Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-07-01, 17:29   #1
FannyRonkainen
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Halmstad
Inlägg: 1 053
Talking It's on, Now!

Äntligen ska jag skapa en egen träningsjournal!

Jaha, Fanny heter jag, fyller 20 i oktober. Flyttade från den trygga och tråkiga miljön hemma hos mamma och pappa för snart 1 år sedan för att plugga till PT/Fys. tränare på högskolan i Halmstad. Vilket, by the way, är det bästa jag gjort i mitt liv. Bor tillsammans med min Sambo Emil och pipsillen(hunden) Rocco. Har tränat brottning i ca: 11 år varav 5 år på hög nivå. Har tränat med Ida-Therese Nerell(Karlsson) och Helena Allandi bland annat, ni vet kanske vilka dessa brottarstjärnor är? Styrketräning har jag tränat sedan 13-14 års ålder med hjälp av pappsen som har tränat mycket styrketräning och även tävlat i tyngdlyftning(om jag inte minns fel), dessutom kan han fortfarande träna sig till rutor på magen, ganska imponerande för en 44 åring tycker jag. Mamma och mina små syskon Filip och Julia tränar även dem en hel del, en riktig träningsfamilj.

Har nyligen fått upp ögonen för det här med byggning och som så många andra så är det målet framöver. Jag har alltid tränat hårt, men innan har jag tränat för att bli bra i brottning nu ska jag istället bygga muskler. Så med hjälp av kunskap från skolan, övergången från SATS till SPORTS CLUB och förhoppningsvis en hel del skrikande och pushande från Sparven från minsk, Yaska och Mr. T, så ska det i höst byggas som aldrig förr.

För att få lite inblick i vad jag tränar på för vikter lägger jag upp de övningar som jag har tränat mest:
Knäböj 75 kg*1
Marklyft 95 kg*1
Bänkpress 50 kg*1

Knäböj 50 kg, 3*12
Raka marklyft 66 kg, 3*12
Bänkpress 30 kg, 3*12

Kommer mer senare, lite träningsprogram osv.. Hoppas på mycket feedback och diskussioner med folk som är lika galna som jag, i allt vad träning innebär!
Ha de gott..
FannyRonkainen är inte uppkopplad   Svara med citat


 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)