Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2007-01-21, 22:42   #46
Kaboffastar
Fettecke tar täten
 
Kaboffastars avatar
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 3 997
Citat:
Ursprungligen postat av larre Visa inlägg
Anmäld! Seriös deff börjar imorgon. Kommer inte vara stor men jag kommer vara i form Så yes nu kör vi ;>

edit:gayigaste avataren ever jorgen?
Ja kommer vara stor ( stor som i tjAhkis ) men inte vara i form... tillsammans kanske vi kan placera oss top 10.
Kaboffastar är inte uppkopplad  
Gammal 2007-01-21, 22:43   #47
larre
Registered User
 
larres avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 1 194
Citat:
Ursprungligen postat av Kaboffastar Visa inlägg
Ja kommer vara stor ( stor som i tjAhkis ) men inte vara i form... tillsammans kanske vi kan placera oss top 10.
Får man tävla tillsammans? Du kan ha massan och jag kan vara fettfri, då borde vi iaf kvala in på top 10?
larre är inte uppkopplad  
Gammal 2007-01-21, 23:13   #48
tp_88
Registered User
 
tp_88s avatar
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 10 631
Citat:
Ursprungligen postat av larre Visa inlägg
gayigaste avataren ever jorgen?
Jag tycker lätt det är hans bästa ever.

(Ja, jag börjar redan fjäska för huvuddomaren)
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av YTS Visa inlägg
Kosttillskott: 75g sill dagligen
tp_88 är inte uppkopplad  
Gammal 2007-01-21, 23:48   #49
Beecher
Schillingers gosse
 
Beechers avatar
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 1 231
Bra, nu blir jag bara ännu mer lockad av att deffa

Ska vara med, kommer bli roligt och jag ser fram emot det
__________________
Beecher tränar - Utveckling

Citat:
Ursprungligen postat av HookersUnited Visa inlägg
2 minuter senare stormar Damir in med fullt erigerad aparat, daskar så många som möjligt i pannan innan han ollar aggregatet så att en oundviklig doft ska sprida sig i utrymmet och därför kan ingen missa att han kör helikoptern i takt med Eye of the tiger friskt påhejad av sina 12 kusiner.
Beecher är inte uppkopplad  
Gammal 2007-01-21, 23:50   #50
Sunesha
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2006
Ort: Malmö
Inlägg: 497
Jag ställer upp nästa år, just nu bara 2-3 månader viktträning i bagaget. Nästa år kanske jag kan visa upp lite minimal massa.

Lycka till alla. Tycker det rolig tävling.
__________________
Outslitlig:
Sunesha är inte uppkopplad  
Gammal 2007-01-22, 10:20   #51
Lelle Pelle
Registered User
 
Lelle Pelles avatar
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 197
Omg, Jorgen är hypad som en tooooooook!

PM:ar nu...
Lelle Pelle är inte uppkopplad  
Gammal 2007-09-07, 00:27   #52
lefthook
Banned
 
Reg.datum: Sep 2007
Inlägg: 1
Borde delas upp i en junior- och en seniorklass till nästa år imo.

Roligt att se annars.
lefthook är inte uppkopplad  
Gammal 2007-09-07, 04:38   #53
Jorgen
Blibloblooobli
 
Jorgens avatar
 
Reg.datum: Apr 2002
Ort: SKÅNE
Inlägg: 27 347
Citat:
Ursprungligen postat av lefthook Visa inlägg
Borde delas upp i en junior- och en seniorklass till nästa år imo.

Roligt att se annars.
Åker du runt och kollar leg på alla deltagarna så visst.
__________________


Citat:
Ursprungligen postat av rubusvulvan Visa inlägg
alltså mannen jag svär på gud du skriver med flera ord
Jorgen är inte uppkopplad  
Gammal 2007-09-10, 00:13   #54
Left Hook
Banned
 
