Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-08-11, 20:13   #526
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Fortsätter köra det lugnt, lite uppvärmning/teknik med ryck, lite press och lite prehabtjosan.

2 ryckdrag + 1 ryck + 1 hängryck
20 kg x2
40 kg x1
45 kg x1
50 kg x1
52,5 kg x1
55 kg x1

Press
20 kg x5
40 kg x7
42,5 kg x7
45 kg 3x7

Bicepcurls för armbågarna, rotatorkuffar och stående vadpress. Försökte köra L-sit med vänstra quadriceps krampade direkt så körde lite plankan istället.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-08-12, 00:59   #527
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av Bob90 Visa inlägg
Fortsätter köra det lugnt, lite uppvärmning/teknik med ryck, lite press och lite prehabtjosan.

2 ryckdrag + 1 ryck + 1 hängryck
20 kg x2
40 kg x1
45 kg x1
50 kg x1
52,5 kg x1
55 kg x1

Press
20 kg x5
40 kg x7
42,5 kg x7
45 kg 3x7

Bicepcurls för armbågarna, rotatorkuffar och stående vadpress. Försökte köra L-sit med vänstra quadriceps krampade direkt så körde lite plankan istället.
men*
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-08-15, 11:52   #528
blåvitt
Aspirerande apa
 
Reg.datum: Nov 2015
Ort: Östersund
Inlägg: 1 789
Citat:
Ursprungligen postat av Bob90 Visa inlägg
Ja alltså, om jag blir av med det så har jag förhoppningsvis också en anledning (som läkare eller sjukgymnast har upptäckt och också behandlat) till varför det hände. Och jag inbillar mig om att roten till felet är borta så.. Kan Michael Phelps så kan jag liksom

Nej men om det ska bli såhär för att jag börjar simma så är det ju inte på långa vägar värt det. Jag fungerar ju med nöd och näppe som människa i vardagen just nu (relativt vad jag är van vid då, finns ju alltid folk som har det mycket värre).

Det är tom så att jag känner att jag fått lite perspektiv på tillvaron pga detta
Även om det nästan fånigt att säga det med tanke på hur pass bra jag har det om man jämför med personer som verkligen lider, men eftersom att jag under senaste halvåret upplevt att en riktigt stor del av det jag uppskattar i livet och identifierar mig själv med, utöver vänner/familj, skola/jobb osv, har ryckts ifrån mig sakta men säkert så kanske det inte är så konstigt.
Men det är väl bara att vara tacksam att det inte krävdes något värre än såhär för att komma till den insikten och att det också fanns något värdefullt att hämta ur lidandet.

Visst är lågt hängande frukter och skinande sol härligt, men det är fan ibland i det smutsiga och mörka som de största skatterna gömmer sig.

Återigen, det är mycket möjligt att jag överdramatiserar en smula, men det skiter jag i
Tycker inte att det är ett dugg fånigt eller överdramatiskt. Att få insikter om att "fan, jag tycker det är jobbigt nu, fatta människor som har det sämre" är absolut aldrig larvigt, oavsett nivån på det egna lidandet som fått en dit. När du väl kommer på bättringsvägen lär du ju troligtvis uppskatta alla de saker som ryckts ifrån dig desto mer, och jag tror ju att det är just i umgänge och självförverkligande genom skola/jobb/intresse som man kan finna det som är viktigt i livet. Jag är ju som bekant lite inne på det buddhistiska tankespåret just nu så jag förespråkar att allt är lidande, men att det är genom det lidandet som vi kan hitta oss själva och varandra - och därmed i slutändan kanske lite frid i vår levnad. Så jag är oerhört taggad för din skull

Citat:
Ursprungligen postat av Bob90 Visa inlägg
Fortsätter köra det lugnt, lite uppvärmning/teknik med ryck, lite press och lite prehabtjosan.

