Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2016-04-24, 01:29   #1
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Från harpalt till He-Man

Född: 1990
Längd: 171 cm
Vikt: 67 kg

Startvikter för journalen;
Böj: 110 kg
Mark: 150 kg
Militärpress: 50kg
Ryck: 50 kg
Stöt: 67.5 kg

Hallå där!

Började träna på gym för ca 2 år sedan med kroppsvikt på 60 kg.
Har tyvärr länge brottats med envisa skador i armbågar och axlar, varför jag främst körde marklyft och chins då ena axeln inte tillät knäböj eller pressövningar. Detta löste sig dock efter några besök hos naprapat till hösten samma år. Började även med tyngdlyftning nu under våren, något som jag tycker är skitkul.

Lyckades göra illa foten i i höstas och när foten blev bra nu i våras så har jag istället fått diffus smärta och obehag i knäna, så har inte böjt eller markat ordentligt på ett tag. Även ena axeln högg till senast jag körde militärpress..

Försöker få till 3-5 träningsdagar i veckan men håller mig inte till något speciellt program, (något jag förmodligen borde göra?).

Startar journalen främst för att få lite överblick på min träning och för att det är lite mer spännande att skriva ner det på ett forum istället för i ett kollegieblock med blyerts.

Blir ett pass imorgon för att inviga journalen. Eller snarare idag, jäklar va mycket klockan hade hunnit bli.

Senast redigerad av Bob90 den 2016-04-24 klockan 01:30.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat


 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)