Reg.datum: Sep 2007
Inlägg: 9
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen Visa inlägg
Åker du runt och kollar leg på alla deltagarna så visst.
Nej men de flesta är nog ärliga och hade ställt upp i det dem är. Hur vill du nu till exempel att 20-åringar skulle kunna jämföra sig med 35-åringar som tränat sedan de var 20 år gamla? Visst, på denna sidan kanske det inte finns mer än 1-2st sådana och tävlingen är väl knappast den mest seriösa som finns. Men vad jag skrev ovan var ett förslag och jag tycker inte att det är helt orimligt att genomföra det.
Left Hook är inte uppkopplad  
Gammal 2007-09-10, 08:51   #55
Jorgen
Blibloblooobli
 
Jorgens avatar
 
Reg.datum: Apr 2002
Ort: SKÅNE
Inlägg: 27 347
Citat:
Ursprungligen postat av Left Hook Visa inlägg
Nej men de flesta är nog ärliga och hade ställt upp i det dem är. Hur vill du nu till exempel att 20-åringar skulle kunna jämföra sig med 35-åringar som tränat sedan de var 20 år gamla? Visst, på denna sidan kanske det inte finns mer än 1-2st sådana och tävlingen är väl knappast den mest seriösa som finns. Men vad jag skrev ovan var ett förslag och jag tycker inte att det är helt orimligt att genomföra det.
Dom flesta säkert ja. Men inte alla. Blir det då inte väldigt orättvist mot dom som inte ljuger om sin ålder?
Det går inte att göra det 100% rättvist. Hur kan du jämföra en som är 190 mot en som är 170? Hur skall vi göra med vikten? Det är inte så kul att jämföra sig med någon som väger 20 kg mer. Skall vi ha längd och viktklasser också?

Jag misstänker att majoriteten av dom som ställer upp i denna tävlingen gör det för att det är en kul grej, precis som det är menat att vara.
__________________


Citat:
Ursprungligen postat av rubusvulvan Visa inlägg
alltså mannen jag svär på gud du skriver med flera ord
Jorgen är inte uppkopplad  
Gammal 2007-09-13, 02:43   #56
Left Hook
Banned
 
Reg.datum: Sep 2007
Inlägg: 9
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen Visa inlägg
Dom flesta säkert ja. Men inte alla. Blir det då inte väldigt orättvist mot dom som inte ljuger om sin ålder?
Det går inte att göra det 100% rättvist. Hur kan du jämföra en som är 190 mot en som är 170? Hur skall vi göra med vikten? Det är inte så kul att jämföra sig med någon som väger 20 kg mer. Skall vi ha längd och viktklasser också?

Jag misstänker att majoriteten av dom som ställer upp i denna tävlingen gör det för att det är en kul grej, precis som det är menat att vara.
Jag förstår och håller lite med dig. Men samtidigt så kan vi inte kontrollera vem som preppat och vem som inte har gjort det, och enligt ditt resonemang så kan vi ju då likabra lägga ner hela tävlingen?

Hoppas inte jag framstår som spydig nu, vill bara komma med förslag och som sagt så tycker jag fortfarande inte att det jag tagit fram är orimligt.

/LH
Left Hook är inte uppkopplad  
Gammal 2007-09-13, 02:52   #57
Pez
Curl til you hurl!
 
Pezs avatar
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Stockholm
Inlägg: 10 814
Citat:
Ursprungligen postat av Left Hook Visa inlägg
Jag förstår och håller lite med dig. Men samtidigt så kan vi inte kontrollera vem som preppat och vem som inte har gjort det, och enligt ditt resonemang så kan vi ju då likabra lägga ner hela tävlingen?

Hoppas inte jag framstår som spydig nu, vill bara komma med förslag och som sagt så tycker jag fortfarande inte att det jag tagit fram är orimligt.

/LH
Du framstår som spydig.
Att du skriver att du hoppas på motsatsen förändrar inte tonen eller jämförelsen, som var oerhört fånig för den delen.

Det du föreslår har föreslagits och nekats tidigare. Varje år. Typ.
Hade du kollat av tidigare års diskussioner så hade du sett det.
Pez är inte uppkopplad  
Gammal 2007-09-13, 03:01   #58
Left Hook
Banned
 
Reg.datum: Sep 2007
Inlägg: 9
Citat:
Ursprungligen postat av Pez Visa inlägg
Du framstår som spydig.
Att du skriver att du hoppas på motsatsen förändrar inte tonen eller jämförelsen, som var oerhört fånig för den delen.

