Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-12-03, 15:40   #31
Pokkes
Registered User
 
Pokkess avatar
 
Reg.datum: Aug 2016
Inlägg: 208
En gång la jag en flaska LOKA i frysen för att den skulle bli kall, tog ut den halvt fryst öppnade o drack.

Kolsyran gjorde att Isbiten som bildats i flaskhalsen small ut ur flaskan rakt ner i halsen på mig, blev chockad och trodde jag skulle kvävas men antingen smälte isen eller så lyckades jag svälja den så jag lever än.

Blev så rädd att jag ringde mamma efter, jag var 9 år
Pokkes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 15:49   #32
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 834
P.g.a. att jag inte är anonym här så får det bli en harmlös anekdot. När jag var liten så bodde jag i skogen och ägnade merparten av min tid åt att utforska den. En dag låg jag i en slänt och kollade ut över ett gärde. Till min förvåning så såg jag en TV-mast långt borta i horisonten, den var fan inte där igår. Låg någon minut och funderade på hur fan jag kunde ha missat den förut efter att ha bott på samma ställe i flera år. När jag reste på mig så såg jag att jag hade legat och glott på ett grässtrå någon decimeter från mitt plyte. Någonstans här så började jag inse att jag behövde glasögon.
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 15:50   #33
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Råkade fisa när jag låg med nån tjej i 69. Haha hon drog bort huvudet snabbt.
Läskeblask är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 15:55   #34
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
En gång stängde jag bildörren onödigt hårt när jag klev ur bilen. Mamma frågade argt varför. Jag svarade sanningsenligt att jag var tvungen att stänga den extra hårt eftersom bilbältet hängde utanför dörren.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 16:25   #35
delta_mats
Illrar pillrar
 
delta_matss avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Skogen
Inlägg: 5 089
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
P.g.a. att jag inte är anonym här så får det bli en harmlös anekdot. När jag var liten så bodde jag i skogen och ägnade merparten av min tid åt att utforska den. En dag låg jag i en slänt och kollade ut över ett gärde. Till min förvåning så såg jag en TV-mast långt borta i horisonten, den var fan inte där igår. Låg någon minut och funderade på hur fan jag kunde ha missat den förut efter att ha bott på samma ställe i flera år. När jag reste på mig så såg jag att jag hade legat och glott på ett grässtrå någon decimeter från mitt plyte. Någonstans här så började jag inse att jag behövde glasögon.

Hahahaha!
__________________
NO FEAT IS BEYOND MY REACH, I WILL WRITE MY OWN DESTINY.

Cardio Freak With Science
En Svensk Klassiker 2019/2020
PB: Böj 185 kg. Bänk 137,5 kg. Mark 235 kg.
delta_mats är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 17:41   #36
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Försökte ta en väska från en lokförare en gång när jag var ung och skitfull. Han gav mig en hård och välförtjänt box i magen.
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 17:44   #37
Rikard Jansson
Coach
 
Rikard Janssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Ort: Svanskog
Inlägg: 12 740
Nice try officer
__________________
Winners win
Rikard Jansson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 17:55   #38
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
Citat:
Ursprungligen postat av Läskeblask Visa inlägg
Råkade fisa när jag låg med nån tjej i 69. Haha hon drog bort huvudet snabbt.
Nooooooo...................!
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 19:47   #39
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Illustrerade kungens högerkrok och mattes katabolpanik. Skrattar så jag kiknar!


Jag blev tillsagd av en grinig mattant på högstadiet en gång som tyckte att jag kastade för mycket mat. Blev förbannad och fick den briljanta idén att kasta så mycket mat jag bara kunde. Gick och hämtade mer mat 6-7 gånger, överfulla tallrikar, bara för att gå direkt till komposten och skrapa ner allting där. Det var ingen som övervakade komposten hela tiden så jag smög fram och skrapade ner maten när det var fritt fram. Idiotiskt, bara för att nån hade pissat i hennes morgonkaffe.
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 19:49   #40
shut teh face
Mother love bone
 
shut teh faces avatar
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 1 709
Jag var ett svin ibland som ung och ville äta någon speciell mat, men mamma gjorde köttfärsås, den förstörde jag genom att hälla massor med salt i.

Jag minns denna händelse så väl fastän det är säkert 25 år sedan och har haft dåligt samvete... mamma kommer dock inte ens ihåg det så det är bra iaf.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av lectris Visa inlägg
Är shut teh face knäpp som klagar över att en tjej skickar porr?
shut teh face är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 21:59   #41
Pokkes
Registered User
 
Pokkess avatar
 
Reg.datum: Aug 2016
Inlägg: 208
Var på festresa i Prag som 16 åring. Var ute på en ganska skum klubb och satt på ett bord med mina kompisar mittemot och till vänster, och mittemot/till höger 3 stora äldre tjecker och 5 av deras tjejer.

Ett paket cigg låg på bordet om jag trodde var min kompis så jag tog en, märker sedan att en tjeck tar ciggen ur munnen på mig kollar märket o sen hojtar till mot mig hotfullt som typ "vafan håller du på med!", det var ju hans cigg.

Minns inte hur jag lyckades ta mig ifrån situationen, men tiden efter och även nu tänker jag på hur illa det kunde gått..kanske.
Pokkes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 22:18   #42
JacobHeitmann
Registered User
 
JacobHeitmanns avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Inlägg: 1 355
Klippa i en inkopplad lampkabel.
__________________
Frukterianen på Anabola
Instaderp
JacobHeitmann är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-04, 10:49   #43
ARMSTARK
BÄNKPRESSARE
 
ARMSTARKs avatar
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 2 745
Att börja med alkohol och tobak, har förmodligen förkortat min förväntade livslängd avsevärt!
__________________
[/QUOTE]
Citat:
Ursprungligen postat av Petoria Visa inlägg
Varför skulle man faktakolla sånt som stödjer ens åsikter lol
ARMSTARK är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-04, 14:25   #44
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Har en till.

Jag var förvisso bara 16 men satt hemma och åt. Morsan hade lagt hela burkchampinjoner i fläskfilégrytan och jag kom hem och åt efter fotbollsträningen. Sitter själv vid bordet och utmanar mig själv med att jag minsann kan svälja en hel champinjon. Den sätter sig verkligen som en kork i halsen och jag kan helt enkelt inte andas. Kluckar fram som en struts över golvet eftersom varje försök till andetag misslyckas. Rusar in i vardagsrummet och morsan får förstås också panik så hon börjar slå mig på ryggen allt vad hon pallar. På typ fjärde försöket flyger champinjonen upp. Sen dess tuggar jag maten noggrant.
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-04, 14:31   #45
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Citat:
Ursprungligen postat av baktung Visa inlägg
Messade en barnporrbild till en kompis bara för att göra en poäng av hur fort det går att hitta på nätet. Det var på julaftonsmorgonen, för att förstärka poängen av den tragik många barn lever i. Sen hörde jag aldrig av honom igen. Vi delade en morbid humor och på flera sätt har det nog varit befriande för oss båda att få slippa varandra. Men just den grejen ångrar jag ändå.
Wtf? Det här är inte ens kul. Vidrigt.


Det dummaste jag har gjort var att jag kände med fingrarna om plattan var varm, hade brännmärken på dorsalsidan av fingrarna rätt länge.
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)