Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2017-07-19, 16:22   #19411
ApexProcyon
Biggus Dickus
 
ApexProcyons avatar
 
Reg.datum: Nov 2016
Inlägg: 368
Det är därför man ska hålla den fysiska kontakten med sina motmänniskor/allmogen till ett minimum.

Så länge man slipper omges av människor så är det enkelt att vara positivt inställd till människor.
__________________
Citat:
Man skall inte glädja sig i onödan.
ApexProcyon är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-19, 19:30   #19412
TheOne1994
Registered User
 
TheOne1994s avatar
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 529
Citat:
Ursprungligen postat av High1ander Visa inlägg
Jag gör och tänker samma sak som dig, men när jag ser dessa människor så tänker jag även "evolutionen är fortfarande igång". Måste ju ändå vara en del av dessa idioter som tas bort från genpoolen, och de med bättre dubbelsyn/försiktighet överlever...

Samma sak med folk som sitter och SMS:ar i bilen, hatar när folk gör det, mycket effektivare att ringa isf... T.ex. så SMS:ar jag inte personer som jag vet är ute och kör, utan måste jag nå dom så ringer jag (för jag vet att det sabbar mycket mindre med deras koncentration)...
Jag är expert på att ringa personer och företag när jag ser telefonen vid körning. Detta händer ibland flera gånger i månaden. Det värsta var när jag körde bakom Post Nords budbil, först kommer en Red Bull flygande från sidorutan (tomburk), kort därefter en cigg. Då körde jag om budbilen satt personen med luren i högsta hugg. Det blev ett samtal i hög ton ! Jag förklarade att det finns massor av "bra folk" som är arbetslösa, ha massa löst drägg körandes i era bilar kommer bara spä på er usla service !
__________________
född 1973 , fel vid registrering
TheOne1994 är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-20, 20:47   #19413
missL
Registered User
 
missLs avatar
 
Reg.datum: Apr 2015
Inlägg: 348
Att ens ex är ett fegt jävla kräk som gör slut VIA SMS efter mååååååååååånga år tillsammans. Äckliga jävla råtta.
missL är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-21, 08:14   #19414
Wain
Three apples high and rising
 
Wains avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 894
Citat:
Ursprungligen postat av missL Visa inlägg
Att ens ex är ett fegt jävla kräk som gör slut VIA SMS efter mååååååååååånga år tillsammans. Äckliga jävla råtta.
Bra att bli av med skiten. Fast låter ju lite kostigt att karaktären bakom ett sådant beteende gått onoterat i många år?
Wain är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-21, 08:26   #19415
ARMSTARK
BÄNKPRESSARE
 
ARMSTARKs avatar
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 2 745
Citat:
Ursprungligen postat av missL Visa inlägg
Att ens ex är ett fegt jävla kräk som gör slut VIA SMS efter mååååååååååånga år tillsammans. Äckliga jävla råtta.
Det svider men går över, en idiot mindre i ditt liv, se det så.
Sen är starka tjejer i gymmiljö väldigt attraktivt så du behöver nog inte oroa dig för att bli ensam...
__________________
[/QUOTE]
Citat:
Ursprungligen postat av Petoria Visa inlägg
Varför skulle man faktakolla sånt som stödjer ens åsikter lol

Senast redigerad av ARMSTARK den 2017-07-21 klockan 08:30.
ARMSTARK är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-21, 10:57   #19416
Tree Fiddy
Need
 
Tree Fiddys avatar
 
Reg.datum: May 2016
Inlägg: 310
Citat:
Ursprungligen postat av Wain Visa inlägg
Bra att bli av med skiten. Fast låter ju lite kostigt att karaktären bakom ett sådant beteende gått onoterat i många år?
Citat:
Ursprungligen postat av ARMSTARK Visa inlägg
Det svider men går över, en idiot mindre i ditt liv, se det så.
Sen är starka tjejer i gymmiljö väldigt attraktivt så du behöver nog inte oroa dig för att bli ensam...
Grabbarna som är insatta i situationen, right here.
__________________
Journal
Tree Fiddy är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-25, 13:45   #19417
Vinter
Lagom
 
