Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-11-13, 17:09   #61
Bifftek
Registered User
 
Biffteks avatar
 
Reg.datum: Dec 2016
Inlägg: 140
Snälla kör med kalsonger. Det finns inget värre än att se konturerna av en annan mans könsorgan när man är i gymmet. I botten av en knäböj så ser det som fånigast ut ifall man kör tights men utan kalsonger.
Bifftek är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-13, 17:18   #62
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av delta_mats Visa inlägg
Du tar fel. Ett par muskulösa ben i kombination med en sprättstjärt är snyggt på både män och kvinnor. Det är när tightsen sitter på fel typ av kropp (kvinnor som män) som det ser illa ut.
Oavsett hur snygg peniskontur och snygg stjärt man än har, så vill ingen annan än en gayman se den på gymmet. Män kommer störa sig, många kvinnor med. Bara bögar gillar att se det. En snygg kvinnostjärt är något många kvinnor tycker är inspirerande, män gillar att se det. Det är en helt annan sak.

Du kan jämföra med att skicka bilder på sin stjärt och kön till folk som inte efterfrågat detta. Väldigt få skulle uppskatta att få vare sig mansanusbild eller penisbild oavsett hur snygg du är. Det har en helt annan effekt för en kvinna som skickar ut sådana bilder.

Slutsats: Ingen annan än gaymän uppskattar män i tights på gymmet.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-13, 18:00   #63
delta_mats
Illrar pillrar
 
delta_matss avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Skogen
Inlägg: 5 089
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Oavsett hur snygg peniskontur och snygg stjärt man än har, så vill ingen annan än en gayman se den på gymmet. Män kommer störa sig, många kvinnor med. Bara bögar gillar att se det. En snygg kvinnostjärt är något många kvinnor tycker är inspirerande, män gillar att se det. Det är en helt annan sak.

Du kan jämföra med att skicka bilder på sin stjärt och kön till folk som inte efterfrågat detta. Väldigt få skulle uppskatta att få vare sig mansanusbild eller penisbild oavsett hur snygg du är. Det har en helt annan effekt för en kvinna som skickar ut sådana bilder.

Slutsats: Ingen annan än gaymän uppskattar män i tights på gymmet.

Du tar återigen fel. Men jag förstår att du föreställer dig hur du skulle sporta ett par tights på gymmet, och jag håller med om att det skulle se en smula roligt ut.
Men på någon med en mer smickrande form så ser det helt enkelt bara sportigt och snyggt ut.

Det är ingen som tvingar dig till att glo på mäns anus eller peniskonturer heller, så känn dig fri att titta bort.
__________________
NO FEAT IS BEYOND MY REACH, I WILL WRITE MY OWN DESTINY.

Cardio Freak With Science
En Svensk Klassiker 2019/2020
PB: Böj 185 kg. Bänk 137,5 kg. Mark 235 kg.
delta_mats är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-13, 18:01   #64
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Citat:
Ursprungligen postat av delta_mats Visa inlägg
Du bryr dig ju tillräckligt för att upprepande påpeka att det är gay. Förmodligen är du mest avundsjuk för att du inte klarar av att bära upp tights på din kropp.
Upprepade gånger? Jag sa det en gång, vilket uppenbarligen trampade vissa personer oerhört mycket på tårna. Till och med så du börjar med personangrepp

Citat:
Ursprungligen postat av Matsa Visa inlägg
Jag har inte påstått mig veta vad du oroar dig för och det jag skrev hade inget med det att göra. Läs om och läs rätt.
Du insinuerade att jag oroade mig över vad folk tycker "det är rätt omanligt att oroa sig"...? Vad menade du annars?
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-13, 18:07   #65
delta_mats
Illrar pillrar
 
delta_matss avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Skogen
Inlägg: 5 089
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
Upprepade gånger? Jag sa det en gång, vilket uppenbarligen trampade vissa personer oerhört mycket på tårna. Till och med så du börjar med personangrepp



Du insinuerade att jag oroade mig över vad folk tycker "det är rätt omanligt att oroa sig"...? Vad menade du annars?

Ja du har ju skrivit ett antal inlägg i tråden, så uppenbarligen bryr du dig. Personangrepp? Hur många gånger har inte du påtalat att vi som gillar att använda tights vid träning är gay? Kasta inte sten i glashus vetja
__________________
NO FEAT IS BEYOND MY REACH, I WILL WRITE MY OWN DESTINY.

Cardio Freak With Science
En Svensk Klassiker 2019/2020
PB: Böj 185 kg. Bänk 137,5 kg. Mark 235 kg.
delta_mats är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-13, 18:28   #66
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 708
Finns det rosa snygga tights för män? Helrosa eller med mycket rosa.
Det skulle jag vilja ha
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är uppkopplad nu   Svara med citat
Gammal 2019-11-13, 18:40   #67
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av delta_mats Visa inlägg
Du tar återigen fel. Men jag förstår att du föreställer dig hur du skulle sporta ett par tights på gymmet, och jag håller med om att det skulle se en smula roligt ut.
Men på någon med en mer smickrande form så ser det helt enkelt bara sportigt och snyggt ut.

