Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2021-03-01, 11:12   #31
Pepz
Uggla
 
Pepzs avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 12 066
den här tråden börjar bli lite larvig.
Vi kan lämna personattacker utanför kolo.

Kan/vill man inte utveckla sitt eget påstående vid en direkt fråga kan man bara låta bli att skriva.

Jag kommer att redigera upp denna tråd lite.

Och jag skulle vilja att Anders the peak och ett orm sakligt kunde diskutera istället för att tjafsa, för det finns en mycket kunskap att hämta i en diskussion som förs på ett plan ovanför dagisnivå.


Pepz /mod
__________________
Don´t gör it
It´s not värt it
Pepz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-03-01, 11:38   #32
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
T-nation låter väl vem som helst skicka in artiklar. Så jag skulle påstå att man snarare bör kolla på författaren och dennes argument istället för huruvida "T-nations träningsråd" är tillförlitliga eller inte.
__________________
Med vänliga hälsningar,
Brofessorn, tredje högst EQ på Kolozzeum och 8.37 på snygghetsskalan
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-03-01, 11:44   #33
skyffelmördarn
Registered User
 
skyffelmördarns avatar
 
Reg.datum: Dec 2019
Inlägg: 971
Ingen av er har rätt men ingen av er har fel heller, jag vet att det här är förvirrande för många människor eftersom vi i ung ålder lär oss att de alltid måste finnas rätt och fel, det onda och det goda. Det borde inte vara lika komplicerat att förstå för vuxna människor eftersom vi genom livets törnar lärt oss att allting inte är lika enkelt men tydligen är det fortfarande otroligt svårbegripligt för vissa. Ingen av er kommer kunna komma fram till ett slutgiltigt svar, vilket gör allt spekulerande och teoretiserandet meningslöst. Där jag sa det, meningslöst. Totalt meningslöst. Men fortsätt gärna slösa bort er tid om ni vill med den vetskapen.

Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
T-nation låter väl vem som helst skicka in artiklar. Så jag skulle påstå att man snarare bör kolla på författaren och dennes argument istället för huruvida "T-nations träningsråd" är tillförlitliga eller inte.
https://www.instagram.com/christian....deau.thibarmy/

Helt okej person.

Senast redigerad av skyffelmördarn den 2021-03-01 klockan 11:45.
skyffelmördarn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-03-02, 11:08   #34
Jeneric
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2010
Inlägg: 622
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
T-nation låter väl vem som helst skicka in artiklar. Så jag skulle påstå att man snarare bör kolla på författaren och dennes argument istället för huruvida "T-nations träningsråd" är tillförlitliga eller inte.
Nja, de som skriver är väl alla mer eller mindre någon form av profiler inom styrketräning. Däremot så kan man ju tänka sig att det blir viss kvantitet före kvalitet om man får pengar varje gång man slänger ihop ett program, skriver en artikel och skickar in.
Jeneric är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)