Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-06-10, 20:02   #23026
Spartansk
Banned User
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 3 468
Citat:
Ursprungligen postat av Fregus Visa inlägg
Ifall man accepterar en vänförfrågan från en kille/tjej som man kort träffat på krogen måste man väl ändå vara lite intresserad?
Hon behöver inte vara intresserad, nej. Men hon kan bli!
Spartansk är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-10, 20:08   #23027
Thatsinane
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2012
Inlägg: 18
Citat:
Ursprungligen postat av Fregus Visa inlägg
Ifall man accepterar en vänförfrågan från en kille/tjej som man kort träffat på krogen måste man väl ändå vara lite intresserad?
Beakta att det kan röra sig om en individ som bara vill ha så många "vänner" på facebook som möjligt.
Thatsinane är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-10, 20:13   #23028
-squat-
Registered User
 
-squat-s avatar
 
Reg.datum: Apr 2002
Inlägg: 1 221
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj Visa inlägg
Vad det nu är? En tjej jag var ihop med tyckte det var helt katastrofalt att jag inte iaf en tioårsplan formulerad i detaljnivå. Att jag ville bli bra på på mina intressen (kampsport, programmering) och i övrigt levde för dagen räknades inte. Konstigt.
Postat via en mobil enhet
Märkligt det där. Coxie sade något i stil med: "Man får inte självförverkligande med sig i graven". Alltså bör man försöka ha skoj i livet. Men tjejer kan inte ha skoj om det inte samtidigt får de att framtå som lyckade.
-squat- är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-10, 20:17   #23029
mini
Svensk mästarinna 2011.
 
minis avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 12 717
Citat:
Ursprungligen postat av -squat- Visa inlägg
Men tjejer kan inte ha skoj om det inte samtidigt får de att framtå som lyckade.
Tur att du vet hur tjejer är.
__________________
STK
Andra bullar
mini är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-10, 20:21   #23030
Fregus
Registered User
 
Freguss avatar
 
Reg.datum: Jun 2011
Inlägg: 58
Citat:
Ursprungligen postat av Thatsinane Visa inlägg
Beakta att det kan röra sig om en individ som bara vill ha så många "vänner" på facebook som möjligt.
Just därför jag tvekar, hon har visserligen bara runt 200 vänner men vem fan vet hur hon är funtad.
Fregus är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-10, 20:26   #23031
Thatsinane
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2012
Inlägg: 18
Citat:
Ursprungligen postat av Fregus Visa inlägg
Just därför jag tvekar, hon har visserligen bara runt 200 vänner men vem fan vet hur hon är funtad.
200 är väl pretty average, om inte under t.o.m. så det är nog inget att anmärka på såvida hon inte skaffade kontot förra veckan typ.

Lägg facebook åt sidan för stunden och analysera ert möte i stället; fick ni bra kontakt t.ex?, en fråga som är betydligt mer relevant än det faktum att hon har addat dig på ett globalt nätverk som var och varannan individ är med i.

Senast redigerad av Thatsinane den 2012-06-10 klockan 20:30.
Thatsinane är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-10, 20:27   #23032
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
Citat:
Ursprungligen postat av Fregus Visa inlägg
Just därför jag tvekar, hon har visserligen bara runt 200 vänner men vem fan vet hur hon är funtad.
orka analysera, seriöst, vad är det värsta som kan hända?
förlorar du pengar? blir du vräkt? repar någon din bil?
om inte - GO FOR IT.

Ett nej tack är inte värre än just nej tack.
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-10, 20:42   #23033
Fregus
Registered User
 
Freguss avatar
 
Reg.datum: Jun 2011
Inlägg: 58
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
orka analysera, seriöst, vad är det värsta som kan hända?
förlorar du pengar? blir du vräkt? repar någon din bil?
om inte - GO FOR IT.

Ett nej tack är inte värre än just nej tack.
Nej jag vet, har bara alltid varit sjukt blyg när det gäller tjejer.

Får snacka lite med henne och se vad som händer!

Senast redigerad av Fregus den 2012-06-10 klockan 20:44.
Fregus är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-10, 20:43   #23034
-squat-
Registered User
 
-squat-s avatar
 
Reg.datum: Apr 2002
Inlägg: 1 221
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
Tur att du vet hur tjejer är.
Japp. I den här tråden drar vi alla över en kam, det vet du väl redan.
-squat- är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-10, 21:18   #23035
mangemani
Amiga forever
 
mangemanis avatar
 
Reg.datum: Feb 2003
Ort: sundsvall
Inlägg: 5 984
fin middag, bio(den där "alien" filmen, som sög btw) och sen mys på kvällen och under natten så blev det mycket mer än mys, så pirre, NU har jag fått ligga!:P
kanon helg för övrigt men blev tvungen att åka hem idag istället för imorgon, vilket tog emot lite, men vi ska träffas under veckan med
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Livet är inte värt att leva om man inte ligger på minst 60 fps konstant.
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
mangemani är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-10, 21:33   #23036
jaaaaag
Guest
 
Inlägg: n/a
Ha ha..
Jag och min bästa vän får exakt samma mail ifrån en man på mötesplatsen när vi sitter och ser på film.