Det är ingen som tvingar dig till att glo på mäns anus eller peniskonturer heller, så känn dig fri att titta bort.
Ha. Om sportigt och snyggt är synonymer med gay och supergay, så visst.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-13, 18:44   #68
blåvitt
Aspirerande apa
 
Reg.datum: Nov 2015
Ort: Östersund
Inlägg: 1 789
Jag kör i tunna tights som nästan är halvtransparenta, förutom där de är täckta av tryck på ådriga, erigerade kukar. Tycker det funkar bra och får ofta komplimanger för dom på SL-gymmet jag tränar på
blåvitt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-13, 18:44   #69
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Citat:
Ursprungligen postat av delta_mats Visa inlägg
Ja du har ju skrivit ett antal inlägg i tråden, så uppenbarligen bryr du dig. Personangrepp? Hur många gånger har inte du påtalat att vi som gillar att använda tights vid träning är gay? Kasta inte sten i glashus vetja
Att skriva i en tråd att tights är gay är inte synonymt med att bry sig. Att däremot bli upprörd av det och börja med personangrepp visar att du uppenbarligen tog åt dig, vilket är komiskt. "Vi som gillar att använda tights" haha, så du tog alltså illa upp på riktigt. Blev du osäker helt plötsligt? Du kanske är gay?
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-13, 19:39   #70
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Jag undrar om sambandet mellan att som herre bära tights på gymmet är nästan linjärt med att klä sig i hårdockst-shirt och oombett ta med sig sin gitarr och uppträda på bröllop och begravningar. Edit: Även att vara 31 år gammal men ändå aktiv i moderaternas ungdomsförbund.

Senast redigerad av trädgårdsmöbel den 2019-11-13 klockan 19:44.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-13, 20:42   #71
Castle
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2019
Ort: Formenos
Inlägg: 23
Har ett par tights faktiskt men använde dom bara några få gånger. Tyckte inte att det var så bekvämt faktiskt, skönare med vanliga träningsbyxor! Självklart bär man kalsonger under, annars är det ju vilda västern där nere.

Sen hjälper det ju inte att majoriteten av män som använder tights är soy boys och nu-males som tränar "funktionellt". Har dock inget problem med folk som använder tights i sak.
Castle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-13, 21:17   #72
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Om man bär tights är man inte nödvändigtvis gay. Men man är definitivt någonting värt att ha fobi för: en fräsig hipster som försöker lite för mycket att vara anti-homofobisk. Ja, du är väldigt säker i din sexualitet för att du bär tights.
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-13, 21:54   #73
C.E.J.
Korsordet
 
C.E.J.s avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: Malmö
Inlägg: 5 410
Grym tråd
__________________
"Det är verkligen inte lite omskolning det handlar om" http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/s...&postcount=285
C.E.J. är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-13, 22:00   #74
Matsa
Corporis Majestatis
 
Matsas avatar
 
Reg.datum: Dec 2007
Ort: Kalmar
Inlägg: 3 623
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
Du insinuerade att jag oroade mig över vad folk tycker "det är rätt omanligt att oroa sig"...? Vad menade du annars?
Nej, det gjorde jag inte och om du tänker efter så har jag inte ens motsatt mig att tights skulle vara bögigt. Du skrev att du tycker att tights är bögigt, jag är av åsikten att oavsett om tights är bögigt eller inte så är det ännu värre att inte bära vissa plagg pga någon annans åsikt. Det är alltså en generell åsikt att det är omanligt att oroa sig över att ses som bögig, det gäller givetvis dig också men var inte specifikt riktat till dig som person utan till ditt tyckande om tightsens läggning.

TS har inte ens frågat vad vi tycker om tights så vad är vitsen?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
lol, det finns mkt gemensamt mellan Knutbysekten och knäböjare.
Citat:
Ursprungligen postat av orsor Visa inlägg
Det roliga är att du har nästintill samma profilbild som Matsa. En smällfet marklyftare. Det är så man dör alltså
"Små delikata rörelser..."
Matsa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-13, 22:11   #75
vicarious
Proteinbarskonnässör
 
vicariouss avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 15 775
Bär ofta tights på gymmet. Tyngre har rätt sköna, Gavelo har några modeller. Annars är det rätt svårt att få tag i bra herrmodeller som inte bara är svarta eller kostar +800-1500kr.

Bryr mig inte det minsta vad folk tycker om mitt klädesval. Får ligga mer än de flesta blekfeta medelåldersmän som kommenterar i den här tråden ändå.
__________________
Citat:
I'll see you in another life, brother.
vicarious är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)