Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2021-07-26, 13:35   #5776
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Citat:
Ursprungligen postat av Agitator Visa inlägg
Eddie hade känningar och gjorde det med flit för att sabba för Thor.

Tycker det är lite löjligt i kommentarsfälten för övrigt hur Thor blir mobbad om +1 oavsett mått i diverse sammanhang. Han gjorde inget som ingen annan skulle ha gjort.

Han gjorde rätt som drog 501 den dagen. Men han var feg som inte krigade på med 510 eller varför inte 520 som han hade lovat på twitch.
Det som är ännu löjligare är hur Eddie fortfarande är salty över det hela tiden kommentarer om att det gjordes på stream, Thors pappa som vägde plattorna osv visar verkligen vilken jättebebis Eddie är.
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-26, 14:25   #5777
wilkes
Registered User
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 106
Citat:
Ursprungligen postat av Agitator Visa inlägg
Det där är sjukt imponerande ändå. Tycker hon borde börjat förlora efter typ 15-20 killar? Trodde den sista killen skulle ta hon men han var ju världens fjolla.

Att inte Sarah Bäckman gör sådana där videos? Hon skulle ju kunna leva på youtube-intäkter kan man tycka om hon hade haft en kompetent "manager."

Enligt en snabb googling så ska 35 miljoner views punga ut mellan $119 000 och $1 400 000! Strand-armbrytning är väl kanske inte superpopulärt bland annonsörer så denna video hamnar kanske i nedre halvan på det omfånget. Men ändå fin lön för 10 dagar på youtube, och en spark i skrevet på alla som faktiskt jobbar på dagarna.
wilkes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-26, 15:31   #5778
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av wilkes Visa inlägg
Det där är sjukt imponerande ändå. Tycker hon borde börjat förlora efter typ 15-20 killar? Trodde den sista killen skulle ta hon men han var ju världens fjolla.

Att inte Sarah Bäckman gör sådana där videos? Hon skulle ju kunna leva på youtube-intäkter kan man tycka om hon hade haft en kompetent "manager."

Enligt en snabb googling så ska 35 miljoner views punga ut mellan $119 000 och $1 400 000! Strand-armbrytning är väl kanske inte superpopulärt bland annonsörer så denna video hamnar kanske i nedre halvan på det omfånget. Men ändå fin lön för 10 dagar på youtube, och en spark i skrevet på alla som faktiskt jobbar på dagarna.
Sarah Bäckman brottas/armbryter/lyfter mer än en tanig
man och gör någon slags fetish förnedringslightporr med sådana teman vilket nog ger rätt bra det med.

Sök runt på YT så kommer du hitta diverse trailers.


Hade jag inte vart hyfsat stark själv hade jag nog vart storkonsument av sån content
__________________
Oleg. pseudointellektuell
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-26, 15:52   #5779
Rikard Jansson
Coach
 
Rikard Janssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Ort: Svanskog
Inlägg: 12 737
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Sarah Bäckman brottas/armbryter/lyfter mer än en tanig
man och gör någon slags fetish förnedringslightporr med sådana teman vilket nog ger rätt bra det med.

Sök runt på YT så kommer du hitta diverse trailers.


Hade jag inte vart hyfsat stark själv hade jag nog vart storkonsument av sån content
I call bullshit
__________________
Winners win
Rikard Jansson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-26, 16:17   #5780
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson Visa inlägg
I call bullshit
Jag är tyvärr grov och stark som satan Jag tror mig ha en bra chans mot Sarah Bäckman i oljebrottning med bikini.
__________________
Oleg. pseudointellektuell
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-26, 18:37   #5781
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson Visa inlägg
I call bullshit
https://youtu.be/jGVNycP6lps

__________________
Oleg. pseudointellektuell
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-26, 19:41   #5782
David_wigren
Registered User
 
David_wigrens avatar
 
Reg.datum: Apr 2009
Ort: Örebro
Inlägg: 1 488
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Mitt testosteron halverades av att titta på det där.
David_wigren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-26, 19:47   #5783
David_wigren
Registered User
 
David_wigrens avatar
 
Reg.datum: Apr 2009
Ort: Örebro
Inlägg: 1 488
Citat:
Ursprungligen postat av wilkes Visa inlägg
Det där är sjukt imponerande ändå. Tycker hon borde börjat förlora efter typ 15-20 killar? Trodde den sista killen skulle ta hon men han var ju världens fjolla.

Att inte Sarah Bäckman gör sådana där videos? Hon skulle ju kunna leva på youtube-intäkter kan man tycka om hon hade haft en kompetent "manager."