2 ryckdrag + 1 ryck + 1 hängryck
20 kg x2
40 kg x1
45 kg x1
50 kg x1
52,5 kg x1
55 kg x1

Press
20 kg x5
40 kg x7
42,5 kg x7
45 kg 3x7

Bicepcurls för armbågarna, rotatorkuffar och stående vadpress. Försökte köra L-sit med vänstra quadriceps krampade direkt så körde lite plankan istället.
Till och med när du tar det lugnt reppar du över mitt max i press Kämpa på
blåvitt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-08-15, 19:55   #529
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Ville träna igår egentligen och idag blev det inte heller av. Det är ganska mycket med mottagningen och idag så fick jag "äran" att släpa på vår nollegrupps ganska tunga "fana" halva dagen. Så fick lite ont i armbågarna, tänkte vara lite smart och chilla idag pga det så att jag inte blåser liv i min latenta inflammation :p
Får bli träning imorgon istället.

Citat:
Ursprungligen postat av blåvitt Visa inlägg
Tycker inte att det är ett dugg fånigt eller överdramatiskt. Att få insikter om att "fan, jag tycker det är jobbigt nu, fatta människor som har det sämre" är absolut aldrig larvigt, oavsett nivån på det egna lidandet som fått en dit. När du väl kommer på bättringsvägen lär du ju troligtvis uppskatta alla de saker som ryckts ifrån dig desto mer, och jag tror ju att det är just i umgänge och självförverkligande genom skola/jobb/intresse som man kan finna det som är viktigt i livet. Jag är ju som bekant lite inne på det buddhistiska tankespåret just nu så jag förespråkar att allt är lidande, men att det är genom det lidandet som vi kan hitta oss själva och varandra - och därmed i slutändan kanske lite frid i vår levnad. Så jag är oerhört taggad för din skull
Till och med när du tar det lugnt reppar du över mitt max i press Kämpa på
Ja och märker själv att även om jag tidigare har värderat hälsa och träning väldigt högt förut, att det betyder mer än vad jag tidigare tänkt.
Jag är väldigt o-religiös av mig, men buddhismen är också den religion som jag kan relatera till mest. Det känns vettigt på något sätt, mer som ett levnadssätt än gudsdyrkan liksom (även om buddhismen naturligtvis också har sina inslag av böner och dyrkan).

Lidande är ju bra för att växa, men någonstans så räcker det ju också :p

Haha, men det är ju min favoritövning som jag fått slita som ett djur i för att öka. Började med att tycka att 5or på 20 kg var väldigt tungt liksom. Det värsta är ju att vikten jag orkar köra typ 1-2 3or på nu kunde jag köra 3-4 5or på för inte så många månader sen

Men var sak har sin tid liksom.
Tackar
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.

Senast redigerad av Bob90 den 2017-08-15 klockan 19:56.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 20:06   #530
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Press
20 kg x5
40 kg x5
45 kg x5
50 kg x3
52,5 kg x2
55 kg x2
57,5 kg 4x1

Vändning
65 kg x1
70 kg x1
75 kg x1
77,5 kg x1
80 kg x1
82,5 kg x1
85 kg x1

Hängande mage, enarmspress med kettlebell, enarmsrodd i maskin, benspark, woodchoppers, sidoplankan och plankan.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-08-18, 17:55   #531
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Heldag igår med brännboll, spökboll, killerboll osv med nollningen. Får väl räknas som nån form av konditionsträning :p
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-08-18, 18:27   #532
blåvitt
Aspirerande apa
 
Reg.datum: Nov 2015
Ort: Östersund
Inlägg: 1 789
Citat:
Ursprungligen postat av Bob90 Visa inlägg
Ville träna igår egentligen och idag blev det inte heller av. Det är ganska mycket med mottagningen och idag så fick jag "äran" att släpa på vår nollegrupps ganska tunga "fana" halva dagen. Så fick lite ont i armbågarna, tänkte vara lite smart och chilla idag pga det så att jag inte blåser liv i min latenta inflammation :p
Får bli träning imorgon istället.

Ja och märker själv att även om jag tidigare har värderat hälsa och träning väldigt högt förut, att det betyder mer än vad jag tidigare tänkt.
Jag är väldigt o-religiös av mig, men buddhismen är också den religion som jag kan relatera till mest. Det känns vettigt på något sätt, mer som ett levnadssätt än gudsdyrkan liksom (även om buddhismen naturligtvis också har sina inslag av böner och dyrkan).

