjejer mer än en gång, men jag har nyligen börjat märka att jag är fruktansvärt svartsjuk. Tror ni det kan ha att göra med minnen från barndomen? Jag minns att jag ofta var svartsjuk för att min bästa kompis hellre ville leka med en annan kille än mig. En gång när jag gick i lågstadiet, tror jag, minns jag att jag låg hemma och grät pga detta. Just att inte duga socialt är en känsla jag har lidit av oerhört mycket hela livet.
Spartansk är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-11, 20:33   #23067
TREX
Banned User
 
Reg.datum: Dec 2011
Inlägg: 1 181
Citat:
Ursprungligen postat av Onigiri Visa inlägg
Älskar när du är såhär stönig TREX
Stönig? Jag är rätt ljudlös av mig.

Spartansk: Tror det har att göra med att vi är så jävla bra i våra egna ögon, så att någon annan skulle vara bättre då slår det bara slint Så är det för mig, jag är ju bäst och om då någon hona väljer en hane som är "bättre" än mig, VAD FAN ÄR DET OM? VAD ÄR HAN BÄTTRE PÅ?

Senast redigerad av TREX den 2012-06-11 klockan 20:36.
TREX är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-11, 20:48   #23068
filmjölk
Banned User
 
Reg.datum: Feb 2010
Ort: Hisingen
Inlägg: 4 258
Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk Visa inlägg
Nu träffar jag ju nästan aldrig tjejer mer än en gång, men jag har nyligen börjat märka att jag är fruktansvärt svartsjuk. Tror ni det kan ha att göra med minnen från barndomen? Jag minns att jag ofta var svartsjuk för att min bästa kompis hellre ville leka med en annan kille än mig. En gång när jag gick i lågstadiet, tror jag, minns jag att jag låg hemma och grät pga detta. Just att inte duga socialt är en känsla jag har lidit av oerhört mycket hela livet.
Jag tror att det förstärks av att du träffar tjejer som ger dig orsak att bli svartsjuk med. Samt att du går igång lite på att få tråna, vara svartsjuk, olyckligt kär och bli dåligt behandlad för att sedan få ligga med någon som fått dig att må så, då vinner du till slut, iaf för en stund!

Tjejer som inte får dig att må så finner du ju som totalt ointressanta, så jag tror du helt enkelt har vant dig vid att koppla ihop kärlek med svartsjuka.
filmjölk är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-11, 20:51   #23069
Spartansk
Banned User
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 3 468
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk Visa inlägg
Jag tror att det förstärks av att du träffar tjejer som ger dig orsak att bli svartsjuk med. Samt att du går igång lite på att få tråna, vara svartsjuk, olyckligt kär och bli dåligt behandlad för att sedan få ligga med någon som fått dig att må så, då vinner du till slut, iaf för en stund!

Tjejer som inte får dig att må så finner du ju som totalt ointressanta, så jag tror du helt enkelt har vant dig vid att koppla ihop kärlek med svartsjuka.
Frågan är vad jag ska göra åt det. När jag såg en tjej jag har haft lite på g med prata och skratta upprepade gånger med en annan kille en eftermiddag, så kändes det ungefär som om en alien skulle hoppa ut ur bröstet på mig resten av kvällen. Det värsta är ju att man inte blir speciellt rolig när man känner sig så, vilket gör att den andra killen automatiskt vinner mark.
Spartansk är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-11, 20:58   #23070
filmjölk
Banned User
 
Reg.datum: Feb 2010
Ort: Hisingen
Inlägg: 4 258
Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk Visa inlägg
Frågan är vad jag ska göra åt det. När jag såg en tjej jag har haft lite på g med prata och skratta upprepade gånger med en annan kille en eftermiddag, så kändes det ungefär som om en alien skulle hoppa ut ur bröstet på mig resten av kvällen. Det värsta är ju att man inte blir speciellt rolig när man känner sig så, vilket gör att den andra killen automatiskt vinner mark.
Jag tycker att du skall försöka få kontakt med "helylle - tjejer" istället för vad jag gissar är din preferens av tjejer idag. Det blir inte botemedlet till din svartsjuka, men det kommer säkert att ta bort mycket av symtomen.
filmjölk är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)