Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2014-05-21, 18:36   #1
Pahwn
Registered User
 
Pahwns avatar
 
Reg.datum: Feb 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 291
Allt som ska göras innan tävling, hur gjorde ni?

Har bestämt mig sedan ett tag tillbaka och försöka satsa på att tävla i Men´s Physique. Av vad jag förstått från skkf´s hemsida så måste man ha en förening för att få tävla, är inte detta likvärdigt med att ha en sponsor?

Jag sitter här och frågar mig själv varför t.ex. fairing eller ******** skulle vilja sponsra någon liten pojkspoling helt utan resultat, eller får man gå med i deras förening utan spons? När jag kollade igenom anmälan till luciapokalen så var man även tvungen att registrerar coach, hur gjorde ni för att få tag på en coach? Jag är helt grön vad gäller tävlande inom detta och har ingen aning om hur jag ska gå tillväga

Tacksam för alla svar!
__________________
träna är ju kul
Pahwn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-05-22, 03:04   #2
Albin Eriksson
Liten & Snäll...
 
Albin Erikssons avatar
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 1 656
Du behöver ingen sponsor men däremot tävla för ett team, lättast gör du det genom att kolla runt och maila frågan om du kan tävla för just dom. (Finns lista på reggade team på skkf´s hemsida)

Sen behöver du ha löst tävlingslicens, det kostar 800kr innan siste maj (sen 1800kr).

Tror inte du behöver ha någon coach, men du kan ha och om inte annat så kan du ju registrera någon kompis som hjälper dig backstage på tävlingen helt enkelt.
__________________
Mot nya äventyr
http://albin.shapemeup.se
Instagram: albingymmar
Albin Eriksson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-05-22, 08:21   #3
AronP
Registered User
 
AronPs avatar
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Uppsala
Inlägg: 4 444
Sen kan man ju även köra t.ex alströmer eller tammer också där team inte är nödvändigt.
__________________
Placeringar: 2014: BoS-90: 7/10; Loaded-80: 10/12; SweGP-80: 4/6; BodyClassicÖppen: 7/12. 2012: SM-70: 7/7. 2011: Lucia-70: 2/7; DC-70: 1/8.
Nästa tävling: Oklart.

Följ min träning här eller genom Facebook, Instagram.
AronP är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)