Det du föreslår har föreslagits och nekats tidigare. Varje år. Typ.
Hade du kollat av tidigare års diskussioner så hade du sett det.
Tack för att du försöker få mig att framstå som fånig och säkert en massa annat också men meningen med inlägget var absolut inte att vara spydig, men vill de absolut inte ha några begränsningar så är det ju upp till dem. Jag bestämmer ingenting här, som sagt, det var bara ett förslag och jag var beredd på att utveckla det om det var några konstigheter... sedan att jag skulle få "påhopp" som detta var inget jag var beredd på. Men där ser man...

Tyvärr så har jag inte orkat leta igenom samtliga trådar och inlägg i denna delen av forumet och sökfunktionen hade nog heller inte varit till någon nytta där.

Happ, då bär det väl bara iväg till att kalla på lite folk som kan regga sig här då och ta hem tävlingen nästa år. Sedan om de preppat eller ej det är ju något som ni inte kan vara säkra på så de får vara med om de vill, eller hur? Samtidigt som de säkerligen väger mer än de flesta här och i kombination med det ligger på lägre bf och har säkert 10+ års träning mer i bagaget än de flesta här as well...

Nädå, jag bara skojar grabbar. (eller gör jag det? *whistle*)

Senast redigerad av Left Hook den 2007-09-13 klockan 03:04.
Left Hook är inte uppkopplad  
Gammal 2007-09-13, 03:03   #59
Pez
Curl til you hurl!
 
Pezs avatar
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Stockholm
Inlägg: 10 814
Citat:
Ursprungligen postat av Left Hook Visa inlägg
Tack för att du försöker få mig att framstå som fånig och säkert en massa annat också men meningen med inlägget var absolut inte att vara spydig, men vill de absolut inte ha några begränsningar så är det ju upp till dem. Jag bestämmer ingenting här, som sagt, det var bara ett förslag och jag var beredd på att utveckla det om det var några konstigheter... sedan att jag skulle få "påhopp" som detta var inget jag var beredd på. Men där ser man...

Tyvärr så har jag inte orkat leta igenom samtliga trådar och inlägg i denna delen av forumet och sökfunktionen hade nog heller inte varit till någon nytta där.

Happ, då bär det väl bara iväg till att kalla på lite folk som kan regga sig här då och ta hem tävlingen nästa år. Sedan om de preppat eller ej det är ju något som ni inte kan vara säkra på så de får vara med om de vill, eller hur? Samtidigt som de säkerligen väger mer än de flesta andra här och ligger på lägre bf och har säkert 10+ års träning mer i bagaget än de flesta här...

Nädå, jag bara skojar grabbar. (eller gör jag det? *whistle*)
Jag behöver inte göra någonting för att du ska framstå som fånig...

..och innan du får för dig att du är ballast i stan så vill jag upplysa dig om att här på Kolo så är mina Internet-cojones runt en halvmeter i diameter och smidda i den finaste mässing du kan tänka dig.
Pez är inte uppkopplad  
Gammal 2007-09-13, 04:51   #60
Jorgen
Blibloblooobli
 
Jorgens avatar
 
Reg.datum: Apr 2002
Ort: SKÅNE
Inlägg: 27 347
Citat:
Ursprungligen postat av Left Hook Visa inlägg
Happ, då bär det väl bara iväg till att kalla på lite folk som kan regga sig här då och ta hem tävlingen nästa år. Sedan om de preppat eller ej det är ju något som ni inte kan vara säkra på så de får vara med om de vill, eller hur? Samtidigt som de säkerligen väger mer än de flesta här och i kombination med det ligger på lägre bf och har säkert 10+ års träning mer i bagaget än de flesta här as well...

Nädå, jag bara skojar grabbar. (eller gör jag det? *whistle*)
Sannerligen ett dumt förslag från din sida. Nu visar du att med stor tydlighet att du inte är att ta på allvar. Nu vet vi det.
__________________


Citat:
Ursprungligen postat av rubusvulvan Visa inlägg
alltså mannen jag svär på gud du skriver med flera ord
Jorgen är inte uppkopplad  


 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)