Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2014-12-28, 19:48   #22216
jenni
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2007
Ort: stockholm
Inlägg: 1 858
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Jag råkade köpa en flygbiljett till Stockholm fel vecka. Jag skulle flugit idag men råkade köpa en biljett till den 18:e jan. Kan man få några pengar tillbaka, eller är det bara att låta den "brinna inne"?
Vad för biljett är det? Tog du avbeställningsskydd ?
jenni är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 19:54   #22217
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av jenni Visa inlägg
Vad för biljett är det? Tog du avbeställningsskydd ?
Ja du, jag har ingen aning om vad sorten kallas, men jag tog inget avbeställningsskydd.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 19:57   #22218
XXXL
Banned User
 
XXXLs avatar
 
Reg.datum: Sep 2013
Inlägg: 977
Citat:
Ursprungligen postat av jenni Visa inlägg
Jag litar inte på vad han säger dock, 6-8kg muskelmassa på 4månader?
En väldigt nära person till dig hade aldrig ljugit för dig och skulle han göra det i alla fall så har han en bra anledning.

Roids är inget beroende, om han gör det och sen säger att han inte gör det så vill han förmodligen att du ska ge fan i det och inte bry dig. Det är ingen dold sjukdom direkt som han behöver hjälp med men inte vågar fråga om.

Folk gör dumma saker, även de vi älskar och vi kan inte alltid göra något åt det.

Senast redigerad av XXXL den 2014-12-28 klockan 19:59.
XXXL är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 20:04   #22219
rooz
Legimtimerad flaggstång
 
roozs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Hos Mor & far
Inlägg: 9 962
Citat:
Ursprungligen postat av XXXL Visa inlägg
En väldigt nära person till dig hade aldrig ljugit för dig och skulle han göra det i alla fall så har han en bra anledning.

Roids är inget beroende, om han gör det och sen säger att han inte gör det så vill han förmodligen att du ska ge fan i det och inte bry dig. Det är ingen dold sjukdom direkt som han behöver hjälp med men inte vågar fråga om.

Folk gör dumma saker, även de vi älskar och vi kan inte alltid göra något åt det.
Jo. Det är det.
__________________
Citat:
Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla
rooz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 20:10   #22220
anvihl
Registered User
 
anvihls avatar
 
Reg.datum: Apr 2012
Ort: Småland
Inlägg: 1 516
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Jo. Det är det.
Ja, du blir "beroende" av att få snabbare resultat, dvs du vill inte gå tillbaka till att träna rent. Förutom det, nej det finns inget fysiskt som gör dig beroende av AAS.
__________________
"When I die, I want to go peacefully like my grandfather did–in his sleep. Not yelling and screaming like the passengers in his car."- Bob Monkhouse
anvihl är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 20:24   #22221
jenni
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2007
Ort: stockholm
Inlägg: 1 858
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Ja du, jag har ingen aning om vad sorten kallas, men jag tog inget avbeställningsskydd.
Kan bli svårt då, du kan nog få byta datum dock mot avgift,
Citat:
Ursprungligen postat av XXXL Visa inlägg
En väldigt nära person till dig hade aldrig ljugit för dig och skulle han göra det i alla fall så har han en bra anledning.

Roids är inget beroende, om han gör det och sen säger att han inte gör det så vill han förmodligen att du ska ge fan i det och inte bry dig. Det är ingen dold sjukdom direkt som han behöver hjälp med men inte vågar fråga om.

Folk gör dumma saker, även de vi älskar och vi kan inte alltid göra något åt det.
Hans anledning är ju att jag kommer misstycka, och vara orolig.
Jag tänker absolut inte stå bredvid och heja på om det är skadligt för honom, han skulle flå mig levande om jag utsatte mig för risker så varför ska jag låta honom göra idiotiska saker...

Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Jo. Det är det.
Citat:
Ursprungligen postat av anvihl Visa inlägg
Ja, du blir "beroende" av att få snabbare resultat, dvs du vill inte gå tillbaka till att träna rent. Förutom det, nej det finns inget fysiskt som gör dig beroende av AAS.
Men det innebär ju risker för skada, det är ju farligt för kroppen ? Eller varför är det annars förbjudet?
jenni är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 20:34   #22222
*Flash*
Now You See Me
 
*Flash*s avatar
 
Reg.datum: May 2003
Ort: Uppsala
Inlägg: 1 885
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Nej, det är inte en hel del som har de måtten..


