Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-11-21, 11:51   #46
phpoker
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 24
Kollar bröstrem, benremmar, treringar och handtag samt utför reservdragsprocedur typ sådär en miljon gånger innan jag hoppar ut ur flygplan, men det är nog det enda...
phpoker är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 11:53   #47
aijou
Registered User
 
aijous avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Ort: Löddeköpinge
Inlägg: 3 743
Citat:
Ursprungligen postat av timoat Visa inlägg
Jofan, "hoppar" över saker när jag kör bil/är passagerare, eller tar "sats" och hoppar, kan vara från lyktstolpar, träd, byggnader, vita pelarna. Det utförs med tårna. Tror det har att göra med att jag DESPERAT ville vara Spindelmannen när jag var liten. Ja, jag skulle inte säga nej idag heller.
+1 på ALLT!

Spindelmannen var min stora idol.
__________________
Godkänt på tävling: Knäböj: 190kg, Bänkpress: 105kg, Marklyft: 220kg, Total: 515kg, Viktklass -93
Journal - Peka och Skratta!

Hårt, tungt och snabbt: Spotify Playlist: Workout by aijou
aijou är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 11:55   #48
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 711
Måste alltid lägga mig och sova åt vänster till att börja med. Fungerar helt enkelt inte att börja lägga mig åt höger, känns fel, trots att jag tycker det är skönare att ligga åt höger och således byter efter 10 minuter kanske.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 12:13   #49
Gober
Surgubbe
 
Gobers avatar
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 5 511
Citat:
Ursprungligen postat av LillisJ Visa inlägg
Är jag ett psykfall?

Kom på en till; Brukar slå ihop tänderna för varje lyktstolpe som man passerar i bilen, men bara i bilen, inte i buss och andra färdmedel.
Den är ju en classic, brukade göra så när jag var liten, fast jag tryckte ner en fot istället för tänderna. Kan hända att jag fortfarande gör så ibland, men kommer snabbt på mig själv med att det inte är normalt så då slutar jag
Gober är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 12:51   #50
tjing
Banned User
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 6 562
Det enda jag har är väl att kolla ugnen noga och att jag måste göra om saker jag misslyckas med in absurdum tills det blir rätt etc. Lite perfektionism/tvång, men klart hanterbart
tjing är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 12:54   #51
tjing
Banned User
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 6 562
Citat:
Ursprungligen postat av ryss Visa inlägg
Om jag ser en snigg tjejen moste jag ge till henne stor knull hehehe :P
Du lockade fram spontanskratt, grattis
tjing är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 14:04   #52
Spettet
Registered User
 
Spettets avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Ort: Norrköping
Inlägg: 367
Enda jag kommer på nu är låsning av dörrar, att har jag hållt på i källaren och låst upp källardörren och sedan låst den och sedan går och lägger sig och sedan kommer tankarna "låste jag dörren" och jag kan ligga och skruva mig i sängen ca 1h innan jag går ner till källaren och kollar om det är låst och såklart så är det låst.
__________________
Gotta catch´em all!
Spettet är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 14:10   #53
Akerhage
Horny user
 
Akerhages avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Gräddhyllan Göteborg
Inlägg: 360
Det här hör väl alla till en och samma kategori kanske..
1. Kan inte lämna kvar vattendroppar på diskbänken eller köksytorna.
2. Måste placera saker rakt (på bordet, kuddarna i sängen, saker på fönsterbrädet etc)
3. Kan inte ha saker framme (plockar bort talrliken direkt efter jag/vi har ätit)
4. Kan inte äta om jag vet det inte är iordningplockat först i köket. (även om jag sitter i vardagsrummet).

