Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2003-04-23, 19:35   #31
Wixner
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Norrköping
Inlägg: 121
ahh... efter en jobbig påsk med ägg och annat äckel så var det äntligen dags i dag igen. Konstaterade också att jag hade en morgonvikt på 77Kg nu så den senaste månaden så har jag gått upp 7Kg muskler (hoppas jag).
Wixner är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2003-04-28, 19:33   #32
Wixner
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Norrköping
Inlägg: 121
Ojojoj.. måste verkligen säga att mitt påskuppehåll gjorde susen för mina resultat... har även kollat upp det här med vikterna, som alla påstår vara "disco" bara för att maskinerna styrs av tryckluft.

Allt som har med 2 kroppsdelar att göra utom benen (typ allt med armar) skall divideras med 2.. så om jag kör hantelpress på 60kg så motsvarar det igentligen 30kg. allt annat är viktiga vikter

nåja åter tillbaka till ökningarna. I hantelpress så blev det 30 riktiga kg i dag.. ca 12 reps * 2 pass, magpress kör jag fortfarande på fjuttiga 50kg

brösten tangerades till 3 * 70kg

ni som tycker detta är löjligt bara för att ni toktrycker 2 reps på 336Kg så måste jag bara säga: det är intensiv pump under 90 sekunder så det gäller att hålla tankarna på den sura kärringjäveln 2 trappor upp
Wixner är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2003-05-14, 18:39   #33
Wixner
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Norrköping
Inlägg: 121
ahh... vad lat jag har varit.. med journalen alltså, inte har jag fuskat med träningen inte
börjar se mer och mer resultat nu, börjar få peak och bredd på biceps, triceps(-arna) hårdare och ryggen grymmare

tyvärr måste jag säga att mina lats är osymmetriska...
jag verkar vara starkare i hela min vänstra sida trots att jag är helt högerhänt / fotad, men ändå så är min(a ) vänstra lats mindre..

men de senaste omgångarna har jag fått en .. tja. vad kan man säga.. sur smak i munnen som påminner lite om.. tja.. järn skulle jag tro.. är det ngn som vet vad det kan vara?
Wixner är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2003-05-14, 21:26   #34
spas
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2003
Ort: Helsingborg
Inlägg: 2 754
Har samma sak här högerhänt men vänster är större, janska jämnstark dock
__________________
FulRedBull Rocks!!!
spas är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)