Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2003-03-10, 22:11   #286
blunder
Registered User
 
blunders avatar
 
Reg.datum: Jan 2002
Ort: Uppsala
Inlägg: 885
Dagens pass

Helkroppspass

Bänkpress 2 set 60x8x6
Chins 3 set 3x2x2
Militärpress 2 set 30x9x6
Benböj 2 set 50x12x12
Stela marklyft 2 set 50x12 60x10
Alt Hantelcurl 2 set 16x8x6
Sittande rodd 2 set 60x8x7
Sittande vadpress 2 set 45x12x12
Skullchrusers 2 set 20+ez-stångx18x10
Mage i ställning 1 set x16
Mage i maskin 1 set x25

Vad ska man säga? Patetiskt pass. Tog det rätt lugnt, men jag har tappat mycket på att vara så pass sjuk och varit borta två månader. Men skam den som ger sig. Hoppas kroppen har bra muskelminne och jag ska ta mig tillbaka till samma vikter som tidigare. Vågar inte tänka på hur mycket träningsverk jag kommer att få. Hade inget godissug idag och det brukar jag inte ha efter jag styrketränat, men har haft ett stort begär medans jag var sjuk. Så nu är det bättre kosthållning och kosttillskott som gäller. På onsdag blir det simning och på torsdag eller fredag samma pass igen. Ska köra så här några veckor och se vad det ger för resultat.

!!Skam den som ger sig!!
__________________
Ha det
blunder är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2003-04-08, 06:45   #287
blunder
Registered User
 
blunders avatar
 
Reg.datum: Jan 2002
Ort: Uppsala
Inlägg: 885
Hej igen! Det var ett tag sedan jag skrev, detta beror på att jag inte har tyckt att resultaten har varit något att visa. Efter en månad med obegränsat med mat, två helkroppspass per vecka och kreatin så ser det ut som följer.

2003-03-10 - 2003-04-08

Vikt 93,2 kg (+3.2 kg)
Midja 100 (+4.0 cm)
Bröst 108 (+3 cm)
Lår 63 (+3 cm)
Vad det 42,5 (+0.5 cm)
Stuss 104 (+3.0 cm)
Överarm 39 (+2 cm)
Underarm 30 (+1 cm)
Fettprocent 20,8% (-0.4) | 19,4 kg fett (+0.2 kg)

Har gått upp 3.2 kg och enligt omrom är det väldigt marginellt med fett som jag gått upp i vikt så det känns bra. Har ätit som ett djur och kanske inte ätit helt rätt, men det verkar ha funkat. Är inte helt tillbaka på samma vikter som jag låg på tidigare, men hyfsat nära. Men drar ändå igång en liten deff nu då sommaren börjar närma sig. Så får se hur länge den håller i sig. Ska ligga runt 2500 kcal nu ett tag och har denna vecka delat upp på tre styrkepass som jag körde innan sjukdom.

Over and out
__________________
Ha det
blunder är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2003-08-25, 12:58   #288
blunder
Registered User
 
blunders avatar
 
Reg.datum: Jan 2002
Ort: Uppsala
Inlägg: 885
Oj oj oj.. Nu var det ett tags sedan man skrev träningsdagbok. Träningen har varit upp och ned hela våren och sommaren och motivationen har helt enkelt inte kommit tillbaka efter körtelfebern. Det känns hemskt när jag tänker på hur militärisk min disciplin var under förra året.

Just nu ser träningen ut så att jag kör styrka två dar på vecka + något pass cardio. Jag är absolut inte lika stark som tidigare och magen var växt en hel del... Så nu tänker jag ta tag i det hela igen. Har deffat lite spordiskt i vår, men inte riktigt kommit in i det innan jag lagt ned. Har helt enkelt känt mig riktigt omotiverad. På gymmet har jag inte kommit ikapp muskelförlusten som jag fick av körtelfebern, dock inte allt för långt ifrån på det mesta förutom brösten som vägrar ta sig ikapp..

Tänker börja deffa nu och höja cardion. Genom att min BF ligger på runt 23% nu och på 17% innan jag blev sjuk. Har kommit fram till att jag måste skriva träningsdagbok för att motivera mig själv helt enkelt så jag hoppas någon orkar läsa hur det går för mig.

Ska ta mig själv i kragen nu och satsa mer helhjärtat, har dock cardio som största mål nu, att förbättre min kondition. Så till att börja med blir det ett helkroppspass + cardio. Skriver av mig i dagboken och redovisar vikt / längd / bodyfat imorgon.

Over and out!
__________________
Ha det
blunder är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)