F.ö så svarar jag ja på jenni's fråga.
Det är väl iofs en definitionsfråga hur många "en hel del" är.
Men nej jag tycker inte det är så ovanligt att det finns folk som uppnår den vikten på den längden (jag skrev för övrigt aldrig i hur bra form dessa är).
Killen ifråga är ju dock 196 cm lång, då är väl knappast 105 kg eller vad han vägde en omöjlig vikt att nå och nu snackar vi vikt när man inte är tävlingsdeffad.
Sedan hur snabba ökningar man kan göra ren under en viss tidsperiod kan ju såklart diskuteras men vikten i sig är väl knappast konstig om han är närmare 2 meter lång.
__________________
"She is not perfect. You are not perfect. The question is whether or not you are perfect for each other."
Robin Williams
foreverstrong86
*Flash* är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 20:36   #22223
shok
Registered User
 
shoks avatar
 
Reg.datum: Dec 2014
Inlägg: 35
Är det onödigt att bomba med C - vitaminer ifall man börjar känna sig förkyld?
shok är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 20:38   #22224
jenni
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2007
Ort: stockholm
Inlägg: 1 858
Citat:
Ursprungligen postat av *Flash* Visa inlägg
Det är väl iofs en definitionsfråga hur många "en hel del" är.
Men nej jag tycker inte det är så ovanligt att det finns folk som uppnår den vikten på den längden (jag skrev för övrigt aldrig i hur bra form dessa är).
Killen ifråga är ju dock 196 cm lång, då är väl knappast 105 kg eller vad han vägde en omöjlig vikt att nå och nu snackar vi vikt när man inte är tävlingsdeffad.
Sedan hur snabba ökningar man kan göra ren under en viss tidsperiod kan ju såklart diskuteras men vikten i sig är väl knappast konstig om han är närmare 2 meter lång.
Då kanske min oro är obefogad
Tyckte bara han var enorm jämfört med hans vanliga fysik och då är han redan ett muskelberg,
Du sa att du kollat skafferi osv
Vart förvaras steroider, trodde det var kylen eller så?
jenni är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 20:41   #22225
zaebis
Banned User
 
Reg.datum: Dec 2014
Inlägg: 16
100% ren, come at me sis.
zaebis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 20:44   #22226
jenni
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2007
Ort: stockholm
Inlägg: 1 858
Citat:
Ursprungligen postat av zaebis Visa inlägg
100% ren, come at me sis.
jenni är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 21:01   #22227
Captainwide
Registered User
 
Captainwides avatar
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 623
Citat:
Ursprungligen postat av jenni Visa inlägg
Lågt bf, men ändå svullen på nått sätt, alltså han ser snart ut som en Michelin gubbe, och har hög kroppstemperatur ! Är det något som kan vara kopplat till steroider


Aha, har hört att man endast kan komma upp till en viss vikt muskelmässigt
Svullnad, eller vattenretention är en vanlig bieffekt av AAS och hög kroppstemperatur är en effekt av DNP, som används för att just höja temperaturen i kroppen och öka BMR.

Andra vanliga bieffekter är:
Humörsvängningar, acne, håravfall, snabbt ökad styrka/muskelmassa (DUUUH), gyno samt ökad/minskad sexlust och "livsglädje".

Hans mått och vikt låter rätt mastiga för att vara rena, beroende på vad du anser är lågt bf.

Om du frågar om du skulle få ta en genomgående rundtur i hans bostad, skulle han då tveka?
__________________
För tjockisarmar och matporr - Instagram: Captainwide
Captainwide är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 21:07   #22228
zaebis
Banned User
 
Reg.datum: Dec 2014
Inlägg: 16
Standard steroider kan väl också få en ganska varm eftersom metabolismen går på högvarv..
zaebis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 21:08   #22229
BobaFett
Registered User
 
BobaFetts avatar
 
Reg.datum: Feb 2009
Inlägg: 3 598
Citat:
Ursprungligen postat av jenni Visa inlägg
Då kanske min oro är obefogad
Tyckte bara han var enorm jämfört med hans vanliga fysik och då är han redan ett muskelberg,
Du sa att du kollat skafferi osv
Vart förvaras steroider, trodde det var kylen eller så?
Han har bulkat och gått upp lite i fett och lite muskler, inget ovanligt.

6 kilo är ingenting på en sån kropp. Om han bulkat så lär inte ens 6 kilo fett göra stor skillnad om utgångsläget är deffat.

Han skulle bara se större ut.

Har han gått upp 6 kilo på 4 månader och har ådror på röven typ så är det roids garanterat.
__________________
2:a plats Mens Physique Tyngre Classic
BobaFett är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 21:10   #22230
XXXL
Banned User
 
XXXLs avatar
 
Reg.datum: Sep 2013
Inlägg: 977
Citat:
Ursprungligen postat av jenni Visa inlägg
Men det innebär ju risker för skada, det är ju farligt för kroppen ? Eller varför är det annars förbjudet?
Samma anledning som varför cannabis är olagligt men inte sprit, myndigheterna måste sätta ner foten och dra en gräns nånstans.
XXXL är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)