Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2020-05-24, 14:37   #3796
R0B
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 345
Citat:
Ursprungligen postat av Agitator Visa inlägg
Nej Eddie snackar faktiskt inte skit. Visst, man måste lyssna på hans summering över hans vinst från 2017 och hur handskakandet gick till vilket många inte gjort eller orkar bry sig om att göra. Helt förståligt att du missat det.

Ja, de är alla stora barn i slutändan, men det är vad vinnarmentaliteten i ett nötskal för många vinnande atleter.
Jo han snackar skit, han blandar i lite skvättar av sant skitsnack också, men envisas med att ljuga.
Hade varit fint om han kunde sluta försöka trimma upp allting hela tiden. Men hype ger pengar givetvis.


Tycker det är helt katastrofalt att Haftor lägger ner sin karriär, är högst tveksam till att han kommer fortsätta på allvar efter boxningsmatchen.

Om Eddie och Haftor hade fortsatt hade vi kunnat se fram mot ett par riktigt intressanta tävlingar ett par år framåt. Nu ligger typ enda hoppet att Big Z kommer i form igen.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av chadd Visa inlägg
Han har vissa saker på gång i ansiktet som gör att jag inte ens hade särat efter dragit några linor från hans läckra kropp + några glas vin.
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
men jag har inte gjort det för king grub ville inte hjälpa mig lägga upp ett kur schema men tror du jag kan få lämna ändå?? är fet som ett svin
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
king grub i det här fallet har du fel det vet jag
R0B är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-24, 15:39   #3797
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
Citat:
Ursprungligen postat av R0B Visa inlägg
Jo han snackar skit, han blandar i lite skvättar av sant skitsnack också, men envisas med att ljuga.
Hade varit fint om han kunde sluta försöka trimma upp allting hela tiden. Men hype ger pengar givetvis.


Tycker det är helt katastrofalt att Haftor lägger ner sin karriär, är högst tveksam till att han kommer fortsätta på allvar efter boxningsmatchen.

Om Eddie och Haftor hade fortsatt hade vi kunnat se fram mot ett par riktigt intressanta tävlingar ett par år framåt. Nu ligger typ enda hoppet att Big Z kommer i form igen.
Vart snackar han skit om handskaket? Han tvingar fram det där handskakandet av Haftor efter att de haft över 30-40 minuter brevid sig typ utan att Hafthor sagt något till han. Kaz var den första att grattulera Eddie och ingen annan hade grattat han strax efter vinsten, vilket Eddie kände sig lite smått upprörd över.

Att han på podiet sedan sträcker ut handen till en barnslig Hafthor som då till slut skakar hand med Eddie är inte en Hafthor som grattulerar Eddie. I kontexten som Eddie gått igenom så snackas det inte skit om "handskaket".
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-24, 20:06   #3798
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
[/QUOTE]

3 reps på 340 kg i knäböj är det tyngsta Lasha har gjort.
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-24, 20:28   #3799
R0B
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 345
Citat:
Ursprungligen postat av Agitator Visa inlägg
Vart snackar han skit om handskaket? Han tvingar fram det där handskakandet av Haftor efter att de haft över 30-40 minuter brevid sig typ utan att Hafthor sagt något till han. Kaz var den första att grattulera Eddie och ingen annan hade grattat han strax efter vinsten, vilket Eddie kände sig lite smått upprörd över.

Att han på podiet sedan sträcker ut handen till en barnslig Hafthor som då till slut skakar hand med Eddie är inte en Hafthor som grattulerar Eddie. I kontexten som Eddie gått igenom så snackas det inte skit om "handskaket".
Och inte heller Brian skakar hand med honom på eget bevåg.
"Till slut skakar hand", om du tittar på filmen utan slowmo så är det knappast någon delay att reagera över på Haftors handslag eller hans nickande och gratulerande. Det är bara skitsnack från Eddie för att motivera hans eget beteende och försöka höja sig över Haftor.

