Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Tävlingsforum > Tävlande/aktiva

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-01-14, 22:31   #271
345.5 i bänk
Jag bänkar över 400 kilo.
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 4 302
Citat:
Ursprungligen postat av FinnPower Visa inlägg
Fy fan vad tråkigt för det första att du blev skadad och sen att du inte ens kan rehabba ordentligt. Det måste vara fruktansvärt frustrerande. Jag hoppas att du helnar ihop så att du kan komma igång och sätta upp nya mål. Det är väl en sak om man inte kan träna tungt men ännu värre om det gör ont till vardags.

Våga vila och låt det ta den tid som krävs, annars kanske det förvärras ytterligare.
Ja måste vila skulle ha vilat det som krävdes när jag skadade mig i sommras då hade man nog varit hel nu. Men det är en sak att säga svårare att göra tyvärr.
345.5 i bänk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 13:48   #272
345.5 i bänk
Jag bänkar över 400 kilo.
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 4 302
Liten uppdatering av skadan. Kortison sprutor antinflamatoriskt mycket vila inget har hjälpt ont hela tiden. Var till sjukgymnast idag för en rejäl genomgång med alla möjliga tester. Hans bedömning var att delar av bröstmuskelfästet gått av och det är ärrbildningen som blivit jag har ont av nu. Började med Stötvågsbehandling idag vilket kändes bra. Har fått lite exentriska övningar jag ska göra hemma plus lite streching. Får köra lite ben övningar som inte provocerar bröste/axeln annars vila. Hoppas man är tillbaka i träning och detta är läkt om 6-8veckor. Ska få denna behandling 1 gång i veckan tills det är bra.
345.5 i bänk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 14:17   #273
Fredriiik
Biffen
 
Fredriiiks avatar
 
Reg.datum: May 2007
Ort: Nälsta
Inlägg: 1 926
kul med uppdatering från din sida!
Håller tummarna för att det går vägen med skadan nu
Fredriiik är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)