Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2017-02-03, 16:11   #4426
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Behöver stretcha baksida, snark.

Sista böjsettet idag.
PureWhey är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-03, 17:57   #4427
Plaad
Registered User
 
Plaads avatar
 
Reg.datum: Jul 2012
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 583
Citat:
Ursprungligen postat av PureWhey Visa inlägg
Behöver stretcha baksida, snark.

Sista böjsettet idag.
I can help with that.
__________________
Obestridd världsmästare i alkohol

A journey to the world of gains.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=191267
Citat:
Ursprungligen postat av Wormzie Visa inlägg
fokuserar själv enbart på snabbhet vid samlag.. men kör på det i träningen du!
Plaad är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-04, 10:57   #4428
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Citat:
Ursprungligen postat av Plaad Visa inlägg
I can help with that.
Tack för igår!


GOAT Freddy Ortiz, armar större än huvud.


PureWhey är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-23, 09:02   #4429
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Sälform

PureWhey är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-23, 16:24   #4430
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Imorgon blir det Österrike, Ischgl och äntligen lite skidor...

PureWhey är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-03-19, 09:57   #4431
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
PureWhey är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-03-20, 17:26   #4432
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
PureWhey är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-11-13, 09:07   #4433
Raschmus
Registered User
 
Raschmuss avatar
 
Reg.datum: Dec 2007
Ort: Västkusten
Inlägg: 6 172
Le bump!!
__________________
Journalen

Citat:
Ursprungligen postat av ryss Visa inlägg
Om jag ser en snigg tjejen moste jag ge till henne stor knull hehehe :P
Citat:
Ursprungligen postat av hibbe Visa inlägg
Bara jag bygger muskler o ser kriminell ut är det chill
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bland kycklingar är det lätt att vara tupp.
Raschmus är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-11-13, 10:00   #4434
Shqypnia
Dardania
 
Shqypnias avatar
 
Reg.datum: Nov 2013
Inlägg: 3 147
Citat:
Ursprungligen postat av Raschmus Visa inlägg
Le bump!!
Le bump dos!

Where u @?
__________________
Den typen av människa
Shqypnia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-12, 15:05   #4435
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Citat:
Ursprungligen postat av Raschmus Visa inlägg
Le bump!!
Citat:
Ursprungligen postat av Shqypnia Visa inlägg
Le bump dos!

Where u @?
Return of the Mack.

Allmän uppdatering:
Senast jag satte min fot i ett gym och var igång var under RGA-tävlingen 2017 (till höger, blå t-shirt):


Efter det dog min träningslust, inte beroende av tävlingen utan på att suget helt enkelt inte fanns där. Jag är en person som antingen tränar och går all in för att bli bäst, eller så tränar jag inte alls. Senaste ~2.5 åren har jag inte tränat alls, förutom att åka skidor på vintern och cykla downhill på sommaren. Jag tränade aldrig för "välmående" utan för resultat, så när lusten dog slutade jag helt enkelt gå till gymmet.

Jag har sedan dess flyttat från Halmstad till Lund och är nu tillbaka i hemstaden Göteborg igen. Efter Biomedicin på Halmstad har jag även läst en YH-utbildning inom "Strategiskt inköp och offentlig upphandling", just nu jobbar jag som konsult inom inköp.

Jag har hållit mig helt borta från träning och träningsvärlden då det blivit nära på ångest att läsa och hålla mig uppdaterad på PubMed samtidigt som jag inte tränat. Dom som kände mig under min träningsperiod vet att jag i princip levde och andades träning. Pluggade biomedicin fysisk träning, tränade 2-3h/dag och höll mig uppdaterad om det mesta som lades upp på PubMed som jag tyckte verkade intressant. I samband med att träningslusten dog slutade jag även med det, så jag är inte alls uppdaterad i forskningsläget.

Senaste månaden eller så har jag dock känt att träningslusten långsamt kommit tillbaka och jag satte för första gången foten i ett gym i Tisdags (10 sep, 2019). Det kändes förvånansvärt bra. Rörelserna sitter kvar i muskelminnet. Musklerna sitter däremot inte kvar, haha. Det kändes alltså bra på gymmet och mentalt känner jag mig redo för att gå "in mot döden" igen och kötta på som jag gjorde förr. Allt eller inget.

Jag har vägrat att väga mig under denna lång off-period, så jag vet inte vad jag väger men jag skulle gissa på kring 85kg och "smalfet" men breda axlar, smal midja, etc som såklart är kvar. Jag kommer inte väga mig eller ta några kort under uppbyggningen som nu kommer påbörjas. Det kommer bli extremt intressant att se hur utvecklingen kommer se ut nästkommande månader.

Jag gissar att det kommer se ut ungefär såhär, jmf. med peakform:
3 månader: 5/10
6 månader: 7.5/10
12 månader: 9/10
18-24 månader: >10/10

Jag kommer inte att föra journal över hur det går etc i början för det är extremt ointressant imo. Men upplägget kommer till en början vara 3x helkroppspass i veckan med en progressiv kurva som till stor del kommer bero på hur det känns och hur snabbt/långsamt återhämtningen går. Jag kommer antagligen att logga mina pass från början och eventuellt släppa det sen för att visa hur (förhoppningsvis) snabbt det kan gå med utvecklingen om man tidigare vart stark.

