Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2012-09-08, 19:57   #46
Onigiri
Registered User
 
Onigiris avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Narnia
Inlägg: 2 417
Kört ren trib nu Sheo. 4000mg om dagen en sväng, 2000mg, 1000mg osv.

Tycker 2000mg "kändes" bäst. Vet inte om det blev kontraproduktivt efter den nivån, var slö som fan ett tag och libido sänktes snarare än höjdes som jag märkte på 2000mg.


Gillar tillskottet, kommer klart köpa igen någon gång kombinerat med ZMA för sömnen
__________________
TELL THEM
Onigiri är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-09-08, 20:02   #47
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
Det blev inte av att jag testade den nu som det var tänkt eftersom jag drog på mig en överbelastningsskada som jag kurerar nu på energibalans. Jag har burkarna som ligger här och väntar på nästa deffperiod. Då vet jag att 2000 kan vara lagom att sikta på kanske. Tack!
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-09-18, 12:09   #48
Depzon
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 904
Funderar på att köpa TT. Jag bryr mig inte om eventuella muskelökningar från preparatet utan det är sexintresset jag är ute efter. Har helt tappat intresset för det motsatta könet senaste 1-2 åren. Mitt testosteron ligger i övre referensintervallet, jag är 37, har anlag för håravfall så det vill jag helst inte påskynda, har inga problem med erektionen när jag nu väl får för mig att få en sådan (vilket bara känns mekaniskt och inte särskilt spännande). Kan det vara nåt för mig det här kosttillskottet?
__________________
60 reps om dan gör kroppen dramatisk
208 reps om dan med slumpmässig muskelgrupp gör kroppen sporadisk
Depzon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-09-18, 20:40   #49
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
Sluta porrsurfa i tre månader inkl porrsurf inne i huvudet.
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-09-19, 05:01   #50
TotteShaped4Life
Registered User
 
TotteShaped4Lifes avatar
 
Reg.datum: Jul 2016
Inlägg: 721
Citat:
Ursprungligen postat av Depzon Visa inlägg
Funderar på att köpa TT. Jag bryr mig inte om eventuella muskelökningar från preparatet utan det är sexintresset jag är ute efter. Har helt tappat intresset för det motsatta könet senaste 1-2 åren. Mitt testosteron ligger i övre referensintervallet, jag är 37, har anlag för håravfall så det vill jag helst inte påskynda, har inga problem med erektionen när jag nu väl får för mig att få en sådan (vilket bara känns mekaniskt och inte särskilt spännande). Kan det vara nåt för mig det här kosttillskottet?
Ingen effekt alls på något mer än ev. plånboken

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15994038
__________________
I’ve been too fucking busy – or vice versa.
TotteShaped4Life är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-09-20, 07:34   #51
LunaSpice
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 3 077
Citat:
Ursprungligen postat av Depzon Visa inlägg
Funderar på att köpa TT. Jag bryr mig inte om eventuella muskelökningar från preparatet utan det är sexintresset jag är ute efter. Har helt tappat intresset för det motsatta könet senaste 1-2 åren. Mitt testosteron ligger i övre referensintervallet, jag är 37, har anlag för håravfall så det vill jag helst inte påskynda, har inga problem med erektionen när jag nu väl får för mig att få en sådan (vilket bara känns mekaniskt och inte särskilt spännande). Kan det vara nåt för mig det här kosttillskottet?
Sen som redan nämnt, sluta porrsurfa (men sluta inte onanera). Efter en vecka är lusten tillbaka. Jag har haft problem i omgångar, även i min nuvarande relation, där vi träffats varannan vecka och de veckor vi inte sågs gick jag loss själv med porr. Det resulterade i att lusten (och potensen) svek rejält de veckor vi sågs och allt blev pannkaka. Slutade porrsurfa och lusten kom tillbaka direkt.

Testa också Maca-rot, helst extrakt. Då jävlar kan jag lova att du får fart på sexlusten. Om du även ger till din partner (om du har en just nu) så blir det mångfaldigt bättre
__________________
"If you like an exercise chances are you´re doing it wrong - Arthur Jones"
LunaSpice är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-09-20, 11:07   #52
KT81
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2017
Inlägg: 149
Citat:
Ursprungligen postat av LunaSpice Visa inlägg
sluta porrsurfa (men sluta inte onanera).
KT81 är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)