Att man inte direkt efter en snöplig förlust gratulerar, där man uppenbarligen känner sig blåst och förlorar med en poäng, är ganska mänskligt skulle jag säga.

Haftor tog hand och gratulerade på podiet, att han inte gör det direkt efter förlusten är bara löjligt att tjafsa över, låt han sörja sin förlust, vem fan hade inte blivit förbannad där liksom både på sig själv och (i hans eget huvud) domarjäveln.

Haftor är barnslig, och hela grejen där han står och gormar på Bryce är löjligt och pinsamt. Men Eddie har inte någon moralisk högmark, han är och har alltid varit en skrävelpelle som gillar att krydda allt han varit inblandad i.
Och i det här handslaget finns fan inget att hämta, det är bara BS.


BTW: Jag bedömer givetvis bara det jag ser på inspelningarna, jag har inte sett några 30-40 min där dom står och väntar på prisutdelning och jadajada som Eddie hävdar och att Haftor vägrar gratulera även där. Sätter dock stort tvek på den eftersom det är Eddie som säger det, att dom stod där en sådan lång tid.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av chadd Visa inlägg
Han har vissa saker på gång i ansiktet som gör att jag inte ens hade särat efter dragit några linor från hans läckra kropp + några glas vin.
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
men jag har inte gjort det för king grub ville inte hjälpa mig lägga upp ett kur schema men tror du jag kan få lämna ändå?? är fet som ett svin
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
king grub i det här fallet har du fel det vet jag

Senast redigerad av R0B den 2020-05-24 klockan 20:30.
R0B är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-24, 22:26   #3800
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Citat:
Ursprungligen postat av R0B Visa inlägg
Och inte heller Brian skakar hand med honom på eget bevåg.
"Till slut skakar hand", om du tittar på filmen utan slowmo så är det knappast någon delay att reagera över på Haftors handslag eller hans nickande och gratulerande. Det är bara skitsnack från Eddie för att motivera hans eget beteende och försöka höja sig över Haftor.
+1

Det är bara på slowmo som det ser ut som att han tittar på Eddies hand och sen typ inte skakar den. I verkligheten så skakade han Eddies hand mer eller mindre direkt efter han ser att han sträcker ut den.
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-25, 12:24   #3801
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 230
Något som hade vart hysteriskt roligt vore om Hafthor bara fejkade lite boxningsträning och droppade av nån vecka innan matchen och fortsatte med strongman som vanligt eller inte. Bara det inte blir en match. Inga pengar till Eddie.

Då blir Eddie jättearg och gör tusen videos där han kallar Hafthor för feg, men Hafthor skrattar bara.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-25, 16:00   #3802
skyffelmördarn
Registered User
 
skyffelmördarns avatar
 
Reg.datum: Dec 2019
Inlägg: 963
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Något som hade vart hysteriskt roligt vore om Hafthor bara fejkade lite boxningsträning och droppade av nån vecka innan matchen och fortsatte med strongman som vanligt eller inte. Bara det inte blir en match. Inga pengar till Eddie.

Då blir Eddie jättearg och gör tusen videos där han kallar Hafthor för feg, men Hafthor skrattar bara.
Jag tror båda två är för mycket bebisar (dåliga förlorare/vinnarskallar) för att dra sig ur det är därför jag faktiskt tror det kommer bli av. För skulle någon fega så skulle han få leva med det resten av sitt liv.
skyffelmördarn är uppkopplad nu   Svara med citat
Gammal 2020-05-25, 16:01   #3803
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Något som hade vart hysteriskt roligt vore om Hafthor bara fejkade lite boxningsträning och droppade av nån vecka innan matchen och fortsatte med strongman som vanligt eller inte. Bara det inte blir en match. Inga pengar till Eddie.

