Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-10-03, 21:36   #14041
Lellan
Ge mig en igloo
 
Lellans avatar
 
Reg.datum: Aug 2002
Ort: Västerås
Inlägg: 5 002
Haaii, ohhh vad ni skriver. Bra barn! Jag läser och nickar, ruskar på huvudet, rynkar ögonbryn, lägger huvudet på sne etc. Men kärleka på, och glöm inte "assumptions is the mother of all fuckups" - kommunicera.

Med det sagt, så vill jag tillägga att jag är ungefär där jag varit senaste 4 månaderna. Meen, jag träffar honom inte. Fast har ju inte tänkt mig ett liv utan någon. Vet inte vad som flugit i mig, från att ha tyckt att folk är heta till höger vänster är det bara han kvar som känns het. Lite fail, nytt hett ska det ju vara. Alla känns avsexualiserade. Whyy? De kan vara snygga, charmiga, roliga, smarta el whatever men inte pirrar det nåt någonstans för det inte.

Tycker folk borde gå omkring och vara lite mer heta, lite oftare. Förr tyckte jag alla var det jämt.
__________________
&

Lellan är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-03, 21:39   #14042
Tricce
Väsby EPA raggare
 
Tricces avatar
 
Reg.datum: Dec 2006
Inlägg: 1 350
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan Visa inlägg

Tycker folk borde gå omkring och vara lite mer heta, lite oftare. Förr tyckte jag alla var det jämt.
Börjar bli höst och mer kläder kommer på = less hotness! Men du gillar ju kyla!
__________________
Life getting tough? Means god is afraid of your progress!.
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklew Visa inlägg
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
Tricce är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-03, 21:49   #14043
mikaelj
Vrickad & älskvard
 
mikaeljs avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Nära 2:ans ändhållplats söderut
Inlägg: 21 094
Är det sexuellt pirr du letar efter Lellan?
(För mig är det ett helt annat sorts pirr jag är ute efter.)
Postat via en mobil enhet
mikaelj är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-03, 21:56   #14044
Madame
Madamp!
 
Madames avatar
 
Reg.datum: Sep 2008
Ort: skåne
Inlägg: 3 791
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan Visa inlägg
Haaii, ohhh vad ni skriver. Bra barn! Jag läser och nickar, ruskar på huvudet, rynkar ögonbryn, lägger huvudet på sne etc. Men kärleka på, och glöm inte "assumptions is the mother of all fuckups" - kommunicera.

Med det sagt, så vill jag tillägga att jag är ungefär där jag varit senaste 4 månaderna. Meen, jag träffar honom inte. Fast har ju inte tänkt mig ett liv utan någon. Vet inte vad som flugit i mig, från att ha tyckt att folk är heta till höger vänster är det bara han kvar som känns het. Lite fail, nytt hett ska det ju vara. Alla känns avsexualiserade. Whyy? De kan vara snygga, charmiga, roliga, smarta el whatever men inte pirrar det nåt någonstans för det inte.

Tycker folk borde gå omkring och vara lite mer heta, lite oftare. Förr tyckte jag alla var det jämt.
Ta på dig brillorna?! Tex på gymmet osv
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Nodan Visa inlägg
Madame är awsome. Alltid. Hon behöver liksom inte göra något alls.
Madame är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-03, 22:11   #14045
Tigerkotten
Registered User
 
Reg.datum: Feb 2004
Ort: Stockholm
Inlägg: 3 367
Tjejer e fett mysko, saken är att man tänker alltid efteråt när man "sumpat" något. Varför gjorde jag såhär för? Det gäller som folk säger att man behöver vara rätt så "avvaktande", ej vara för på. Men sen tänker man, men tänk om denna person bara är blyg då? Att man kanske behöver vara den som är mera på, men nej. Överlag så gäller det vara jäkligt kylig känns det som.

Jäkla tjej som jag var intresserad av i sommar som gjort mig snurrig, på jobbet har hon suttit i mitt knä. Gått från sina kollegor för att vara mera med mig, sagt att hon gillar mig osv. Sagt att vill träffas etc, sista dagen vi skulle ses på jobbet så frågar hon mig dagen innan om jag kommer att jobba då. Frågar om jag vill luncha med henne på jobbet, ställer sig framför mig och vill "kramas" och bli masserad etc. Men när det gäller att träffas utanför arbetstid då har hon bara varit helt jäkla omöjlig.

