Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2012-01-08, 18:01   #17026
mycketbrännvin
Registered User
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 799
Citat:
Ursprungligen postat av mystic[-_-] Visa inlägg
Ok då vågar du fråga iaf.
Jo har gjort det flera ggr både av exet om min nuvarande tjej men det kommer ofta motvilliga svar, skulle vara kul om dom skulle säga rakt då jag alltid talar rakt ut om allt
mycketbrännvin är inte uppkopplad  
Gammal 2012-01-08, 22:35   #17027
Spettet
Registered User
 
Spettets avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Ort: Norrköping
Inlägg: 367
Har ni haft en person av mottsatta könet sovit över oss er i samma säng men ni har inte strulat och liknande?
__________________
Gotta catch´em all!
Spettet är inte uppkopplad  
Gammal 2012-01-08, 22:48   #17028
mystic[-_-]
The Supermegasized Hobbit
 
mystic[-_-]s avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Ort: Registerd User Town
Inlägg: 7 838
Citat:
Ursprungligen postat av Spettet Visa inlägg
Har ni haft en person av mottsatta könet sovit över oss er i samma säng men ni har inte strulat och liknande?
Många gånger. Bara lägga sig och sova de väcker dig om de vill mer än att sova.
__________________
LASER PEW PEOW PEOW PEW POEW
mystic[-_-] är inte uppkopplad  
Gammal 2012-01-08, 22:55   #17029
Spettet
Registered User
 
Spettets avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Ort: Norrköping
Inlägg: 367
Citat:
Ursprungligen postat av mystic[-_-] Visa inlägg
Många gånger. Bara lägga sig och sova de väcker dig om de vill mer än att sova.
Tyvärr så handlar det inte om mig. Var så att min tjejen som jag har paus med var på fest igår ca 4 mil från där hon bor och så hade hon fått skjus hem av en killkompis och så ville inte han köra hem så då sa hon att han kunde sova där. Och dom delade säng, jag frågade om dom hade haft sex med hon sa nej det har vi inte, vi låg rygg mot rygg.

Så jag undrar om det händer ofta? Jag är väldigt skeptisk om en full tjej och en nykter kille kan dela säng utan att strula.

Hon hade tydligen kännt honom länge. Så antingen så var hon full och eftersom dom var polare så kunde han sova där utan att snuska till det eller så ljög hon för mig och dom strulade.
__________________
Gotta catch´em all!

Senast redigerad av Spettet den 2012-01-08 klockan 22:56.
Spettet är inte uppkopplad  
Gammal 2012-01-08, 22:57   #17030
MathiasF
Banned User
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 73
Citat:
Ursprungligen postat av Spettet Visa inlägg
Har ni haft en person av mottsatta könet sovit över oss er i samma säng men ni har inte strulat och liknande?
Ja, det är inget konstigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Spettet Visa inlägg
Tyvärr så handlar det inte om mig. Var så att min tjejen som jag har paus med var på fest igår ca 4 mil från där hon bor och så hade hon fått skjus hem av en killkompis och så ville inte han köra hem så då sa hon att han kunde sova där. Och dom delade säng, jag frågade om dom hade haft sex med hon sa nej det har vi inte, vi låg rygg mot rygg.

Så jag undrar om det händer ofta? Jag är väldigt skeptisk om en full tjej och en nykter kille kan dela säng utan att strula.

Hon hade tydligen kännt honom länge. Så antingen så var hon full och eftersom dom var polare så kunde han sova där utan att snuska till det eller så ljög hon för mig och dom strulade.
Kan mycket väl vara att han ville men inte fick sin vilja igenom,
om hon ljuger så kommer det fram men du tjänar INGENTING på att anklaga henne utan bevis.
MathiasF är inte uppkopplad  
Gammal 2012-01-08, 22:59   #17031
Mental
Ölkonnässör
 
Mentals avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Ort: Stockholm...ish
Inlägg: 6 009
Citat:
Ursprungligen postat av Spettet Visa inlägg
Tyvärr så handlar det inte om mig. Var så att min tjejen som jag har paus med var på fest igår ca 4 mil från där hon bor och så hade hon fått skjus hem av en killkompis och så ville inte han köra hem så då sa hon att han kunde sova där. Och dom delade säng, jag frågade om dom hade haft sex med hon sa nej det har vi inte, vi låg rygg mot rygg.

