Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-05-08, 15:06   #31
Bifftek
Registered User
 
Biffteks avatar
 
Reg.datum: Dec 2016
Inlägg: 140
Gått ur EU och förhandlat med alla skandinaviska länder om att bilda en Nordiska Unionen.
Bifftek är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 20:36   #32
d1anny2
Registered User
 
d1anny2s avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Ort: Varberg
Inlägg: 722
Gått med i EU och erbjudit män i åldern 30-50 att flytta tillsammans till ett reservat som kallas nordiska unionen.
d1anny2 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 22:12   #33
exevision
Registered User
 
exevisions avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Inlägg: 6 802
Citat:
Ursprungligen postat av G.W Visa inlägg
Skulle infört någon sorts gräns för hur mycket man får brygga i bänkpress.
Skulle infört en gräns i hur mycket man får bry sig om hur mycket andra går upp i brygga i bänkpress bara för att de själva inte kan eller tycker det är pinsamt att gå upp i brygga.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Wormzie Visa inlägg
det enda man kan säga säkert är att om gasp-linnet är på kör man med byggarsplit
exevision är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 08:22   #34
Glen
Registered User
 
Glens avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Ort: Bortom dimhöljet
Inlägg: 793
Göra en grundlig översyn av reglerna för handikapparkering.
Glen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 09:54   #35
G.W
Registered User
 
G.Ws avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 160
Citat:
Ursprungligen postat av exevision Visa inlägg
Skulle infört en gräns i hur mycket man får bry sig om hur mycket andra går upp i brygga i bänkpress bara för att de själva inte kan eller tycker det är pinsamt att gå upp i brygga.
Tror det blir svårt för dig att driva igenom den lagen min son.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
G.W är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 12:09   #36
Klein
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 3 696
1. Ut ur bland annat EU, Schengen, FN, IMF, WTO, WHO.

2. Stoppa allt utlandsbistånd, allt presstöd, och allt stöd till trossamfund och bidrag till organisationer lokala såväl som internationella.

3. Riv upp svenska lagar om asylrätt. Instifta lagar om landsförräderi, tjänstemannaansvar. Skärp lagarna om nedskräpning av natur och vatten. Inför kristna hädelselagar. Sparka alla tjänstemän inom rättsväsendet som inte har kristna värderingar och/eller håller Sverige främst.

4. Repatriering av alla invandrare som kommit sedan 1945 som inte gjort rätt för sig. I.e. plusaffär för landet. Tillåt endast arbetskraftsinvandring och specifikt endast arbetskraftsinvandring av hög kompetens som inte finns på plats och endast i utbildningssyfte för lokalbefolkningen.

5. Begränsa välfärden och samhällsinflytandet till medborgare. Förbjud dubbla medborgarskap. Medborgare måste äga land och ha biologiska barn.

6. Ta bort fastighetsavgift och arbetsgivaravgifter. Sänk inkomskatten till 5%. Inför tariffer. Skär ned på offentlig administration med 80%. Minimilön till politiker.

7. Hårdare fängelsestraff. Återinför dödstraffet och straffarbete.

8. Rusta upp militären och sätt den i det enda arbete som motiverar dess existens: försvar av landets gränser mot inkräktare.

9. Inled samarbete med Finland, Baltländerna, Ryssland, Polen, Tyskland, Danmark, och Norge angående försvar, förvaltning och förbättrande av våra gemensamma vatten.

10. Nationalisera bankerna. Avskriv befintliga lån. Förbjud ocker. Förankra valutan i våra naturresurser.

11. Ta bort alla subventioner från jordbruket, energibolag, och transportindustrin och tillåt skattefri gårdförsäljning av livsmedel.

12. Tillåt hemskolning. Förbjud kvinnors deltagande i högre utbildning, polis, militär och brandkår.

13. Rusta upp och modernisera järnvägsnätet över hela landet.

Senast redigerad av Klein den 2020-05-09 klockan 12:12.
Klein är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 12:28   #37
d1anny2
Registered User
 
d1anny2s avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Ort: Varberg
Inlägg: 722
Citat:
Ursprungligen postat av Klein Visa inlägg
1. Ut ur bland annat EU, Schengen, FN, IMF, WTO, WHO.

2. Stoppa allt utlandsbistånd, allt presstöd, och allt stöd till trossamfund och bidrag till organisationer lokala såväl som internationella.