Han: *värsta långt och flörtigt mail*
Jag: du skickade exakt samma mail till min vän här i soffan, lagom desperat?
Han: ha ha ha, du var ändå inget att ha så du kan dra

HAHA jeez.

En annan..

Han: *smörar satan*
Jag svarar ej.
Han: Linn vill bara ha biffar????
Jag svarar ej.
Han: Var det en svår fråga?!?!

Känns ungefär som vanligt när jag reggar mig på sådana här sidor men jag ska ge det lite tid. Spec happypancake verkar ha potential.
 
Gammal 2012-06-10, 21:38   #23037
Spartansk
Banned User
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 3 468
Förlåt, Linn.
Spartansk är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-10, 21:40   #23038
mikaelj
Vrickad & älskvard
 
mikaeljs avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Nära 2:ans ändhållplats söderut
Inlägg: 21 094
Citat:
Ursprungligen postat av mela Visa inlägg
+1
Jag vill gifta mig och trycka ut knoddar och laga familjemiddagar på söndagen och köra volvo och ha en kisse som heter GlennBertil.
Och en trädgård där ungarna kan springa i vattenspridaren och där mamma mela kan sitta och äta kakor
Åh. Jag var iväg hos en kompis från mina hemtrakter i deras nya hus. Trädgård, två ungar (jäkla duracellkaniner! någon som umgåtts med mig i verkligheten? dra upp mätaren till 9000), sandlåda, lekhus. Dock ingen katt. Jag hade en när jag var liten... men jag kan (vill) inte ha någon när jag bor i lägenhet. Det är ett fint djur.

Citat:
Ursprungligen postat av mela Visa inlägg
Eller...?
Jag har en tendens att vilja ha exakta förklaringar precis hela tiden. Det är inte alltid man kan få såna. Att då inte förvänta sig svar med förklaringar på millimeterprecision är en bra grej, för mig. Nu var det inte så jag gjorde heller, så det spelar ingen roll. :-)

Citat:
Ursprungligen postat av mela Visa inlägg
Man får låta allvarlig. Låter man för sprallig så tas det nog inte på fullaste allvar, tror jag.
Förvisso. Bara man inte skrämmer iväg den andre och får det att låta anklagande eller nå't. Mina föräldrar, t ex, har ibland ett sätt att visa omtanke på som kan kännas som att jag gjort något fel. Och jag vill vara en sån som visar omtanke och får det att synas som att jag just visar omtanke/glädje. Jag brukar ofta resonera som så att om mina föräldrar gjort något jag inte gillat, så vill jag göra tvärtom.

Enniho... jag tror att jag lyckades rätt bra med samtalet i slutändan.

Citat:
Ursprungligen postat av mela Visa inlägg
Håller faktiskt inte med där. Jag attraheras sällan av killar som andra vill ha, och jag söker ofta andra egenskaper än tjejerna i min omgivning. Fast jag kan bara jämföra med mina närmsta tjejkompisar iofs. Jag har aldrig velat ha samma kille som nån av dem.
OK. Det är en generell observation, och kanske inte funkar så bra för dig och din omgivning. Det är mer att killen i sig blir mer attraktiv. När jag hade ihop det med en tjej för ett par år sedan konstaterade en (kvinnlig) kollega att det "lyser verkligen om dig, Jansson! vad har hänt?"

Citat:
Ursprungligen postat av -squat- Visa inlägg
Märkligt det där. Coxie sade något i stil med: "Man får inte självförverkligande med sig i graven". Alltså bör man försöka ha skoj i livet. Men tjejer kan inte ha skoj om det inte samtidigt får de att framtå som lyckade.
Det där är väldigt olika, men det verkar som att det för tjejer är viktigare med det där självförverkligandet än för killar. P g a "Duktig flicka"-problematiken, kanske?

Citat:
Ursprungligen postat av Fregus Visa inlägg
Just därför jag tvekar, hon har visserligen bara runt 200 vänner men vem fan vet hur hon är funtad.
Vaddå bara 200 vänner på Facebook? Vad tusan har antalet FB-vänner med något ö.h. att göra?
__________________
Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj!
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.

Senast redigerad av mikaelj den 2012-06-10 klockan 21:45.
mikaelj är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-10, 21:43   #23039
Spartansk
Banned User
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 3 468
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj Visa inlägg
Det där är väldigt olika, men det verkar som att det för tjejer är viktigare med det där självförverkligandet än för killar. P g a "Duktig flicka"-problematiken, kanske?
Jag har också märkt det. Jag tror det är för att det kan anses vara lite manligt att "skita i allt". Jag har märkt det i många killar i min generation; de har gått in för att verka obrydda, inte bara i fråga om självförverkligande, utan i allt från den dåliga hållningen till det entoniga talet och den obligatoriska skäggstubben. En förlängning av högstadiets regel att det är fult att anstränga sig i skolan, kan jag tänka mig.
Spartansk är inte uppkopplad  
Gammal 2012-06-10, 21:57   #23040
jaaaaag
Guest
 
Inlägg: n/a
Spartansk: nå, jag vet hur du ser ut och du är inte en indier.
 


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)