Enligt en snabb googling så ska 35 miljoner views punga ut mellan $119 000 och $1 400 000! Strand-armbrytning är väl kanske inte superpopulärt bland annonsörer så denna video hamnar kanske i nedre halvan på det omfånget. Men ändå fin lön för 10 dagar på youtube, och en spark i skrevet på alla som faktiskt jobbar på dagarna.
To be fair så låter ”domaren” henne starta med ett extremt fördelaktigt grepp på majoriteten av killarna. Med en start kommer majoriteten inte vara med alls i början så Irina är längst ut på deras fingrar och redan halvvägs ner i kudden innan de hinner koppla på. Hade man varit lite mer rättvis mot noobsen och låtit dem spånna upp ordentligt först så hade det inte gått lika bra. Hon hade fortfarande varit starkare än 98% av dem men hade bränt ut sig fort och sen börjat förlora mot fler och fler av dem.
David_wigren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-26, 19:48   #5784
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 101
hade jag med lite teknikträning vunnit mot henne?
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-26, 19:49   #5785
David_wigren
Registered User
 
David_wigrens avatar
 
Reg.datum: Apr 2009
Ort: Örebro
Inlägg: 1 488
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
hade jag med lite teknikträning vunnit mot henne?
Ja, lätt. Kanske inte i en legit tävlingstart. Men i en mjuk start där du faktiskt hinner börja att ta i så hade du dominerat henne.
David_wigren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-26, 21:41   #5786
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av David_wigren Visa inlägg
Mitt testosteron halverades av att titta på det där.
Det är den stora fördelen med att tillföra sitt testosteron utifrån. Man kan äta lakrits och titta på udda fetish-lightporr utan att dippa.
__________________
Oleg. pseudointellektuell
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-26, 22:19   #5787
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
Citat:
Ursprungligen postat av David_wigren Visa inlägg
Ja, lätt. Kanske inte i en legit tävlingstart. Men i en mjuk start där du faktiskt hinner börja att ta i så hade du dominerat henne.
Jag förutsätter givetvis att det är precis som du beskriver. Men det känns så fel att man nästan själv måste utsättas för det för att tro på det
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-27, 09:21   #5788
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
Hahaha allt drivande om gear.

__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-27, 11:36   #5789
David_wigren
Registered User
 
David_wigrens avatar
 
Reg.datum: Apr 2009
Ort: Örebro
Inlägg: 1 488
Citat:
Ursprungligen postat av Agitator Visa inlägg
Jag förutsätter givetvis att det är precis som du beskriver. Men det känns så fel att man nästan själv måste utsättas för det för att tro på det
Min prediction gäller för Ceejay, som är jävligt stark overall. 150-180ish bänk 300 något i mark och 75kg striktcurl på en snubbe som är 2 meter lång och förmodligen har ganska stora händer kommer vara ett problem för Irina om de armbryter i en position där Ceejay faktiskt får möjlighet att ta i. I en tävlingstart tror jag dock på Irina. Där kommer det gå så fort och kraften kommer gå i vinklar där Ceejay förmodligen inte kommer vara beredd på och där han inte är så van att vara i. Men ge Ceejay 4-6 månader så vinner han även i tävlingsstart.

Det här är dock en gissning som har med antagandet att Ceejay har liknande potential för styrka i övriga delar av överkroppen. Om det visar sig att han har unikt svaga glashandleder och/eller vrickar handlederna så fort det kommer lite kraft så kommer det inte gå lika bra. Men det tror jag inte han har.
David_wigren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-27, 15:28   #5790
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
Citat:
Ursprungligen postat av David_wigren Visa inlägg
Min prediction gäller för Ceejay, som är jävligt stark overall. 150-180ish bänk 300 något i mark och 75kg striktcurl på en snubbe som är 2 meter lång och förmodligen har ganska stora händer kommer vara ett problem för Irina om de armbryter i en position där Ceejay faktiskt får möjlighet att ta i. I en tävlingstart tror jag dock på Irina. Där kommer det gå så fort och kraften kommer gå i vinklar där Ceejay förmodligen inte kommer vara beredd på och där han inte är så van att vara i. Men ge Ceejay 4-6 månader så vinner han även i tävlingsstart.

Det här är dock en gissning som har med antagandet att Ceejay har liknande potential för styrka i övriga delar av överkroppen. Om det visar sig att han har unikt svaga glashandleder och/eller vrickar handlederna så fort det kommer lite kraft så kommer det inte gå lika bra. Men det tror jag inte han har.
Jag förutsätter nästan att folk som är modellen lite större borde ha för mycket fördelar för att hon ska kunna vinna lätt.

Jag inbillar mig själv att jag borde kunna vinna över henne. Men troligen så är tävlingsstart något så brutalt mycket mer än bara vara hyfsat stark. Men förväntar mig att man ska klara av att hålla emot när man är så mycket "större" och starkare överlag.

Men ja, hon är 13x world champion enligt underlaget så innerst inne så vet jag någonstans där att skulle man få chansen så ligger handen nere i paden innan man hinner reagera. Men, meen det är fan svårt att släppa att det skulle gå så bra för henne mot folk som är större och starkare överlag.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)