Då blir Eddie jättearg och gör tusen videos där han kallar Hafthor för feg, men Hafthor skrattar bara.
Dom har ju skrivit på kontrakt, det går inte att bara ångra sig hur som helst dagen innan.
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-25, 17:40   #3804
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 230
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
Dom har ju skrivit på kontrakt, det går inte att bara ångra sig hur som helst dagen innan.
Går det väl? Är ju bara att säga fluk åff! och vägra. Ingen har laglig rätt att kidnappa honom och tvinga honom att boxas oavsett kontrakt.

Vill han skada Eddie på allvar så skall han inte boxas öht.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-25, 18:38   #3805
skyffelmördarn
Registered User
 
skyffelmördarns avatar
 
Reg.datum: Dec 2019
Inlägg: 963
Jag önskar inte olycka på någon men visst vore det lite roligt om någon av dom blev en grönsak och den andra av samvetsskäl tvingades besöka förloraren resten av deras liv? Tror man skulle kunna göra en bra film om det.
skyffelmördarn är uppkopplad nu   Svara med citat
Gammal 2020-05-25, 19:42   #3806
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
Hafthors bells palsy ser ut att ha blivit bättre?

__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-25, 19:47   #3807
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
ROB och Chuck Testa.

Ja, Hafthor och Eddie skakar hand på podiet. Men hade Eddie inte räckt ut handen till Hafthor så hade inte Hafthor grattat till vinsten. Se Eddies QA video och gå på det som framgår i den rörande det hela.

Hur som helst, det var i stridens hetta och Hafthor har rätt att känna besvikelse över sig själv och vara lite småsur. Bra om de lyckas skapa hype på sådana små grunder så de får mer pengar i slutändan av att kramas lite om ett år.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-25, 19:55   #3808
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Går det väl? Är ju bara att säga fluk åff! och vägra. Ingen har laglig rätt att kidnappa honom och tvinga honom att boxas oavsett kontrakt.

Vill han skada Eddie på allvar så skall han inte boxas öht.
Jag skulle tro att Eddie (och Thor) är garanterade en viss summa pengar (större delen av det deras kontrakt är värt) bara genom att komma till arenan och snöra på sig handskarna. Så Eddie lär få betalt även om Thor bryter kontraktet. Sedan kommer arrangören kräva ersättning från Thor istället.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-25, 20:15   #3809
R0B
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 345
Citat:
Ursprungligen postat av Agitator Visa inlägg
ROB och Chuck Testa.

Ja, Hafthor och Eddie skakar hand på podiet. Men hade Eddie inte räckt ut handen till Hafthor så hade inte Hafthor grattat till vinsten. Se Eddies QA video och gå på det som framgår i den rörande det hela.

Hur som helst, det var i stridens hetta och Hafthor har rätt att känna besvikelse över sig själv och vara lite småsur. Bra om de lyckas skapa hype på sådana små grunder så de får mer pengar i slutändan av att kramas lite om ett år.

Säger inte mot dig i det, men hade Brian gjort det? Brian var knappast på väg att skaka hand och gratulera heller.
Eddie skulle inte sagt något om det, blir bara barnsligt när han tjafsar om det på det här viset och försöker ondgöra sig över Haftor.

Det hade varit legitimt att säga att Haftor är en osportslig tölp och påvisa det med allt annat som gick att se på alla dessa videos. Men handslaget är trams att ens nämna, enligt mig.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av chadd Visa inlägg
Han har vissa saker på gång i ansiktet som gör att jag inte ens hade särat efter dragit några linor från hans läckra kropp + några glas vin.
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
men jag har inte gjort det för king grub ville inte hjälpa mig lägga upp ett kur schema men tror du jag kan få lämna ändå?? är fet som ett svin
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
king grub i det här fallet har du fel det vet jag
R0B är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-25, 20:41   #3810
Köttis
Registered User
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 611
Är det kutym att skaka hand med segraren på pallen på wsm?

Eddie är ju fruktansvärt barnslig och måste ha bekräftelse, av "rätt" personer enligt honom också.

Sent from my FRD-L19 using Tapatalk
Köttis är uppkopplad nu   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)