Så jag undrar om det händer ofta? Jag är väldigt skeptisk om en full tjej och en nykter kille kan dela säng utan att strula.

Hon hade tydligen kännt honom länge. Så antingen så var hon full och eftersom dom var polare så kunde han sova där utan att snuska till det eller så ljög hon för mig och dom strulade.
Jag har då haft tjejkompisar jag delat säng med utan att ligga med. Inte direkt så att jag är kåt på alla sina tjejkompisar. Men jag skulle fortfarande inte vara bekväm med att min flickvän delade säng med någon annan, oavsett vad som händer eller inte händer.
__________________
Mental är inte uppkopplad  
Gammal 2012-01-08, 23:02   #17032
Spettet
Registered User
 
Spettets avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Ort: Norrköping
Inlägg: 367
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasF Visa inlägg
Ja, det är inget konstigt.



Kan mycket väl vara att han ville men inte fick sin vilja igenom,
om hon ljuger så kommer det fram men du tjänar INGENTING på att anklaga henne utan bevis.
Jag vet att dom sov, det sa hon. Jag anklagar henne inte, men blir väldigt fundersam. Jag känner inte han och jag har aldrig gjort nåt liknande. Hon sa det att jag får tro vad jag vill och så sa hon att jag kan få hans nummer och fråga honom själv. Så jag sa ok ge mig hans nummer då och då vart hon sur och sa åk härifrån och jag fattar inte varför hennes reaktion vart så när jag ville ha hans nummer.
__________________
Gotta catch´em all!
Spettet är inte uppkopplad  
Gammal 2012-01-08, 23:03   #17033
mystic[-_-]
The Supermegasized Hobbit
 
mystic[-_-]s avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Ort: Registerd User Town
Inlägg: 7 838
Citat:
Ursprungligen postat av mycketbrännvin Visa inlägg
Jo har gjort det flera ggr både av exet om min nuvarande tjej men det kommer ofta motvilliga svar, skulle vara kul om dom skulle säga rakt då jag alltid talar rakt ut om allt
Kan ju vara svar du inte vill höra. Tror du ska sluta gräva i det och börja utveckla sexet,förspelet,efterspel etc istället för att gräva ned i dig i vad hon haft innan
__________________
LASER PEW PEOW PEOW PEW POEW
mystic[-_-] är inte uppkopplad  
Gammal 2012-01-08, 23:05   #17034
Spettet
Registered User
 
Spettets avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Ort: Norrköping
Inlägg: 367
Citat:
Ursprungligen postat av Mental Visa inlägg
Jag har då haft tjejkompisar jag delat säng med utan att ligga med. Inte direkt så att jag är kåt på alla sina tjejkompisar. Men jag skulle fortfarande inte vara bekväm med att min flickvän delade säng med någon annan, oavsett vad som händer eller inte händer.
Lite så känner jag med. Vi har en paus/slut lr vad man ska kalla det för att se hur det blir i framtiden. Men ändå blir man sårad för man vet ju inte vad som hände under täcket.

Jag känner till hennes historia och hon har haft ca 3-4 engångligg på 5-6 år så hon är riktigt av den typen men man vet aldrig med folk.
__________________
Gotta catch´em all!
Spettet är inte uppkopplad  
Gammal 2012-01-08, 23:06   #17035
skaparn
Registered User
 
skaparns avatar
 
Reg.datum: Dec 2003
Ort: Skellefteå
Inlägg: 10 296
Citat:
Ursprungligen postat av Spettet Visa inlägg
min tjejen som jag har paus med
Det beror kanske även på betydelsen av detta.