Lidande är ju bra för att växa, men någonstans så räcker det ju också :p

Haha, men det är ju min favoritövning som jag fått slita som ett djur i för att öka. Började med att tycka att 5or på 20 kg var väldigt tungt liksom. Det värsta är ju att vikten jag orkar köra typ 1-2 3or på nu kunde jag köra 3-4 5or på för inte så många månader sen

Men var sak har sin tid liksom.
Tackar
Jag är extremt oreligiös jag med, diggar mer livsåskådningen. Tycker det finns mycket vettigt att hämta där om man sorterar ut det övernaturliga, på ett rent filosofiskt plan. Mår iaf bättre nu än när jag läste mycket Nietzsche

Kanske får börja köra det igen nu när jag kommer klättra mindre och styrketräna mer, press var en av mina favoritövningar i gymnasiet, tillsammans med mark och frivändningar. Ska bli kul med en gymrevansch nu, har inte tränat regelbundet på gym sen 2010 och är en helt annan människa idag vad det gäller disciplin, målmedvetenhet och kunskap. När jag kommer till stockholm igen kanske vi ska knäböja istället för att klättra?

Citat:
Ursprungligen postat av Bob90 Visa inlägg
Heldag igår med brännboll, spökboll, killerboll osv med nollningen. Får väl räknas som nån form av konditionsträning :p
Antar att det går jämnt ut mot alkoholintaget?
blåvitt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-08-18, 21:26   #533
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av blåvitt Visa inlägg
Jag är extremt oreligiös jag med, diggar mer livsåskådningen. Tycker det finns mycket vettigt att hämta där om man sorterar ut det övernaturliga, på ett rent filosofiskt plan. Mår iaf bättre nu än när jag läste mycket Nietzsche

Kanske får börja köra det igen nu när jag kommer klättra mindre och styrketräna mer, press var en av mina favoritövningar i gymnasiet, tillsammans med mark och frivändningar. Ska bli kul med en gymrevansch nu, har inte tränat regelbundet på gym sen 2010 och är en helt annan människa idag vad det gäller disciplin, målmedvetenhet och kunskap. När jag kommer till stockholm igen kanske vi ska knäböja istället för att klättra?



Antar att det går jämnt ut mot alkoholintaget?
Ja precis. Jag har inte läst något av Nietzsche så jag är inte helt med på vad du menar där :p

Sweet, gym är inget fel, jag kan dock vittna om att det är negativt för klättringen. Särskilt ben

Ja det kan vi ju göra, men jag reserverar mig för ändringar av övningsvalet. Just nu exploderar mina knän, ländrygg och si-led av böj. Samt att min sömn tydligen minskas till 1-2 timmar av benträning. Det går bra nu

Men press och vändningar kan jag säkerligen tugga i mig några av. Får se hur kroppen mår när det väl är dags ang benträning.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-08-18, 23:06   #534
blåvitt
Aspirerande apa
 
Reg.datum: Nov 2015
Ort: Östersund
Inlägg: 1 789
Citat:
Ursprungligen postat av Bob90 Visa inlägg
Ja precis. Jag har inte läst något av Nietzsche så jag är inte helt med på vad du menar där :p

Sweet, gym är inget fel, jag kan dock vittna om att det är negativt för klättringen. Särskilt ben

Ja det kan vi ju göra, men jag reserverar mig för ändringar av övningsvalet. Just nu exploderar mina knän, ländrygg och si-led av böj. Samt att min sömn tydligen minskas till 1-2 timmar av benträning. Det går bra nu

Men press och vändningar kan jag säkerligen tugga i mig några av. Får se hur kroppen mår när det väl är dags ang benträning.
Om buddhismen är "inget spelar ändå någon roll, så live and let live" så lutar Nietzsche mer åt "inget spelar ändå någon roll, så krossa slavfolken till damm och låt den nya övermänniskan (filosofiskt, ej biologiskt) bilda en allsmäktig härskarklass"

Ja, tänker att jag ska försöka hålla mig borta från byggarupplägg, särskilt för underkroppen, och köra tyngre lågvolymsset nära max. Vill inte ha en massa tyngd att släpa på men blir ju gärna stark, uthålligheten får komma från cardio ^^

Vi får se vad som känns aktuellt när den dagen kommer!
blåvitt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-08-20, 17:51   #535
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Hade lite tidsbrist, hade velat ha typ 2 timmar men blev bara 1 timma. Uppvärmning med lite teknikryck, sen press och den lilla benträning jag kan göra samt lite assistansövningar.

