Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum
Visa resultat för omröstning: Vilken veckodag är ditt gym mest fullt?
Måndag 12 60.00%
Tisdag 10 50.00%
Onsdag 3 15.00%
Torsdag 2 10.00%
Fredag 4 20.00%
Lördag 1 5.00%
Söndag 2 10.00%
Flervalsomröstning. Antal röster: 20. Du får inte rösta i den här omröstningen


Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-08-07, 09:39   #1
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Vilken veckodag är ditt gym mest fullt?

Som titeln lyder, vilken dag på veckan besöker flest folk ditt gym? Kommentera även vilken tid på dagen du tränar och vilken del av gymmet som påverkas mest av tätbefolkningen.

Måndagar är värst på mitt gym. Tränar normalvis klockan 16:00. Kabeltornen och hantelsektionen brukar vara upptagen av alla sorters discogymmande.
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-08-07, 10:00   #2
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 105
de flesta veckodagar ändå. Men skulle inte vara otippat om måndagar är lite värre.
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-08-07, 10:04   #3
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Må-tis

SKICKAT FRÅN BÖJRACKET
PureWhey är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-08-07, 10:07   #4
Määng
Registered User
 
Määngs avatar
 
Reg.datum: Sep 2008
Ort: Umeå
Inlägg: 2 858
Utan tvekan måndagar.
__________________
#sallad

Citat:
Ursprungligen postat av Grandmaster Visa inlägg
Du börjar bli oaptitligt fet. Deffa.
Määng är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-08-07, 10:08   #5
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Måndagar. Kanske inte pga antalet egentligen men för att det är grabbarnas första bröstdag i veckan och flickornas första röv och bendag i veckan. Så stänger och hantlar är svårt att få tag i. Latsdrag, diverse ryggmaskiner och pullupstället är tomt så ett bra ryggpass är inget hinder att få till om man skippar stång och hantelrodd.

Övriga dagar verkar skilja sig mer vad man tränar så det kanske är lika många men märks inte på samma sätt. Fredagar verkar vara armdag för herrarna men inte lika heligt som måndagstuttar.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-08-07, 10:27   #6
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Måndagar. Kanske inte pga antalet egentligen men för att det är grabbarnas första bröstdag i veckan och flickornas första röv och bendag i veckan. Så stänger och hantlar är svårt att få tag i. Latsdrag, diverse ryggmaskiner och pullupstället är tomt så ett bra ryggpass är inget hinder att få till om man skippar stång och hantelrodd.
Är ryggmaskinerna välplacerade i relation till röv- och benutrustningen?
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-08-07, 10:39   #7
Magnus N
Skånsk
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Skåne, Höör
Inlägg: 959
Måndagar/Tisdagar sedan faller det snabbt ner, torsdagar har framförallt väldigt lite folk.
Magnus N är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-08-07, 16:24   #8
skyffelmördarn
Registered User
 
skyffelmördarns avatar
 
Reg.datum: Dec 2019
Inlägg: 972
Skulle säga att det är ganska bra fördelat med undantag för fredagar då är det verkligen öde.
skyffelmördarn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-08-07, 16:52   #9
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Ingen aning.

Vad folk lägger märke till grejer hela tiden.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-08-07, 16:59   #10
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Ingen aning.

Vad folk lägger märke till grejer hela tiden.
Vi är som Jason Bourne. Situational awareness. Räknar alltid bilarna på parkeringen innan jag går in. Håller hela tiden koll så det finns fria utgångar i en lokal också.
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-08-07, 17:29   #11
kvarnis
Registered User
 
kvarniss avatar
 
Reg.datum: Jul 2015
Ort: Linköping
Inlägg: 703
Måndag borde vara mest folk på gymmen då det är "international chest-day"
kvarnis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-08-07, 17:42   #12
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Är ryggmaskinerna välplacerade i relation till röv- och benutrustningen?
Nej. Latsdraget är, resten så blir det ryggen mot.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-08-07, 18:43   #13
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Vi är som Jason Bourne. Situational awareness. Räknar alltid bilarna på parkeringen innan jag går in. Håller hela tiden koll så det finns fria utgångar i en lokal också.
Jag tänker likadant alltid när folk skriver "jag ser att folk tränar med samma vikter år ut och år in på mina gym"; fan, hur kan ni märka det? Inte bara noterar ni vad någon har för högsta vikt i en övning, ni lägger dessutom vikten på minnet så väl att ni noterar att vikten aldrig blir högre över flera månaders tid?

Men det måste vara mig det är fel på, min chef mobbade mig häromdagen för att jag har "huvudet i det blå" för att jag under två månader inte noterat att det ligger ett cykeluthyrningsställe bredvid jobbet.

Ja, jag antar att jag har "huvudet i det blå"... Jag går runt och tänker på annat än vad som finns i min omgivning... Men vad menar ni att normala människor gör hela tiden, går runt och bara "där är ett träd... Där är en människa med röd tröja... Där är en gråsparv... Där är en Volvo..." osv? Antar att det måste vara så.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-08-07, 18:56   #14
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Jag tänker likadant alltid när folk skriver "jag ser att folk tränar med samma vikter år ut och år in på mina gym"; fan, hur kan ni märka det? Inte bara noterar ni vad någon har för högsta vikt i en övning, ni lägger dessutom vikten på minnet så väl att ni noterar att vikten aldrig blir högre över flera månaders tid?

Men det måste vara mig det är fel på, min chef mobbade mig häromdagen för att jag har "huvudet i det blå" för att jag under två månader inte noterat att det ligger ett cykeluthyrningsställe bredvid jobbet.

Ja, jag antar att jag har "huvudet i det blå"... Jag går runt och tänker på annat än vad som finns i min omgivning... Men vad menar ni att normala människor gör hela tiden, går runt och bara "där är ett träd... Där är en människa med röd tröja... Där är en gråsparv... Där är en Volvo..." osv? Antar att det måste vara så.
Brukar inte tänka så mycket på själva människorna. Har också huvudet i det blå. Faktum är att jag bara kan lyssna på någon prata i max en mening innan jag zonar ut, så när jag väl zonar in igen har jag utvecklat taktiker för att få det att verka som jag varit på bollen hela tiden. Gäller att snappa upp några av de sista nyckelorden de sagt och sen upprepa dem på något sätt. Funkar varje gång tror jag.
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-08-07, 19:07   #15
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Brukar inte tänka så mycket på själva människorna. Har också huvudet i det blå. Faktum är att jag bara kan lyssna på någon prata i max en mening innan jag zonar ut, så när jag väl zonar in igen har jag utvecklat taktiker för att få det att verka som jag varit på bollen hela tiden. Gäller att snappa upp några av de sista nyckelorden de sagt och sen upprepa dem på något sätt. Funkar varje gång tror jag.
Känner igen mig så väl. Det är nog en anledning till varför jag gillar skriftlig kommunikation så mycket.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)