Vinters avatar
 
Reg.datum: Sep 2006
Ort: Stockholm
Inlägg: 677
Försöker lära mig strukturella principer i kritiskt tänkande på engelska. På Svenska kan jag köra på känsla och fixa många frågor. Icke så på engelska. Får börja från 0, vilket skit.
Vinter är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-25, 15:23   #19418
timoat
Registered User
 
timoats avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 147
Citat:
Ursprungligen postat av Vinter Visa inlägg
Försöker lära mig strukturella principer i kritiskt tänkande på engelska. På Svenska kan jag köra på känsla och fixa många frågor. Icke så på engelska. Får börja från 0, vilket skit.
DEt låter intressant, som bilingual skulle jag vilja testa. Finns det nånstans online man kan testa sig?
timoat är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-25, 16:00   #19419
BelowAverage
Kärvt maskulin
 
BelowAverages avatar
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 1 000
Citat:
Ursprungligen postat av Vinter Visa inlägg
Försöker lära mig strukturella principer i kritiskt tänkande på engelska. På Svenska kan jag köra på känsla och fixa många frågor. Icke så på engelska. Får börja från 0, vilket skit.
Citat:
Ursprungligen postat av timoat Visa inlägg
DEt låter intressant, som bilingual skulle jag vilja testa. Finns det nånstans online man kan testa sig?
Det gör mig smått förbannad att jag inte ens vet vad ni pratar om. Vad snackar ni om?!
__________________
Do I have potential?
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
BelowAverage är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-25, 16:28   #19420
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av BelowAverage Visa inlägg
Det gör mig smått förbannad att jag inte ens vet vad ni pratar om. Vad snackar ni om?!
Kom direkt att tänka på denna scen:

__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-25, 16:33   #19421
Starke75an
Mulkku of Sweden
 
Starke75ans avatar
 
Reg.datum: Jan 2015
Ort: I en by på landet
Inlägg: 882
Att gamla mopeder kostar så mycke fast de är i dåligt skick.
Starke75an är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-26, 09:26   #19422
timoat
Registered User
 
timoats avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 147
Citat:
Ursprungligen postat av BelowAverage Visa inlägg
Det gör mig smått förbannad att jag inte ens vet vad ni pratar om. Vad snackar ni om?!
Jag är själv ute på svag is här hehe

Irriterad på folk som inte använder punkt i sina kommentarer på diverse engelskspråkiga forum, utan behandlar det som nån sorts thought-freeflow.

Att skriva utan punkt är ju som att köra bil utan säkerhetsbälte, det känns fel, och det är asjobbigt att läsa. Exempel från youtube;

"putting down rattletrap is not that hard it just has to be fairly warm out and you have to use a good roller a very small roller about one inch wide it might take you a few hours but it is better than anything else on the market guaranteed no matter what anybody says it is the best stuff made it is asphalt free so you don't have to worry about any fumes at all but do what you want to do I know into the mystery 13 doesn't seem to like it but it is by far the number one stuff to use for sound deadening it works absolutely amazing check out other people's channels you'll see"

Senast redigerad av timoat den 2017-07-26 klockan 09:31.
timoat är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-26, 09:50   #19423
Shqypnia
Dardania
 
Shqypnias avatar
 
Reg.datum: Nov 2013
Inlägg: 3 147
Folk som hela tiden påstår att "det var bättre förr"..

- Nej, nej, nej.
__________________
Den typen av människa
Shqypnia är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-26, 10:19   #19424
Captainwide
Registered User
 
Captainwides avatar
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 623
Citat:
Ursprungligen postat av Shqypnia Visa inlägg
Folk som hela tiden påstår att "det var bättre förr"..

- Nej, nej, nej.
Jodå! Häxbränning, epidemier, fascism, vidriga arbetsförhållanden, dålig hygien osv osv. MUMMA.
__________________
För tjockisarmar och matporr - Instagram: Captainwide
Captainwide är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-26, 10:36   #19425
upperkatt
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2013
Inlägg: 1 247
Citat:
Ursprungligen postat av Shqypnia Visa inlägg
Folk som hela tiden påstår att "det var bättre förr"..

- Nej, nej, nej.
Vet inte om citatet stämmer exakt, men vet att Claes eriksson sagt något liknande:

När man är liten har man ju inget förr alls. Men ju äldre man blir desto mer förr samlar man på sig och till slut så har man bara förr, och då måste man ju tycka om det.
upperkatt är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)