Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2024-04-19, 11:07   #21016
intepurewhey
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2021
Inlägg: 388
Citat:
Ursprungligen postat av Akerhage Visa inlägg
Man kan väl inget annat göra än att gilla Ewan!
Hoppas han kommer med en ny rese-serie Såg om motorcykeltrippen för några veckorsedan.

Palin släppte ny i veckan om någon missat det.
intepurewhey är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2024-04-22, 23:26   #21017
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Jag gillar Fallout men sörjer lite att man inte får en supermaffig Fallout-film på bio.. hade önskat mer känsla från spelen också. Och ännu mer skitigt och blodigt faktiskt. Det är lite för färglatt och för många töntiga karaktärer som jag hade svårt för.

Typ en 3 timmars snordyr film med Hanz Zimmer som tolkar spelet musik. Se vault-dörren öppnas på stora bioskärmen.. med Liam Neeson istället för den där tramsiga inledningen.. jag får drömma vidare

https://www.youtube.com/watch?v=_yGpoRbwe4s
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.

Senast redigerad av Lafayette den 2024-04-22 klockan 23:28.
Lafayette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal igår, 16:16   #21018
Kaalle
Registered User
 
Kaalles avatar
 
Reg.datum: Nov 2013
Inlägg: 242
Såg en riktigt riktigt bra dokumentär serie på amazon Prime denna afton. The Last Narc. Handlar primärt om mordet på Kiki Kamarena. Mycket detaljrikt och fängslande. Väl, väl rekommenderat.

Senast redigerad av Kaalle den igår klockan 16:25.
Kaalle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal igår, 21:53   #21019
Scratch89
Klädsamt knubbig
 
Scratch89s avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Ort: Strömmensberg, Göteborg
Inlägg: 19 852
Såg klart Shogun. Den började bättre än vad den utvecklades och slutade. Har dock inte läst böckerna eller sett den gamla serien så jag går bara på vad den här serien levererade. Jag tycker inte att den politiska konflikten och allt komplottande är särskilt engagerande eller intressant, och det finns egentligen inga karaktärer man hejar på. Jag hade hoppats på en samuraiserie med mycket slagsmål och blod men fick mest en dramaserie där snubbar i hästsvans sitter och pratar med varandra utan känsloyttringar i evigheter, samt kvinnor som läser obegriplig poesi i tid och otid.

Cosmo Jarvis är ingen vidare skådespelare, om jag inte helt missat att han ska spela en karaktär helt utan dynamik eller ansiktsmimik. Han framstår som ganska korkad och burdus mest hela tiden, även fast jag antar att karaktären han spelar ska vara välutbildad och intelligent. Dock stort plus för Anna Sawai. Bra skådespelerska och fin att titta på.
__________________
Leg. fysioterapeut.
Skribent på Styrkelabbet
Scratch89 är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)