Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2018-06-13, 15:17   #13576
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Extrem cringe varje gång Löfvén talar i riksdagen alltså.
Och som vanligt så dominerade Åkesson i debatten. Det börjar bli komiskt, det är cringe att lyssna på alla dom andra partiledarna som bara står och mumlar.
ChuckTesta är inte uppkopplad  
Gammal 2018-06-13, 17:57   #13577
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
https://www.facebook.com/groups/1054...8037446547540/

Underbar valarbetare åt SD.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad  
Gammal 2018-06-13, 18:02   #13578
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
Kommer sluta lika bra i Sverige.

https://www.facebook.com/DailyMail/v...1891961203859/
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad  
Gammal 2018-06-13, 18:59   #13579
mottat
Slag.
 
Reg.datum: May 2014
Inlägg: 43
Citat:
Ursprungligen postat av Agitator Visa inlägg
Tjejerna som är idioter här av vad jag kunde se.
mottat är inte uppkopplad  
Gammal 2018-06-13, 19:03   #13580
Magnus N
Skånsk
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Skåne, Höör
Inlägg: 958
"Hanif Bali menar att det ”inte är omöjligt” att Sverigedemokraterna blir största parti i valet. Samtidigt går han emot sin partiledning – och öppnar för ett samarbete med Jimmie Åkesson (SD).

– Jag är en sån person som inte tror att jag blir fascist av att prata med en sverigedemokrat. Jag blir inte bonde för att jag pratar med en centerpartist. Man kan avgöra vilka saker man är redo att gå med på, och vilka saker man inte är redo att gå med på, säger han och fortsätter:

– Jag skulle inte ha några problem att göra upp i frågor där vi är särskilt nära varandra, till exempel migrationspolitiken."

https://www.expressen.se/nyheter/val...arbeta-med-sd/


Undrar vad partiledningen tycker om detta uttalande, eller om det kanske är godkänt och de skickar Hanif som testballongen lite
Magnus N är inte uppkopplad  
Gammal 2018-06-13, 20:01   #13581
micke81
något kärvare
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: sumpan
Inlägg: 1 634
Citat:
Ursprungligen postat av Magnus N Visa inlägg
Riksdagens partiledardebatt har precis dragit igång för de som är intresserade
Lyssnade med et halvt öra och man får ju ärligt talat hjärnaids av att lyssna på våra folkvalda headerstrattar.

Citat:
Ursprungligen postat av Agitator Visa inlägg
https://www.facebook.com/65701532468...6377411083923/

Inte dags för invasion snart? Landet har misslyckats rätt hårt ifall man ens tänker så här när man tittar på Ryssland med Putin.
Nu kan jag inte läsa länken men Putin har nog tillräckligt att lösa i sitt eget land så han bör nog lösa sina egna problem på hemmaplan innan han behöver försöka lösa andras genom invasion även om han prövar Ukraina i nutid med kass resultat.
Förövrigt är det ju positivt att vi har så gott om Afghaner här i Sverige ifall Putin skulle få för sig något med tanke på att Afghanerna redan har god rutin på att sparka ryskt arsle,så de kan säkerligen hjälpa till att anordna en välkomstkomite med snabbleverans av ond bråd död.

Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
Extrem cringe varje gång Löfvén talar i riksdagen alltså.
Och som vanligt så dominerade Åkesson i debatten. Det börjar bli komiskt, det är cringe att lyssna på alla dom andra partiledarna som bara står och mumlar.
Löfven var en ren katastrof av det jag hörde men ärligt talat har jag svårt att se vilken del av Åkessons talande som var värd att hyllas,han tycks ha fallit ur och lät inte ett dugg vass idag.
Kristersson däremot var en av de som gav ett skapligt intryck. Björklund var rätt vass men inte så övertygande.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Inget som inte är dopningsklassat eller läkemedelsklassat är mer anabolt än mjölk.
micke81 är inte uppkopplad  
Gammal 2018-06-13, 20:23   #13582
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
Jag tyckte Björklund var den bästa i dagens debatt. Man riktigt såg på Bellan hur det kröp i ryggraden på henne då hon inte hade ett bra svar, utan letade motargument och fipplade fram något helt annat än svar på frågan för att slingra sig. När det blir ett sådant scenario så anser jag en debatt lyckad, för där ser man verkligen vem som vill vad.
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2018-06-13, 20:27   #13583
Magnus N
Skånsk
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Skåne, Höör
Inlägg: 958
Var en trevlig stund i debatten när Sjöstedt attackerade Löfven gällande Begler och han hade resten av partierna med sig(förutom MP)

Att Löfven återigen skrattas åt under en debatt måste kännas sådär för honom
Magnus N är inte uppkopplad  
Gammal 2018-06-13, 22:23   #13584
JacobHeitmann
Registered User
 
