Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-05-24, 16:03   #6481
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Citat:
Ursprungligen postat av stridis Visa inlägg
Vilken personlighetsstörning har du lille vän?! Här drar vi till med de härliga frågorna!

Min bror undrade ifall en kosovoalban hade attitydproblem, det blev spännande.
Hahaha, lilla vän med

Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Kom igen, Anton är kanske den mest öppna personen på hela forumet och han har i åratal berättat i detalj om sina psykiska problem, det är inte som att det är ett solklart övertramp att fråga om den strikt medicinska benämningen på hans personlighetsstörning, direkt efter att han har berättat öppet att han har en.

Som liknelse, om nån på forumet skrivit i åratal om ledsmärtor och han skriver i sin journal "nu har jag fått en diagnos angående varför jag har ont", är det då ett övertramp att fråga vad det är för diagnos?
Nej, nej jag tar inte illa vid mig alls. Har ju delat med mig vitt och brett om allt annat men det här är mer eller mindre det enda jag känner får vara privat, tillsvidare åtminstone.

Citat:
Ursprungligen postat av wesaft Visa inlägg
Kul med bra återkoppling på intervjun, även om du hade önskat annat besked.

Sen tack för påminnelsen om tandläkaren, inte varit där på 3 år, behövs nu.
Fortsätt kämpa på bra
Lika bra att använda det årliga bidraget från staten med, går att spara upp till två år! Tack så mycket.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-25, 08:42   #6482
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Mår fortfarande pissigt, hetsätit som fan senaste två dagarna. Åtminstone skött tänderna...... Ska släpa mig till gymet strax.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-25, 09:57   #6483
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
190525

Marklyft
70x5
120x5
170x5 (Grepp fail)

Roddmaskin
5 tunga set

Latsdrag
5 tunga set

Cykel
30 min, 11 km

Fortsatt åt helvete klen och fucking värdelös på allt. Fucking rasande, nära dra handen genom en vägg på gymet, ont i foten under cyklingen så fick bryta. Jävla pisskropp och horpsyke.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-25, 10:19   #6484
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs Visa inlägg
Marklyft
170x5

Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs Visa inlägg
Fortsatt åt helvete klen
Dessa två kommentarer går inte ihop.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-25, 13:00   #6485
Wilt the Stilt
Registered User
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 1 687
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Dessa två kommentarer går inte ihop.
Jag vet att Anton har ett starkt PB i marken, så han jämför nog med sig själv

Vad har du för PB i marklyft nu igen Anton? Stark är du iaf
Wilt the Stilt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-25, 19:47   #6486
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Dessa två kommentarer går inte ihop.
Citat:
Ursprungligen postat av Wilt the Stilt Visa inlägg
Jag vet att Anton har ett starkt PB i marken, så han jämför nog med sig själv

Vad har du för PB i marklyft nu igen Anton? Stark är du iaf
270 tror jag, osäker. Är helt utom mig, pendlar mellan djup depression och raseri, massiva hetsätningar och 1000 olika impulser. Börjat lugna ner sig något nu, men fortf inte bra.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-25, 20:15   #6487
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Är arg så in helvete på mig själv, på samhället. Är uppgiven och ledsen, kommer aldrig klara mig ur det här utan kommer få leva ensam med låg inkomst eller ingen inkomst alls, när mina föräldrar dör är risken stor jag blir hemlös. Dom är dom enda som fortfarande orkar bry sig om mig, alla andra har mer eller mindre gett upp att försöka, jag förstår dom, det har gått så lång tid och jag blir inget bättre och sitter fortfarande i samma sits. Att hitta en tjej överhuvudtaget, ens någon jag vore ointresserad bara för att inte vara ensam kommer aldrig gå. Vem vill ha ett fetto med grav psykisk sjukdom, boende hos föräldrar, som lever på sjukbidrag och inte gör någon nytta alls eller än värre om några år då jag troligtvis är hemlös eller iofs då kanske jag redan tagit livet av mig så då spelar det ingen roll.