Problemet är att jag kanske överreagerar och det slutar med att jag "bryr" mig för mycket, när jag istället borde vara mera kylig. För hon har velat träffats, men då kunde jag inte. Men sen rann allt ut i sanden bara, yeyeye säkert väldigt dåligt sammanhang detta.

Men men, gäller att försöka ta det till lärdom bara. Att inte skriva för långa mess t.ex, vara mera kylig överlag m.m
Tigerkotten är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-03, 22:37   #14046
Lellan
Ge mig en igloo
 
Lellans avatar
 
Reg.datum: Aug 2002
Ort: Västerås
Inlägg: 5 002
Citat:
Ursprungligen postat av Tricce Visa inlägg
Börjar bli höst och mer kläder kommer på = less hotness! Men du gillar ju kyla!
Jag är pryd, kläder är bra!

Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj Visa inlägg
Är det sexuellt pirr du letar efter Lellan?
(För mig är det ett helt annat sorts pirr jag är ute efter.)
Postat via en mobil enhet
Nä, inte direkt. Kärpirr? Pirr att vilja hänga och lära känna? Jag blir inte nyfiken. Öht. Å andra sidan...

Citat:
Ursprungligen postat av Madame Visa inlägg
Ta på dig brillorna?! Tex på gymmet osv
..så ser jag ju inget heller nej. Har gått utan brillor heeela dagen idag dessutom. Kan börja med att ta på dem. Och ska överväga att ha dem på gymet, problemet är ju att då "ser" jag mig själv och dör av genans el nåt (ja, jag är weird, frågor på det? Nä, trodde inte det heller.. :P).

Jaja. Kanske ser folk om jag ser folk. Börjar där.. såatte.. får väl återkomma om problemet kvarstår.
__________________
&

Lellan är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-03, 22:47   #14047
häftig
Registered User
 
häftigs avatar
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 567
För att besvära dig än mera så beror det på mycket på person till person. Jag har varit med om tjejer som blir ännu mera avståndstagande om man tar tid på sig. Att man helt enkelt tar en så lång tid på sig att man verkar ointresserad. Så störande att folk inte kan skilja på desperation (osexigt) och intresse.
__________________
Journal

Senast redigerad av häftig den 2011-10-03 klockan 22:48.
häftig är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-04, 06:56   #14048
Nils.R
Klär i skinnrock
 
Nils.Rs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 1 340
Citat:
Ursprungligen postat av häftig Visa inlägg
För att besvära dig än mera så beror det på mycket på person till person. Jag har varit med om tjejer som blir ännu mera avståndstagande om man tar tid på sig. Att man helt enkelt tar en så lång tid på sig att man verkar ointresserad. Så störande att folk inte kan skilja på desperation (osexigt) och intresse.

Stort +1 på det där.
Om jag är intresserad av en tjej så visar jag det.
Orka spela spel osv.
Sen tillhör jag den typ av killar med som föredrar om tjejen gör likadant och inte är så avvaktande.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Piranha Visa inlägg
LOL, du vet så väl vad du skall göra med vägkonen.
PB/Mål 2013 BP:140(150)/150(160) KB:190/220 ML:265/300


Tränar i skinnrock // Göteborg Kraftsportklubb
Nils.R är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-04, 08:50   #14049
Asdf
Registered User
 
Asdfs avatar
 
Reg.datum: Apr 2009
Ort: Lilla london
Inlägg: 484
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerkotten Visa inlägg
Tjejer e fett mysko, saken är att man tänker alltid efteråt när man "sumpat" något. Varför gjorde jag såhär för? Det gäller som folk säger att man behöver vara rätt så "avvaktande", ej vara för på. Men sen tänker man, men tänk om denna person bara är blyg då? Att man kanske behöver vara den som är mera på, men nej. Överlag så gäller det vara jäkligt kylig känns det som.

Jäkla tjej som jag var intresserad av i sommar som gjort mig snurrig, på jobbet har hon suttit i mitt knä. Gått från sina kollegor för att vara mera med mig, sagt att hon gillar mig osv. Sagt att vill träffas etc, sista dagen vi skulle ses på jobbet så frågar hon mig dagen innan om jag kommer att jobba då. Frågar om jag vill luncha med henne på jobbet, ställer sig framför mig och vill "kramas" och bli masserad etc. Men när det gäller att träffas utanför arbetstid då har hon bara varit helt jäkla omöjlig.

