Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-01-10, 11:30   #31
Rockhard
treehugger
 
Rockhards avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 600
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklev Visa inlägg
Förövrigt har han sjukt stora händer, när jag har grippern så långt ut kan jag inte nå det andra benet, vilket gör det rätt svårt att få den o ligga still när jag försöker nå andra handtaget. Något att öva vidare på, eller får folk med små händer helt enkelt sätta den betydligt längre in?
Jag har ganska små händer tycker jag och fast jag får den att stanna kvar långt ut så är jag betydligt svagare i det läget, starkast är jag när den ligger mitt i handflatan. Tror det har att göra med att jag har korta fingrar...
Rockhard är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-01-10, 14:20   #32
Tricklev
Spamming user
 
Tricklevs avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Ort: Kärleksbyn, population jag och mina homies.
Inlägg: 7 984
Citat:
Ursprungligen postat av Rockhard Visa inlägg
Jag har ganska små händer tycker jag och fast jag får den att stanna kvar långt ut så är jag betydligt svagare i det läget, starkast är jag när den ligger mitt i handflatan. Tror det har att göra med att jag har korta fingrar...
Jo funderar på något liknande, trots idogt testande så fick jag ingen av placeringstipsen ifrån videon att fungera alls.
Tricklev är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-11-24, 14:18   #33
kotten777
Registered User
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 29
Citat:
Ursprungligen postat av Mart|n Visa inlägg
Om man vill bli riktigt stark med grippers så skall man sätta grippern ordentligt. Finns ingen som helst mening med att träna TNS eller CCS såvida man inte skall certa sig för Captains of Crush eller liknande. För att träna öppenhandstyrka rekommenderar jag istället thickbar och pinch.

De tipsen han i killen visar är faktiskt väldigt bra. Sedan är det upp till er om ni vill ta åt er av det han visar.
Martin! Tycker du man ska träna med paralell sättning ?
kotten777 är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)