Alla mina vardagsgrejer som gav någon slags stimulans i all misär är borta, drickan, snuset, spelet har jag tröttnat på, jag kan inte äta vad jag är sugen på, andra saker jag inte vill nämna här. Har mer eller mindre inget alls som ger mig något, äter väl mig någotsånär tillfredsställd ibland. Annars är det i princip bara tristess, mörker och ångest med inslag av rent raseri främst kring när jag tränar.

Jag vet inte, jag klagar väl mest, är väl sånt här livet är för de flesta. Fullt av tristess och melankoli.

Jag vet inte ens varför jag skriver, vet att mycket av det är fullständigt ologiskt och är i huvudet på mig eller vad man ska säga. Är bara så.. Hopplös.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-25, 20:27   #6488
Lennix
Greppmongo
 
Lennixs avatar
 
Reg.datum: Jan 2014
Inlägg: 4 073
Gå och köp snus eller läsk så mår du förhoppningsvis bättre. Kämpa på!
__________________
Greppträning och Styrkelyft

Det var en man vid namn Lennix, Armbrytning var hans passion; Men i varje kamp, Fick han alltid damp,
För han var svag som en citron -MasterChiefGPT
Lennix är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-25, 20:32   #6489
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Citat:
Ursprungligen postat av Lennix Visa inlägg
Gå och köp snus eller läsk så mår du förhoppningsvis bättre. Kämpa på!
Kan inte, mina tänder är redan åt helvete.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-25, 20:42   #6490
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Du lade ju nyss upp bilder, det var ju modell-nivå på dessa. Vilken tjej vill inte ha dig. Och smart och snäll på det. Plus en bra arbetsintervju på det, och det var bara första du gått på. Chanserna att arbeta med det du tycker är roligt och är bra på är stora.

Du kommer inte ta åt dig av detta då du har en dipp just nu. Ta dig igenom skiten nu. Dessa jäkla dippar måste du och läkarna fasen få ett stopp på snart. Va stark.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-26, 00:54   #6491
blåvitt
Aspirerande apa
 
Reg.datum: Nov 2015
Ort: Östersund
Inlägg: 1 789
Kom ihåg att du är sjuk kompis. Påminn dig om vad som är du och vad som är sjukdomen. Massa kramar!
blåvitt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-26, 10:51   #6492
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Du lade ju nyss upp bilder, det var ju modell-nivå på dessa. Vilken tjej vill inte ha dig. Och smart och snäll på det. Plus en bra arbetsintervju på det, och det var bara första du gått på. Chanserna att arbeta med det du tycker är roligt och är bra på är stora.

Du kommer inte ta åt dig av detta då du har en dipp just nu. Ta dig igenom skiten nu. Dessa jäkla dippar måste du och läkarna fasen få ett stopp på snart. Va stark.
Jag önskade jag kunde se/förstå det du skriver men det går inte. Tack för uppmuntran.

Citat:
Ursprungligen postat av blåvitt Visa inlägg
Kom ihåg att du är sjuk kompis. Påminn dig om vad som är du och vad som är sjukdomen. Massa kramar!
Tack, ska försöka ha det i åtanke. Är så svårt att hålla isär eller tänka rationellt kring det.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-26, 11:22   #6493
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs Visa inlägg
Är arg så in helvete på mig själv, på samhället. Är uppgiven och ledsen, kommer aldrig klara mig ur det här utan kommer få leva ensam med låg inkomst eller ingen inkomst alls, när mina föräldrar dör är risken stor jag blir hemlös. Dom är dom enda som fortfarande orkar bry sig om mig, alla andra har mer eller mindre gett upp att försöka, jag förstår dom, det har gått så lång tid och jag blir inget bättre och sitter fortfarande i samma sits. Att hitta en tjej överhuvudtaget, ens någon jag vore ointresserad bara för att inte vara ensam kommer aldrig gå. Vem vill ha ett fetto med grav psykisk sjukdom, boende hos föräldrar, som lever på sjukbidrag och inte gör någon nytta alls eller än värre om några år då jag troligtvis är hemlös eller iofs då kanske jag redan tagit livet av mig så då spelar det ingen roll.