Ryck
20 kg x2
40 kg x2
45 kg x2
50 kg x2
55 kg x2
60 kg 2x1

Press
20 kg x5
40 kg 2x7
42,5 kg x7
45 kg 3x7

Lite chins, benspark, stående vadpress, kabelrodd och lite plankan.
Citat:
Ursprungligen postat av blåvitt Visa inlägg
Om buddhismen är "inget spelar ändå någon roll, så live and let live" så lutar Nietzsche mer åt "inget spelar ändå någon roll, så krossa slavfolken till damm och låt den nya övermänniskan (filosofiskt, ej biologiskt) bilda en allsmäktig härskarklass"

Ja, tänker att jag ska försöka hålla mig borta från byggarupplägg, särskilt för underkroppen, och köra tyngre lågvolymsset nära max. Vill inte ha en massa tyngd att släpa på men blir ju gärna stark, uthålligheten får komma från cardio ^^

Vi får se vad som känns aktuellt när den dagen kommer!
Haha, det låter förvisso ambitiöst, me like
Alltså, jag har ju bara tränat för styrka men ändå gått upp 12 kg eller nåt sen jag började. Men det är ju en bieffekt av styrketräning oavsett repsantal skulle jag säga. Man kommer ju bygga en viss mängd muskler allteftersom man blir starkare vare sig man vill eller inte.

Sen så måste jag ju dock erkänna att det estetiskt perspektivet överväger ev förlust i prestandan för mig i klättring (och ev gymnastik om jag skulle börja med det efter nervtjosan lagt sig)
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-08-23, 19:18   #536
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Riktigt skitpass, det är smått deprimerande att träna när fler och fler saker bara gör ont eller slutar funkar att göra

Press
20 kg x5
40 kg x5
45 kg x5
50 kg x3
52,5 kg x3
55 kg 3x3
55 kg 1x2

Vändning
60 kg x2
70 kg x1
75 kg x1
80 kg x1
82,5 kg x1

Häng i räcke, benspark, rotatorkuffar, tåhäv, baksida axlar, knälyft och plankan+sidoplankan.

Pressen gjorde lite konstigt men ändå skapligt ont inne nånstans kring armhålan och sidan av biceps i toppläget (kändes typ som en sena eller nerv som går från armhålan ut i hela armen var alldeles för kort), häng i räcke gjorde ovanligt ont i fingrarna, eller snarare på "fel" sätt. Tåhäv gjorde ont i ländryggen och utåt si-leden och armen har nu även börjat domna av att köra rotatorkuffarna
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-08-23, 19:37   #537
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Citat:
Ursprungligen postat av Bob90 Visa inlägg

Pressen gjorde lite konstigt men ändå skapligt ont inne nånstans kring armhålan och sidan av biceps i toppläget (kändes typ som en sena eller nerv som går från armhålan ut i hela armen var alldeles för kort)
Zup Baaab?!

Låter nästan som när min högeraxel pajade av att jag körde smolov jr för militärpress. Då fick jag ont i området kring pectoralis minor och kunde inte pressa i en rak bana med högerarmen. Du får se upp om det blir så att du också får svårt att pressa rakt...

Positivt att du kämpar på trots att övning efter övning verkar smärta alltmer att utföra? Har du förresten hunnit med fler av dina inbokade undersökningar den senaste tiden?

Börjat hitta din plats i nya klassen? Hur många är ni på kursen?
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-08-23, 20:05   #538
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av baktung Visa inlägg
Zup Baaab?!

Låter nästan som när min högeraxel pajade av att jag körde smolov jr för militärpress. Då fick jag ont i området kring pectoralis minor och kunde inte pressa i en rak bana med högerarmen. Du får se upp om det blir så att du också får svårt att pressa rakt...

Positivt att du kämpar på trots att övning efter övning verkar smärta alltmer att utföra? Har du förresten hunnit med fler av dina inbokade undersökningar den senaste tiden?

Börjat hitta din plats i nya klassen? Hur många är ni på kursen?
Wazzaaaaah!

Mja, jag har ju bara blivit svagare så jag tror inte jag skulle skada mig på det sättet eftersom jag normalt sett kör tyngre. Det var nog bara en engångsgrej, hoppas jag i alla fall :p

Ja jag har hunnit göra en cirkulationsundersökning (kontrollera att artärerna pulsar igenom ordentligt i armar, fingrar, ben, underben och tår) MR på ländrygg+ben och ska till en ortoped imorgon. Cirkulationstestet visade negativt och väntar fortfarande på svar på MR.