Annars kommer jag befinna mig i långa mjukisbyxor + långärmad tröja + keps på ett SATS i GBG de första ~6-9 månaderna för att sedan börja träna då och då på Exhale samt GAK. Skall i alla fall vara uppe på 170 bänk / 230 böj / 250 mark innan jag går från SATS.

Skål.

Senast redigerad av PureWhey den 2019-09-12 klockan 15:08.
PureWhey är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-12, 17:30   #4436
Beefcake1993
Registered User
 
Beefcake1993s avatar
 
Reg.datum: Aug 2014
Inlägg: 562
Välkommen tillbaka! Kan ju vara kul att föra lite journal med någon månads mellanrum så du får hålla koll på dina sjuka "nybörjar"gains.
__________________
Född: 1993 (23år) Längd: 187cm Vikt: ~118kg
Benpress: 510kg Bänk: 240kgx1 gym 220kg tävling Mark: 265kgx1
Midja: 97.5cm Bröst: 129cm Axlar: 145cm Överarmar: H51.5 V51.5cm Underarmar: H40.5cm V40.5cm Vader 41.5cm
Träningsjournal: Beefcakes road to domination instagram
Beefcake1993 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-12, 18:09   #4437
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 086
klart du ska ta kort nu och jämföra! welcome back!
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-12, 18:12   #4438
Filipb
Registered User
 
Filipbs avatar
 
Reg.datum: Aug 2010
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 8 516
Vafalls! Vikt, bild och mått borde dokumenteras!
__________________
Journal


Instagram
Filipb är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-12, 19:12   #4439
Mouline
Mästerbantaren
 
Moulines avatar
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 5 983
Citat:
Ursprungligen postat av PureWhey Visa inlägg
Return of the Mack.

Allmän uppdatering:
Senast jag satte min fot i ett gym och var igång var under RGA-tävlingen 2017 (till höger, blå t-shirt):


Efter det dog min träningslust, inte beroende av tävlingen utan på att suget helt enkelt inte fanns där. Jag är en person som antingen tränar och går all in för att bli bäst, eller så tränar jag inte alls. Senaste ~2.5 åren har jag inte tränat alls, förutom att åka skidor på vintern och cykla downhill på sommaren. Jag tränade aldrig för "välmående" utan för resultat, så när lusten dog slutade jag helt enkelt gå till gymmet.

Jag har sedan dess flyttat från Halmstad till Lund och är nu tillbaka i hemstaden Göteborg igen. Efter Biomedicin på Halmstad har jag även läst en YH-utbildning inom "Strategiskt inköp och offentlig upphandling", just nu jobbar jag som konsult inom inköp.

Jag har hållit mig helt borta från träning och träningsvärlden då det blivit nära på ångest att läsa och hålla mig uppdaterad på PubMed samtidigt som jag inte tränat. Dom som kände mig under min träningsperiod vet att jag i princip levde och andades träning. Pluggade biomedicin fysisk träning, tränade 2-3h/dag och höll mig uppdaterad om det mesta som lades upp på PubMed som jag tyckte verkade intressant. I samband med att träningslusten dog slutade jag även med det, så jag är inte alls uppdaterad i forskningsläget.

Senaste månaden eller så har jag dock känt att träningslusten långsamt kommit tillbaka och jag satte för första gången foten i ett gym i Tisdags (10 sep, 2019). Det kändes förvånansvärt bra. Rörelserna sitter kvar i muskelminnet. Musklerna sitter däremot inte kvar, haha. Det kändes alltså bra på gymmet och mentalt känner jag mig redo för att gå "in mot döden" igen och kötta på som jag gjorde förr. Allt eller inget.

Jag har vägrat att väga mig under denna lång off-period, så jag vet inte vad jag väger men jag skulle gissa på kring 85kg och "smalfet" men breda axlar, smal midja, etc som såklart är kvar. Jag kommer inte väga mig eller ta några kort under uppbyggningen som nu kommer påbörjas. Det kommer bli extremt intressant att se hur utvecklingen kommer se ut nästkommande månader.

Jag gissar att det kommer se ut ungefär såhär, jmf. med peakform:
3 månader: 5/10
6 månader: 7.5/10
12 månader: 9/10
18-24 månader: >10/10

Jag kommer inte att föra journal över hur det går etc i början för det är extremt ointressant imo. Men upplägget kommer till en början vara 3x helkroppspass i veckan med en progressiv kurva som till stor del kommer bero på hur det känns och hur snabbt/långsamt återhämtningen går. Jag kommer antagligen att logga mina pass från början och eventuellt släppa det sen för att visa hur (förhoppningsvis) snabbt det kan gå med utvecklingen om man tidigare vart stark.

Annars kommer jag befinna mig i långa mjukisbyxor + långärmad tröja + keps på ett SATS i GBG de första ~6-9 månaderna för att sedan börja träna då och då på Exhale samt GAK. Skall i alla fall vara uppe på 170 bänk / 230 böj / 250 mark innan jag går från SATS.

Skål.
Sjukt med Gainsquake och OptiHolm med dig i samma bild
__________________
Mouline är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-13, 06:30   #4440
Isseman
Registered User
 
Issemans avatar
 
Reg.datum: May 2014
Ort: Östersund
Inlägg: 2 206
Nu jävlarrrrr!!!
__________________
Biomedicin 14-17, Ms of Sport Science 19. How many grams of protein should you eat!? -All of them
Mina pass, mina gains..
Instagram
Isseman är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)