Alla mina vardagsgrejer som gav någon slags stimulans i all misär är borta, drickan, snuset, spelet har jag tröttnat på, jag kan inte äta vad jag är sugen på, andra saker jag inte vill nämna här. Har mer eller mindre inget alls som ger mig något, äter väl mig någotsånär tillfredsställd ibland. Annars är det i princip bara tristess, mörker och ångest med inslag av rent raseri främst kring när jag tränar.

Jag vet inte, jag klagar väl mest, är väl sånt här livet är för de flesta. Fullt av tristess och melankoli.

Jag vet inte ens varför jag skriver, vet att mycket av det är fullständigt ologiskt och är i huvudet på mig eller vad man ska säga. Är bara så.. Hopplös.
Okej, nu tar vi och analyserar det här strikt logiskt.

1. Du kan gå ner i vikt. Just nu drabbas du av hetsätningar som hindrar dig. Men det är inte omöjligt att hetsätningarna kommer försvinna. Eller hur? Så det här med "fetto" är inte något som är dömt att vara för evigt.

2. Du var nyligen på en anställningsintervju som verkade gå bra. Du har haft jobb förut. Du har en utbildning. Så vi vet att det inte är omöjligt att du kommer få jobb. Det är till och med ganska sannolikt. Då kan vi även stryka "hemlös", "gör ingen nytta", "bor hemma" och allt annat du sa relaterat till att inte ha ett jobb.

Sedär, vi har redan bevisat, med simpel logik, att två av dina värsta farhågor är falska.

Just nu tänker du som någon som är strandad på en öde ö och tror att du aldrig kommer bli räddad eftersom alla skepp du hittills sett på horisonten har kört vidare. Du tänker inte på det faktum att förr eller senare något av skeppen troligen kommer råka rikta kikaren mot dig och se dig, och att det förmodligen redan nu har skickats ut räddningspatruller som flyger från ö till ö för att försöka hitta dig. Hang in there.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-26, 18:36   #6494
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Okej, nu tar vi och analyserar det här strikt logiskt.

1. Du kan gå ner i vikt. Just nu drabbas du av hetsätningar som hindrar dig. Men det är inte omöjligt att hetsätningarna kommer försvinna. Eller hur? Så det här med "fetto" är inte något som är dömt att vara för evigt.

2. Du var nyligen på en anställningsintervju som verkade gå bra. Du har haft jobb förut. Du har en utbildning. Så vi vet att det inte är omöjligt att du kommer få jobb. Det är till och med ganska sannolikt. Då kan vi även stryka "hemlös", "gör ingen nytta", "bor hemma" och allt annat du sa relaterat till att inte ha ett jobb.

Sedär, vi har redan bevisat, med simpel logik, att två av dina värsta farhågor är falska.

Just nu tänker du som någon som är strandad på en öde ö och tror att du aldrig kommer bli räddad eftersom alla skepp du hittills sett på horisonten har kört vidare. Du tänker inte på det faktum att förr eller senare något av skeppen troligen kommer råka rikta kikaren mot dig och se dig, och att det förmodligen redan nu har skickats ut räddningspatruller som flyger från ö till ö för att försöka hitta dig. Hang in there.
Rationellt köper jag det såklart, men det fastnar liksom inte, behöver väl distans eller lugna ner mig eller nåt. Stort tack för inlägget.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-27, 12:41   #6495
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Datum: 190527

Morgonvikt:
162,2kg

Bänkpress
20kgx20
40kgx15
60kgx12
70kgx3x5

Latsdrag
Upvärmning
60kgx12, 12, 11, 8

Militärpress
40kgx8, 6, 5

Maskinrodd
3 lätta högrep set

Pushdowns
3 set

Bicepscurl i kabel
3 set

Axelrehab (utåtrotationer, wall slides, stående rotationer)
Ett gäng set

Kommentar
Nere, omotiverad, väl på gymet svartnade det framför ögonen i militärpressen, rejält konstig stelhet i bröstryggen och typ styrkebortfall när jag körde press, ont i foten mot slutet efter att jag gick ner för trappan till konditionsträningensrummet så fick skippa cyklingen.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)