Jadå, är väl en snubbe jag hänger mest med, lite mindre med typ 2-3 pers och sen en ytlig kontakt med typ 10-15 till. Det är en ganska liten klass relativt andra program (vi är typ 90 pers, tror några andra program är ganska nära 200 pers) men jag kan nog bara typ 20-30 namn och kan nog para ihop ansikte och namn på hälften på en bra dag
Men man hittar nog ett pluggäng senare också, visst är det kul att hänga med folk under nollningen men det är ju under riktiga studierna som man märker vilka som funkar att hänga med och vilka som har ungefär samma inställning och ambitionsnivå.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-08-23, 21:45   #539
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Citat:
Ursprungligen postat av Bob90 Visa inlägg
Ja jag har hunnit göra en cirkulationsundersökning (kontrollera att artärerna pulsar igenom ordentligt i armar, fingrar, ben, underben och tår) MR på ländrygg+ben och ska till en ortoped imorgon. Cirkulationstestet visade negativt och väntar fortfarande på svar på MR.

Jadå, är väl en snubbe jag hänger mest med, lite mindre med typ 2-3 pers och sen en ytlig kontakt med typ 10-15 till. Det är en ganska liten klass relativt andra program (vi är typ 90 pers, tror några andra program är ganska nära 200 pers) men jag kan nog bara typ 20-30 namn och kan nog para ihop ansikte och namn på hälften på en bra dag
Men man hittar nog ett pluggäng senare också, visst är det kul att hänga med folk under nollningen men det är ju under riktiga studierna som man märker vilka som funkar att hänga med och vilka som har ungefär samma inställning och ambitionsnivå.
Skönt att ådrorna verkar pulsa som de ska i alla fall. Det kanske vore trevligt om du fick positivt utslag på något test så du kunde få en diagnos, men frågan är vad man helst vill att det ska bero på? Det lät inte alltför ödesdigert det där förslaget du fick i din andra tråd, om att skulderbladen skulle vara eleverade eller vad ni kom fram till av dina ryggbilder. Fel på rörelseapparaten går ju alltid att lösa tänker jag.

Vet hur det är. 90 pers är inte direkt lite folk det heller. Vissa lär du gå hela utbildningen tillsammans med utan att ens lyckas hälsa, än mindre prata med. Inga kändisar på utbildningen? Ingen blivande fru? Ingen pensionär? Jag vill ha alla detaljer som du vet...
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic

Senast redigerad av baktung den 2017-08-23 klockan 21:47.
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-08-23, 23:50   #540
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av baktung Visa inlägg
Skönt att ådrorna verkar pulsa som de ska i alla fall. Det kanske vore trevligt om du fick positivt utslag på något test så du kunde få en diagnos, men frågan är vad man helst vill att det ska bero på? Det lät inte alltför ödesdigert det där förslaget du fick i din andra tråd, om att skulderbladen skulle vara eleverade eller vad ni kom fram till av dina ryggbilder. Fel på rörelseapparaten går ju alltid att lösa tänker jag.

Vet hur det är. 90 pers är inte direkt lite folk det heller. Vissa lär du gå hela utbildningen tillsammans med utan att ens lyckas hälsa, än mindre prata med. Inga kändisar på utbildningen? Ingen blivande fru? Ingen pensionär? Jag vill ha alla detaljer som du vet...
Ja, grejen är ju att det bara verkar finnas skitjobbiga grejer att klocka in på så jag är ju såklart jätteglad att inget visar positivt. Absolut, nu hjälper ju inte övningen tyvärr och det kan inte heller förklara problemen jag har på underkroppen tex. Men förhoppningsvis så kommer det något konkret snart.

Vi kommer ju bli lite färre när första avhoppen kommer men ja, många kommer man knappt veta att de går i klassen :p
Inga kändisar såvitt jag vet, finns faktiskt en del tjejer trots utbildningens natur. Ca 22% enligt UHR. Fru-material är på tok för tidigt att yttra sig om, men till det yttre så finns det ju en hel del fagra damer
Och pensionär, minst 1. Jag går ju där!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)