Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-05-21, 14:06   #19216
timoat
Registered User
 
timoats avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 147
Citat:
Ursprungligen postat av AlexGBG Visa inlägg
3-4 ggr så tjock.
Citat:
Ursprungligen postat av Ladugårdsdörr Visa inlägg
Dubbelt så tjock (3-4 sidor = 2 ark).
Vad är det för förbannade hårklyverier ni sitter med
timoat är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-21, 14:10   #19217
Nattljus
Ljuset i mörkret
 
Nattljuss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Vintergatan, nånstans..
Inlägg: 584
Citat:
Ursprungligen postat av timoat Visa inlägg
Vad är det för förbannade hårklyverier ni sitter med
Jag misstänker att de försöker provocera dig
__________________
Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral
Nattljus är uppkopplad nu  
Gammal 2017-05-21, 16:10   #19218
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Lägger mig i på temat "print". Jag har haft ett rejält horn, ett svärd, en molotov cocktail i sidan på alla företag som tillverkar skrivare. Ett bra tag.

Varför i hela friden har jag inte möjlighet att enbart skriva ut i svartvitt om jag vill det även fast jag var dum nog att köpa en färgskrivare? Jävla utsugarfasoner är det. Färgpatronerna är slut och då får man inte skriva ut i svartvitt heller, har nåt tappat spån kommit fram till för att grundlura sina kunder. Jag har ju köpt skitmaskinen och borde få bestämma själv hur jag vill skriva ut, inte behöva mötas av en spärr som säger åt mig att fylla på magentapatronen trots att alla andra patroner är långt ifrån slut.
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic

Senast redigerad av baktung den 2017-05-21 klockan 16:11.
baktung är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-21, 16:26   #19219
timoat
Registered User
 
timoats avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 147
Citat:
Ursprungligen postat av baktung Visa inlägg
Lägger mig i på temat "print". Jag har haft ett rejält horn, ett svärd, en molotov cocktail i sidan på alla företag som tillverkar skrivare. Ett bra tag.

Varför i hela friden har jag inte möjlighet att enbart skriva ut i svartvitt om jag vill det även fast jag var dum nog att köpa en färgskrivare? Jävla utsugarfasoner är det. Färgpatronerna är slut och då får man inte skriva ut i svartvitt heller, har nåt tappat spån kommit fram till för att grundlura sina kunder. Jag har ju köpt skitmaskinen och borde få bestämma själv hur jag vill skriva ut, inte behöva mötas av en spärr som säger åt mig att fylla på magentapatronen trots att alla andra patroner är långt ifrån slut.
Hmm, det här kan jag ändra på min, om jag går in i skrivarpreferenser.
timoat är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-21, 16:28   #19220
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av baktung Visa inlägg
Lägger mig i på temat "print". Jag har haft ett rejält horn, ett svärd, en molotov cocktail i sidan på alla företag som tillverkar skrivare. Ett bra tag.

Varför i hela friden har jag inte möjlighet att enbart skriva ut i svartvitt om jag vill det även fast jag var dum nog att köpa en färgskrivare? Jävla utsugarfasoner är det. Färgpatronerna är slut och då får man inte skriva ut i svartvitt heller, har nåt tappat spån kommit fram till för att grundlura sina kunder. Jag har ju köpt skitmaskinen och borde få bestämma själv hur jag vill skriva ut, inte behöva mötas av en spärr som säger åt mig att fylla på magentapatronen trots att alla andra patroner är långt ifrån slut.
Det går alldeles utmärkt att skriva ut i svartvitt även på färgskrivare.
Källa, 4 års erfarenhet som vaktmästare aka Kartongkrigare och skrivarguru.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-21, 16:45   #19221
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Jag som har lite halvt social fobi och aldrig vill störa någon står och stretchar, lyckas skära mig på någon karm och märker det inte direkt utan först när jag ser att jag droppa blod på golvet osv.

Letar upp en pt och förklarar situationen att jag skar mig och det är blod på golvet där borta så jag tänkte att det kanske vore bra att veta. "jag har inte tid med dig just nu, jag är upptaget". Dvs efter att jag har förklarat att jag gjort illa mig och gör en "tjänst" som låter honom veta så pissar han på mig.

Tacka fan att jag aldrig vill prata med folk eller "störa personer".
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-21, 16:53   #19222
xan
Registered User
 
xans avatar
 
Reg.datum: Feb 2017
Inlägg: 894
Förstår inte. Varför torkade du inte upp det bara?
xan är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-21, 16:54   #19223
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av xan Visa inlägg
Förstår inte. Varför torkade du inte upp det bara?
Det var på en såndär gummiviktmatta med "hål" så det är inte direkt att jag kan få bort allt och då är det lika bra att de vet om det.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-21, 16:55   #19224
Snobbe
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 685
Citat:
Ursprungligen postat av xan Visa inlägg
Förstår inte. Varför torkade du inte upp det bara?
+1, är väl bara ta papper o torka upp + kanske kolla om dom har plåster i receptionen eller något om man behöver det?
Snobbe är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-21, 16:55   #19225
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Ok ja det var väl helt ok bemötande då, my bad.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-21, 16:57   #19226
Snobbe
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 685
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Ok ja det var väl helt ok bemötande då, my bad.
Beror ju på, stod han och passade någon i bänken medans du kommer där så förstår jag hans svar. Annars kanske det var lite otrevligt.
Snobbe är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-21, 17:07   #19227
Ladugårdsdörr
Registered User
 
Ladugårdsdörrs avatar
 
Reg.datum: Oct 2011
Inlägg: 795
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Ok ja det var väl helt ok bemötande då, my bad.
Ser inget fel i ditt agerande. Vederbörande skulle naturligtvis avbrutit det han höll på med, frågat om du behövde plåster och sedan svabbat rent. Givetvis också frågat dig var du skadade dig så att framtida incidenter kan förhindras.
Ladugårdsdörr är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-21, 17:09   #19228
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av Ladugårdsdörr Visa inlägg
Ser inget fel i ditt agerande. Vederbörande skulle naturligtvis avbrutit det han höll på med, frågat om du behövde plåster och sedan svabbat rent. Givetvis också frågat dig var du skadade dig så att framtida incidenter kan förhindras.
Jo alltså han behöver ju liksom inte suga av mig på plats men med lite kundkänsla så säger man "tack för att du sa till, ska kolla på det sen, behöver du ett plåster, är du ok?" även om man tycker att det var onödigt att säga till.

Och nej han passade inte eller så utan satt på golvet och kollade på när två klienter körde sina övningar.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-21, 17:21   #19229
Vinter
Lagom
 
Vinters avatar
 
Reg.datum: Sep 2006
Ort: Stockholm
Inlägg: 677
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Jo alltså han behöver ju liksom inte suga av mig på plats men med lite kundkänsla så säger man "tack för att du sa till, ska kolla på det sen, behöver du ett plåster, är du ok?" även om man tycker att det var onödigt att säga till.

Och nej han passade inte eller så utan satt på golvet och kollade på när två klienter körde sina övningar.
Hade nog varit bättre att gå till receptionen, vissa PT har egna bolag och bryr sig inte så mycket om just skötsel av gymmet de bedriver verksamhet i.
Vinter är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-21, 17:23   #19230
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av Vinter Visa inlägg
Hade nog varit bättre att gå till receptionen, vissa PT har egna bolag och bryr sig inte så mycket om just skötsel av gymmet de bedriver verksamhet i.
Alltså det jag blev förbannad på var hans bemötande, thats it. Och gymmet är stängt dvs ingen i receptionen och enda personalen som fanns i gymmet var pts som även står i receptionen ibland.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)