Det kanske inte var din sak att snoka i, enligt henne, om ni inte är Ett Par.
I och för sig kan jag väl tycka att hon faktiskt skulle kunna berätta att hon hade sex med honom om hon själv tycker att det är ok enligt hennes definition av eran paus.
__________________
Citat:
adam400m kommer aldrig bli en ny Zyzz
skaparn är inte uppkopplad  
Gammal 2012-01-08, 23:07   #17036
hemlis
Registered User
 
hemliss avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 7
låter som en strulig flickvän.

jag skulle inte vilja att min flickvän sover över hos en manlig vän, speciellt inte när hon är full. det låter inte så schysst. hon borde vara mer ödmjuk och förstående än hur hon beter sig.
hemlis är inte uppkopplad  
Gammal 2012-01-08, 23:09   #17037
Spettet
Registered User
 
Spettets avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Ort: Norrköping
Inlägg: 367
Citat:
Ursprungligen postat av skaparn Visa inlägg
Det beror kanske även på betydelsen av detta.

Det kanske inte var din sak att snoka i, enligt henne, om ni inte är Ett Par.
I och för sig kan jag väl tycka att hon faktiskt skulle kunna berätta att hon hade sex med honom om hon själv tycker att det är ok enligt hennes definition av eran paus.

Men vi är olika på den fronten. Jag har sagt att jag vill inte att hon ska hålla på med andra killar. Därför vart jag upprörd över det, visst hon vad super full och då kanske omdömet inte är det bästa, men ändå.

Medans hon skulle tycka det är ok om jag höll på med andra tjejer.
__________________
Gotta catch´em all!
Spettet är inte uppkopplad  
Gammal 2012-01-08, 23:09   #17038
hemlis
Registered User
 
hemliss avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 7
jaha, är ni inte ihop så är det ju en annan sak. om ni inte kommit överrens om att vara trogna varandra fortfarande så är det bara att gilla läget.

jag skulle nog dock tycka det var slampigt om ni båda fortfarande har känslor för varandra, om det nu hände något.
hemlis är inte uppkopplad  
Gammal 2012-01-08, 23:14   #17039
Spettet
Registered User
 
Spettets avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Ort: Norrköping
Inlägg: 367
Citat:
Ursprungligen postat av hemlis Visa inlägg
jaha, är ni inte ihop så är det ju en annan sak. om ni inte kommit överrens om att vara trogna varandra fortfarande så är det bara att gilla läget.

jag skulle nog tycka det var slampigt om ni båda fortfarande har känslor för varandra, om det nu hände något.

Jag har alltid sagt att jag har starka känslor för henne och det har jag. Därför vill jag inte att hon ska hålla på med andra killar för det sårar mig.

Och för hennes del så får jag inte ut vad hon känner för mig. Hon är i en period i sitt liv där hon mår mycket dåligt, därför vart det slut. Hon kunde inte vara i att förhållande och älska någon när hon knappt kan älska sig själv. Hon ville inte att det skulle ta slut med kände att det var nödvändigt för att hon skulle bli bättre.

Jag har sagt det är det är inte slut bara för att hon ska hålla med andra killar som att det skulle hon må bättre av för då kan hon dra åt h*lvete.
__________________
Gotta catch´em all!
Spettet är inte uppkopplad  
Gammal 2012-01-08, 23:21   #17040
Victuhh
Registered User
 
Victuhhs avatar
 
Reg.datum: Dec 2009
Ort: Kalmar
Inlägg: 1 609
Sorry spettet men en "gammal kompis" låter aldrig bra, jag hade tagit detta mycket hårt. Du känner ju henne bäst själv men jag hade inte trott på de orden iallafall..

Sen antar jag att du (liksom jag) är i en ålder man gärna vill prova sig fram..
__________________
Numera Styrkelyft
Victuhh är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)