Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2018-07-12, 21:14   #5926
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs Visa inlägg
Kul att du tycker det. Ett av mina största intressen är ju politik och uppskattar verkligen riktig debatt.
bäst är att det märks att du brinner för något där och då =)
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-07-12, 23:16   #5927
micke81
något kärvare
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: sumpan
Inlägg: 1 634
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs Visa inlägg
Halloj! Jag mår helt OK och låååångt mycket bättre än för säg några veckor sedan. Jag utsätter mig dock inte för speciellt många stressorer nu utan är mest hemma och gör det jag känner för. Men ska snart börja försiktigt utmana mig själv lite mer

Skynda långsamt
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Inget som inte är dopningsklassat eller läkemedelsklassat är mer anabolt än mjölk.
micke81 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-07-31, 12:49   #5928
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Sorry att jag inte uppdaterat, har dels tröttnat på Kolozzeum om än inte på mina trogna läsare då ni ger mig enormt stöd men forumet i stort. Dessutom gick jag in i en ny depression då jag bråkade med två av mina närmsta vänner för ett par veckor sedan. Vi är numera inte vänner längre och det känns ärligt talat bättre än hur det var innan.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-11, 17:55   #5929
blåvitt
Aspirerande apa
 
Reg.datum: Nov 2015
Ort: Östersund
Inlägg: 1 789
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs Visa inlägg
Sorry att jag inte uppdaterat, har dels tröttnat på Kolozzeum om än inte på mina trogna läsare då ni ger mig enormt stöd men forumet i stort. Dessutom gick jag in i en ny depression då jag bråkade med två av mina närmsta vänner för ett par veckor sedan. Vi är numera inte vänner längre och det känns ärligt talat bättre än hur det var innan.
Tråkigt med såna uppbrott men om det känns bättre så här så är det väl rätt. Hoppas du är på en god bana just nu!
blåvitt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-13, 12:53   #5930
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
Välj dina vänner med omsorg kompis, bra vänner ger positiv energi tillbaka, ställer upp och stöttar. Glöm inte oss i kolofamiljen här för den delen . Fortsatt krya på dig!
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-13, 16:19   #5931
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Tyvärr mår jag ganska dåligt igen, om än inte som min tidigare period. Får se hur detta blir.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-13, 18:12   #5932
micke81
något kärvare
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: sumpan
Inlägg: 1 634
Det är ju positivt att du iaf har mått bättre en tid
Hoppas du kryar på dig snart
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Inget som inte är dopningsklassat eller läkemedelsklassat är mer anabolt än mjölk.
micke81 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-13, 18:48   #5933
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs Visa inlägg
Tyvärr mår jag ganska dåligt igen, om än inte som min tidigare period. Får se hur detta blir.
Har du fått någon hjälp av något slag då? Du var ju lack på läkare mm som inte gjorde något. Vad har du för plan för att komma upp på fötter?
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-13, 19:50   #5934
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Nej ingen hjälp, fått nej på remisser jag skickat och min mottagning har inget att erbjuda utom mediciner (som inte funkar eller får mig att må sämre vilket visat sig mer än en gång).

Jag har ingen plan längre tyvärr, är väl att vänta på utredningen/vänta på psykolog och det är väl 6 månader + bort.

So I´m pretty fucked.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-14, 19:12   #5935
micke81
något kärvare
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: sumpan
Inlägg: 1 634
Nu ser det kanske inte så jätteljust ut men vafan du slipper ju bli bländad iaf.

Finns det någon form av självhjälp du kanske kan "roa" dig med tills vidare? tänker mest för att få in något meningsfullt i dagsrutinen.
Och eftersom det ändå är ett träningsforum och vi alla vet att kropp och knopp mår bra av motion i rimlig mängd efter vad man har för förutsättningar,får du till någon motion iaf när du är hemma? kan ju köra lite kroppsviktsövningar som burpees,getups kroppsviktsböj och liknande, i rimliga mängder naturligtvis
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Inget som inte är dopningsklassat eller läkemedelsklassat är mer anabolt än mjölk.
micke81 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-26, 13:38   #5936
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Citat:
Ursprungligen postat av micke81 Visa inlägg
Nu ser det kanske inte så jätteljust ut men vafan du slipper ju bli bländad iaf.

Finns det någon form av självhjälp du kanske kan "roa" dig med tills vidare? tänker mest för att få in något meningsfullt i dagsrutinen.
Och eftersom det ändå är ett träningsforum och vi alla vet att kropp och knopp mår bra av motion i rimlig mängd efter vad man har för förutsättningar,får du till någon motion iaf när du är hemma? kan ju köra lite kroppsviktsövningar som burpees,getups kroppsviktsböj och liknande, i rimliga mängder naturligtvis
Jag saknar motivationen ärligt talat, efter 100-tals misslyckade försök på egen hand. Jag ska träffa läkaren på onsdag så tar det därifrån.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-26, 13:45   #5937
micke81
något kärvare
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: sumpan
Inlägg: 1 634
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs Visa inlägg
Jag saknar motivationen ärligt talat, efter 100-tals misslyckade försök på egen hand. Jag ska träffa läkaren på onsdag så tar det därifrån.
Förstår dig, men där har du ett mål iaf,ett bra fast mål att ta dig till,när du fixat det besöket så kommer det upp något nytt Hoppas en bra läkare kommer i din väg snart som kan hjälpa dig att finna vägen så att säga!
Vi hejar på dit här!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Inget som inte är dopningsklassat eller läkemedelsklassat är mer anabolt än mjölk.
micke81 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-27, 07:21   #5938
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Jag ska försöka igen har jag bestämt mig för. Det finns ingen hjälp att få så jag får lösa det själv. Börjar idag och ska försöka att inte gasa för fort, mitt största problem i dagsläget är min sociala fobi som grundar sig i min djupa skam över min kropp och mig själv som person. Ska börja träna och än viktigare försöka sluta hetsäta. Dagens mycket sorgliga mått på kroppen:

180827

Vikt 173kg
Midja 175 cm
Överarm 44 cm
Underarm 33.5 cm
Rumpa 151 cm
Lår 86 cm
Vad 48 cm
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-27, 12:08   #5939
andeem
Registered User
 
andeems avatar
 
Reg.datum: Nov 2011
Ort: Gustavsberg
Inlägg: 3 303
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs Visa inlägg
Jag ska försöka igen har jag bestämt mig för. Det finns ingen hjälp att få så jag får lösa det själv. Börjar idag och ska försöka att inte gasa för fort, mitt största problem i dagsläget är min sociala fobi som grundar sig i min djupa skam över min kropp och mig själv som person. Ska börja träna och än viktigare försöka sluta hetsäta. Dagens mycket sorgliga mått på kroppen:

180827

Vikt 173kg
Midja 175 cm
Överarm 44 cm
Underarm 33.5 cm
Rumpa 151 cm
Lår 86 cm
Vad 48 cm
Ok, vi kör. Jag börjar också i dag, efter att egentligen inte tränat ordentligt på närmare ett år.
andeem är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-28, 11:43   #5940
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Citat:
Ursprungligen postat av andeem Visa inlägg
Ok, vi kör. Jag börjar också i dag, efter att egentligen inte tränat ordentligt på närmare ett år.
Då kör vi ihop då. So far går det bra för min del, inte hetsätit på 1,5 dygn och cyklade lite imorse med.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)