Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-05-07, 17:29   #16
whuddafuks
Elskar pråttin asså
 
Reg.datum: Nov 2012
Inlägg: 511
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson Visa inlägg
I Sverige alltså.

1.) Skottpengar på folk som gäspar på gymmet

Fyll på och undvik att medvetet försöka sabotera och få tråden låst för att du tycker det är roligt. (Aryt)
Får man fråga varför? Har ju inget med att personen inte tar i eller är lat om det är det du tror
whuddafuks är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-07, 17:31   #17
stridis
stridis- avatartextmästare
 
stridiss avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Ort: lindome
Inlägg: 6 073
Bantat antalet statliga förvaltningsmyndigheter till 200.
stridis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-07, 17:55   #18
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Om jag var diktator hade jag först utnämnt mig själv till diktator på livstid och utnämnt ideologiskt likasinnade och/eller folk jag gillar på alla maktpositioner och ministerposter. Sedan hade jag krönt mig själv till Kejsare och infört tronföljd så att min son blir Kejsare efter mig. Kungahuset kan vara kvar, men i exil. Kejsare>kung. Jag är Kejsare.

Rensat ut och städat upp. Isolerat oss från omvärlden i mesta möjliga mån, förutom från dem som kan samarbeta på mina villkor. Givetvis gått ur EU. Avskrivit Sverige från sin statsskuld. Fuck off, vi betalar inte. Säger ni emot hotar jag med kärnvapen jag inte ens har ännu.

Försökt annektera Baltikum till en början. Blir ryssen sur hota med kärnvapen, blir USA sur hota med kärnvapen. Blir EU sur hota med kärnvapen. Sedan Norge, Finland, Danmark, Island, Grönland. Färöarna.

Kolahalvön och den delen av ryssland med kust mot vita havet, den där ryska delen som ser ut att tillhöra Skandinavien den vill jag annektera, nya gränsen är vid St:Petersburg c:a. Putin får bli sur om han vill, han beter ju sig så med Vitryssland så han har inte något moraliskt argument att sätta emot. Backar han inte fort från den regionen så atombombas Moskva.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-07, 18:04   #19
Illustrerade mannen
Jag vill inte ha någon avatartext.
 
Illustrerade mannens avatar
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 375
Skulle lätt röstat på Bandid0 och Fredszky. Jag skulle dock vilja gå än längre men det vågar jag inte skriva...
__________________
"Als Gregor Samsa eines Morgens aus unruhigen Traumen erwachte, fand er sich in seinem Bett zu einem ungeheueren Ungeziefer verwandelt."
Franz Kafka
Die Verwandlung
Illustrerade mannen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-07, 18:30   #20
Petoria
Sponsored by Soros
 
Petorias avatar
 
Reg.datum: Jul 2009
Ort: Köpenhamn
Inlägg: 1 981
Jag vågar inte ens skriva om att jag inte vågar skriva hur långt jag hade vågat gå. Så långt vågar jag.
Petoria är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-07, 20:26   #21
G.W
Registered User
 
G.Ws avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 160
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Jag trodde din första åtgärd skulle vara att förbjuda köttindustrin, eftersom kolos sämst bevarade hemlighet är att du är smygvegan.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
G.W är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-07, 20:29   #22
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Gjort det olagligt med telefonförsäljning, merparten av de uppringda känner sig trakasserade och merparten av säljarna känner sig självmordsbenägna.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-07, 20:44   #23
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Jag skulle införa ändringar i vardagslivet för människor med. Smälla upp fabriker (Mest för vapen) i mindre orter för arbetsplatser och hitta incitament till att motverka urbanisering. Människor mår bra av utrymme för levnad och är inte skapta att vara ihopträngda i massiva metropoler.

Öka på jordbruk då vi måste kunna bli självförsörjande som nation för att mitt rike skall kunna stå i tusen år. Bidrag för att kunna skaffa sig en egen jordlott och låta detta yrke gå i arv mellan generationer. Blod och jord kan det heta.

Starta ett speciellt truppslag, SpecialSoldaterna kan de heta, utöver den reguljära armén att kunna använda vid mer ideologiskt betonade insatser som armén kan ha moraliska invändningar emot.

Även en till temporär poliskår att använda som ett initialt komplement till polisen, kort utbildning, ideologiskt motiverade och satta att utföra viktiga uppgifter som den vanliga polisen kan ha moraliska invändningar mot. För igenkänning kan dessa bära bruna skjortor istället för polisblå, och även fungera som en slags rehabilitering för personer med hjärtat på rätta stället men som hamnat lite snett i livet.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 11:18   #24
Gregow
Registered User
 
Gregows avatar
 
Reg.datum: May 2019
Ort: Bondeska palatset
Inlägg: 4
Jag hade börjat med att ta bort alla cykelbanor och förbjuda cyklism i tätbebyggt område.

Tagit bort bensinskatten och momsen helt.

Bort med alla vapenlagar.
Gregow är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 11:20   #25
Magnus N
Skånsk
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Skåne, Höör
Inlägg: 959
Infört yttrandefrihet först och främst
Sedan förvaltningsdomstol och gått mer i riktning hur usa har sin konstitution
Magnus N är uppkopplad nu   Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 11:40   #26
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Ta bort alla bidrag till konst. Om folk inte vill betala för ens grejer är man för dålig och får arbeta som städare. Om man inte är van Gogh. Men man är inte van Gogh.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 12:15   #27
agazza
Registered User
 
agazzas avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Ort: Reser runt
Inlägg: 3 907
Direktdemokrati via BankID.

Men man får inte rösta ifall man inte läser metananalyser och svarar på typ 20% kontrollfrågor innan man kommer till röstningen i den aktuella frågan.

Då får lata dumma människor demokrati, men dom får välja själv att anstränga sig ifall dom vill ha rösträtt.

Thats it i princip, självreglerande.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
Jag ber om ursäkt å hela kvinnosläktets vägnar. Vi skäms. Vi är dåliga flickor.
20:35 2009-11-08
öh, jag har börjat träna igen.
agazza är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 12:35   #28
shut teh face
Mother love bone
 
shut teh faces avatar
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 1 709
Jag tror alla här inom 10 år slutat som Kaddafi och gått runt i mystisk klädsel och skrivit diverse böcker om uppenbarelser.

Dock inte jag..
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av lectris Visa inlägg
Är shut teh face knäpp som klagar över att en tjej skickar porr?
shut teh face är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 12:42   #29
Gregow
Registered User
 
Gregows avatar
 
Reg.datum: May 2019
Ort: Bondeska palatset
Inlägg: 4
Citat:
Ursprungligen postat av shut teh face Visa inlägg
Jag tror alla här inom 10 år slutat som Kaddafi och gått runt i mystisk klädsel och skrivit diverse böcker om uppenbarelser.

Dock inte jag..
Nä, jag hade ställt saker till rätta, tagit ut ett generöst arvode för besväret, och flyttat ut i skogen. Jag har viktigare saker att göra än att vara diktator. Sitta på en brygga och fiska med en kopp kaffe i handen, exempelvis.

Man får aldrig tappa sikte på vad som är viktigt i livet.
Gregow är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 12:42   #30
stridis
stridis- avatartextmästare
 
stridiss avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Ort: lindome
Inlägg: 6 073
Citat:
Ursprungligen postat av shut teh face Visa inlägg
Jag tror alla här inom 10 år slutat som Kaddafi och gått runt i mystisk klädsel och skrivit diverse böcker om uppenbarelser.

Dock inte jag..
Du räknar med att bli mulad innan du hamnat i den fasen?
stridis är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)