Problemet är att jag kanske överreagerar och det slutar med att jag "bryr" mig för mycket, när jag istället borde vara mera kylig. För hon har velat träffats, men då kunde jag inte. Men sen rann allt ut i sanden bara, yeyeye säkert väldigt dåligt sammanhang detta.

Men men, gäller att försöka ta det till lärdom bara. Att inte skriva för långa mess t.ex, vara mera kylig överlag m.m
Du är en cuddle bitch!

"Cuddle Bitches
cuddle bitch(n) - a guy who never gets to sleep with a girl but gets to have intimate moments with her like cuddling, spooning, or otherwise being affectionate. Usually this will occur in private. She probably considers him a really sweet guy, which is the kiss of death."
__________________
Grub om att länka till en annan webshop : Skulle du skriva "Jäkligt goda burgare på McDonalds!" på Burger Kings forum? Om de nu har något

Asdf är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-04, 09:10   #14050
Sandra81
Registered User
 
Sandra81s avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 841
Citat:
Ursprungligen postat av Nils.R Visa inlägg
Stort +1 på det där.
Om jag är intresserad av en tjej så visar jag det.
Orka spela spel osv.
Sen tillhör jag den typ av killar med som föredrar om tjejen gör likadant och inte är så avvaktande.
Jag förstår inte varför folk alltid ska blanda in lekar och spel när man är avvaktande och vill ta det lugnt fram?
Sandra81 är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-04, 09:20   #14051
Nils.R
Klär i skinnrock
 
Nils.Rs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 1 340
Citat:
Ursprungligen postat av Sandra81 Visa inlägg
Jag förstår inte varför folk alltid ska blanda in lekar och spel när man är avvaktande och vill ta det lugnt fram?

Jag menar inte folk som avvaktar eller tar det lugnt, det har jag inga problem med.
Jag syftar på folk som medvetet verkar ointresserade eller inte hör av sig för att dom tror att det får den andra personen mer intresserad.
Mao tjejer som spelar svårfångade.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Piranha Visa inlägg
LOL, du vet så väl vad du skall göra med vägkonen.
PB/Mål 2013 BP:140(150)/150(160) KB:190/220 ML:265/300


Tränar i skinnrock // Göteborg Kraftsportklubb
Nils.R är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-04, 11:36   #14052
Tigerkotten
Registered User
 
Reg.datum: Feb 2004
Ort: Stockholm
Inlägg: 3 367
Citat:
Ursprungligen postat av Asdf Visa inlägg
Du är en cuddle bitch!

"Cuddle Bitches
cuddle bitch(n) - a guy who never gets to sleep with a girl but gets to have intimate moments with her like cuddling, spooning, or otherwise being affectionate. Usually this will occur in private. She probably considers him a really sweet guy, which is the kiss of death."
stämmer nog fan bra när det gäller henne iaf Dock om jag väl skulle hamna med henne privat så hade det nog varit andra bullar!
Tigerkotten är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-04, 12:23   #14053
Asdf
Registered User
 
Asdfs avatar
 
Reg.datum: Apr 2009
Ort: Lilla london
Inlägg: 484
Jag skulle vilja återgå till tråden om det är ok att ragga på gym
__________________
Grub om att länka till en annan webshop : Skulle du skriva "Jäkligt goda burgare på McDonalds!" på Burger Kings forum? Om de nu har något

Asdf är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-04, 13:11   #14054
yeahgrr
yeah right
 
yeahgrrs avatar
 
Reg.datum: May 2009
Ort: Härnösand/Sundsvall
Inlägg: 272
Citat:
Ursprungligen postat av Asdf Visa inlägg
Jag skulle vilja återgå till tråden om det är ok att ragga på gym
såklart det är ok... om det sköts med lite finess och där man kan ana ett visst intresse och inte ränns runt till varenda en av motsatt kön efter nån sorts löpandebandprincip och ragg-stör mitt i seten....
yeahgrr är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-04, 14:11   #14055
tano
Registered User
 
tanos avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Ort: Ombytligt
Inlägg: 2 674
Det är sjukt vilka känslor man kan uppleva på endast någon vecka! Vilken berg och dalbana kärleken är! Och ibland är livet bara så väldigt komplicerat...
Men idag känns det bara helt underbart! Glädje!
tano är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)