3. Riv upp svenska lagar om asylrätt. Instifta lagar om landsförräderi, tjänstemannaansvar. Skärp lagarna om nedskräpning av natur och vatten. Inför kristna hädelselagar. Sparka alla tjänstemän inom rättsväsendet som inte har kristna värderingar och/eller håller Sverige främst.

4. Repatriering av alla invandrare som kommit sedan 1945 som inte gjort rätt för sig. I.e. plusaffär för landet. Tillåt endast arbetskraftsinvandring och specifikt endast arbetskraftsinvandring av hög kompetens som inte finns på plats och endast i utbildningssyfte för lokalbefolkningen.

5. Begränsa välfärden och samhällsinflytandet till medborgare. Förbjud dubbla medborgarskap. Medborgare måste äga land och ha biologiska barn.

6. Ta bort fastighetsavgift och arbetsgivaravgifter. Sänk inkomskatten till 5%. Inför tariffer. Skär ned på offentlig administration med 80%. Minimilön till politiker.

7. Hårdare fängelsestraff. Återinför dödstraffet och straffarbete.

8. Rusta upp militären och sätt den i det enda arbete som motiverar dess existens: försvar av landets gränser mot inkräktare.

9. Inled samarbete med Finland, Baltländerna, Ryssland, Polen, Tyskland, Danmark, och Norge angående försvar, förvaltning och förbättrande av våra gemensamma vatten.

10. Nationalisera bankerna. Avskriv befintliga lån. Förbjud ocker. Förankra valutan i våra naturresurser.

11. Ta bort alla subventioner från jordbruket, energibolag, och transportindustrin och tillåt skattefri gårdförsäljning av livsmedel.

12. Tillåt hemskolning. Förbjud kvinnors deltagande i högre utbildning, polis, militär och brandkår.

13. Rusta upp och modernisera järnvägsnätet över hela landet.
Klippt och klistrat från Breiviks manifest?
d1anny2 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 12:29   #38
Klein
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 3 696
Citat:
Ursprungligen postat av d1anny2 Visa inlägg
Klippt och klistrat från Breiviks manifest?
Nej helt från eget huvud.
Klein är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 13:27   #39
d1anny2
Registered User
 
d1anny2s avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Ort: Varberg
Inlägg: 722
Citat:
Ursprungligen postat av Klein Visa inlägg
Nej helt från eget huvud.
All clear. Även om jag inte är enig så skämtade jag. Luften är fri!
d1anny2 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 13:31   #40
MasterChief
Världens Största Kyk®
 
MasterChiefs avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 5 071
Citat:
Ursprungligen postat av d1anny2 Visa inlägg
All clear. Även om jag inte är enig så skämtade jag. Luften är fri!
Bara en tidsfråga innan det blir skatt på den med, vi andas ju trots allt ut koldioxid.
MasterChief är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 14:04   #41
d1anny2
Registered User
 
d1anny2s avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Ort: Varberg
Inlägg: 722
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief Visa inlägg
Bara en tidsfråga innan det blir skatt på den med, vi andas ju trots allt ut koldioxid.
Hehe. Är du ens människa längre, en förlust eller en vinstandel?
d1anny2 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 15:55   #42
stridis
stridis- avatartextmästare
 
stridiss avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Ort: lindome
Inlägg: 6 066
Citat:
Ursprungligen postat av d1anny2 Visa inlägg
All clear. Även om jag inte är enig så skämtade jag. Luften är fri!
This is restricted airspace.
stridis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 19:32   #43
High1ander
Mycket Irriterande
 
High1anders avatar
 
Reg.datum: May 2004
Ort: Mitt privata universum, och du är inte inbjuden
Inlägg: 2 637
Jag hade infört förbud mot att säga Ek-setera istället för Et-setera när man utalar ordet etcetera (etc.). Rimligt straff för att säga fel är straffarbete i 30 dagar.
__________________
There can be only ONE...
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklev Visa inlägg
Söta tjejer är dom man tänker på när man är lite småkär allmänt och saknar någon. -
Snygga brudar är dom man tänker på medans man knullar sin söta tjej så aggresivt man kan, samtidigt som man hatar henne för att hon inte är snygg nog.
High1ander är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 20:23   #44
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Gräva bort Skåne!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 20:23   #45
Magnus N
Skånsk
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Skåne, Höör
Inlägg: 958
Citat:
Ursprungligen postat av Bob90 Visa inlägg
Gräva bort Skåne!
Kanske vi äntligen kan få gå tillbaks till Danmark :p
Magnus N är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)