JacobHeitmanns avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Inlägg: 1 355
Citat:
Ursprungligen postat av mottat Visa inlägg
Tjejerna som är idioter här av vad jag kunde se.
Chauffören kastar ut sina kunder pga deras sexuella läggning. Jag tror inte Über skulle acceptera något sånt.
__________________
Frukterianen på Anabola
Instaderp
JacobHeitmann är inte uppkopplad  
Gammal 2018-06-13, 22:27   #13585
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 101
https://twitter.com/konsensuseliten/...54086275665923

underbar polis.
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är inte uppkopplad  
Gammal 2018-06-14, 02:02   #13586
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
https://www.facebook.com/politikfakt...8576088234119/

Underbart att vi staten ger föreningsstöd för sådant här.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad  
Gammal 2018-06-14, 02:33   #13587
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Citat:
Ursprungligen postat av micke81 Visa inlägg
Löfven var en ren katastrof av det jag hörde men ärligt talat har jag svårt att se vilken del av Åkessons talande som var värd att hyllas,han tycks ha fallit ur och lät inte ett dugg vass idag.
Kristersson däremot var en av de som gav ett skapligt intryck. Björklund var rätt vass men inte så övertygande.
Kanske inte var Åkessons bästa debatt, men det var ju fortfarande Åkesson vs ett gäng dagisbarn. Värst var nästan Lööf när hon skulle ta upp all "rasism", det är sådan cringe att höra henne prata och skämma ut sig själv alltså.
ChuckTesta är inte uppkopplad  
Gammal 2018-06-14, 02:48   #13588
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Efter Centerpartiets utspel i riksdagen mot SD är man ju nästan tvingad att rösta SD om man inte vill stödja Centerpartiets retarderade migrationspolitik iom att de inte vill ha ens indirekt stöd av SD om Alliansen kommer i regeringsställning och rösta vänster är för egen del uteslutet och en uppgörelse mellan höger och vänster innebär ju en kompromiss med i mina ögon galen vänsterpolitik.

Tvi för det här politiska läget.
Anton Fräs är inte uppkopplad  
Gammal 2018-06-14, 03:35   #13589
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs Visa inlägg
Efter Centerpartiets utspel i riksdagen mot SD är man ju nästan tvingad att rösta SD om man inte vill stödja Centerpartiets retarderade migrationspolitik iom att de inte vill ha ens indirekt stöd av SD om Alliansen kommer i regeringsställning och rösta vänster är för egen del uteslutet och en uppgörelse mellan höger och vänster innebär ju en kompromiss med i mina ögon galen vänsterpolitik.

Tvi för det här politiska läget.
De har förlorat verkligheten rätt hårt och SD är enda alternativet.

Inte för att jag gillar att dra paraleller till USA. Men de satt alla på höga hästar och spottade på Trump.
Som sa det folket tänkte och yttrade sig om.

Där är vi idag och var även redan för 8 år sedan också. Det är först nu det eskalerat.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?

Senast redigerad av Agitator den 2018-06-14 klockan 03:36.
Agitator är inte uppkopplad  
Gammal 2018-06-14, 05:25   #13590
Magnus N
Skånsk
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Skåne, Höör
Inlägg: 958
https://www.arbetsformedlingen.se/Om...-nya-jobb.html

"- Även om jobbtillväxten fortsätter att vara stark så finns det många arbetssökande som har svårt att få fotfäste på arbetsmarknaden och läget är särskilt bekymmersamt för personer med kort utbildning. För att inte fler skall bli långtidsarbetslösa är arbetsgivarstöd som extratjänster och utbyggnaden av utbildningsplatser viktiga. Fler arbetsgivare måste även sänka sina krav på utbildning och erfarenhet, säger Mikael Sjöberg."

Undrar om arbetsgivarna samtidigt kan sänka lönerna i motsvarande grad?

Sedan nyheten om att utan utrikesfödda på arbetsmarknaden så hade svensk ekonomi stannat som SR och DN pumpat ut igår, så har Tino gett lite svar:

https://www.facebook.com/tino.sanand...55707099773231

"Arbetsförmedlingen går ut med sin årliga fejknews. SR: ”Utrikesfödda bakom jobbtillväxt. Åtta av tio nya jobb tillsattes med utrikesfödda förra året. Det visar ny statistik från Arbetsförmedlingen. – Faktum är att hela jobbtillväxten - samtliga nya jobb inom industrin - gick till utrikesfödda”

Påståendet är falsk, Arbetsförmedlingen har använd samma trick flera år. Inrikes födda står för 55 procent av ökning av sysselsatta mellan första kvartal 2017 och första kvartal i år.

Deras trick är att räkna bort jobbtillväxt bland inrikes födda som är över 64 år gamla, trots att det är i dessa åldrar sysselsättning ökar mest (de räknar dessutom som vanligt åtgärd eller att jobba en timme i veckan som ”jobb”).

Invandrare stod för 45 procent av ökning i sysselsättning i en period när gruppen drev 75 procent av befolkningsökning och mer än hundra procent av ökning av de som inte jobbar. Arbetsförmedlingen har sen det togs över av Göran Perssons kusin Mikael Sjöberg agerat som regeringens propogandaarm som förvillar allmänheten med diverse tricks."
Magnus N är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)