Tror jag kan göra en lång lista faktiskt, mycket som snurrar i mitt huvud ibland. Dock inga problem med det och jag får ett rent och fint hem på köpet!
Akerhage är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 14:23   #54
Tricce
Väsby EPA raggare
 
Tricces avatar
 
Reg.datum: Dec 2006
Inlägg: 1 350
Ordning och reda i smörbyttan!!
__________________
Life getting tough? Means god is afraid of your progress!.
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklew Visa inlägg
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
Tricce är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 14:28   #55
ARMSTARK
BÄNKPRESSARE
 
ARMSTARKs avatar
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 2 745
Citat:
Ursprungligen postat av Akerhage Visa inlägg
Det här hör väl alla till en och samma kategori kanske..
1. Kan inte lämna kvar vattendroppar på diskbänken eller köksytorna.
2. Måste placera saker rakt (på bordet, kuddarna i sängen, saker på fönsterbrädet etc)
3. Kan inte ha saker framme (plockar bort talrliken direkt efter jag/vi har ätit)
4. Kan inte äta om jag vet det inte är iordningplockat först i köket. (även om jag sitter i vardagsrummet).

Tror jag kan göra en lång lista faktiskt, mycket som snurrar i mitt huvud ibland. Dock inga problem med det och jag får ett rent och fint hem på köpet!
Jag har precis flyttat ihop med en tjej som börjar hänga upp tvätt, efter hälften börjar hon göra nåt annat, halva tvätten ligger kvar i tvättmaskinen, möblerar om i köksskåpen, det blir en massa grejjer över på diskbänken, hon börjar fixa nåt annat...
Vill du ha en tjej? Bortskänkes mot avhämtning.
__________________
[/QUOTE]
Citat:
Ursprungligen postat av Petoria Visa inlägg
Varför skulle man faktakolla sånt som stödjer ens åsikter lol
ARMSTARK är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 15:34   #56
J.V
Registered User
 
J.Vs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Sydney
Inlägg: 9 477
Citat:
Ursprungligen postat av timoat Visa inlägg
Jofan, "hoppar" över saker när jag kör bil/är passagerare, eller tar "sats" och hoppar, kan vara från lyktstolpar, träd, byggnader, vita pelarna. Det utförs med tårna. Tror det har att göra med att jag DESPERAT ville vara Spindelmannen när jag var liten. Ja, jag skulle inte säga nej idag heller.
Hah, exakt samma för mig. Jag måste "hoppa" över saker. Ibland blir det mötande bilar, ibland blir det lyktstoplar men oftast de där stolparna med reflex som sitter i vägrenen. Dock bara när jag kör eller sitter i passagerarsätet. Är jag i baksätet eller sitter på tåg eller buss händer det aldrig.
__________________
Journal: 53% magic, 61% science, 102% results.
Science. It reduces the stupid.
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Mätt i klassiskt styrkelyft, så tror jag att man kan bli ungefär: 180-150-220 stark utan att dopa sig med lång tid och hård träning.
J.V är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 15:41   #57
Rikard Jansson
Coach
 
Rikard Janssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Ort: Svanskog
Inlägg: 12 740
Hade ganska grova tvångstankar när jag var mindre, vet dock inte om det räknas i samma kategori^^
__________________
Winners win
Rikard Jansson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 16:38   #58
Akerhage
Horny user
 
Akerhages avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Gräddhyllan Göteborg
Inlägg: 360
Citat:
Ursprungligen postat av ARMSTARK Visa inlägg
Jag har precis flyttat ihop med en tjej som börjar hänga upp tvätt, efter hälften börjar hon göra nåt annat, halva tvätten ligger kvar i tvättmaskinen, möblerar om i köksskåpen, det blir en massa grejjer över på diskbänken, hon börjar fixa nåt annat...
Vill du ha en tjej? Bortskänkes mot avhämtning.
Haha, fy fasen! Hade aldrig funkat. Min tjej har börjat lära sig iaf att hålla ordning lite. Dock brukar jag alltid börja mitt pass med att städa då jag kommer till henne. Annars sitter jag där och kan inte slappna av alls. Men hon har förståelse iaf =)
Jag lider med dig!
Akerhage är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 17:29   #59
Captainwide
Registered User
 
Captainwides avatar
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 623
Kom in på ämnet med min samhällslärare och fick reda på att han har exakt 143 slipsar hemma hos sig och han har tydligen hängt dom i kulör, från ljusast till starkast på väggen.
Han har även alltid slips dagen då hans elever ska ha något prov, sista inlämningsdagen på en uppsats eller speciella händelser på året. (Låter som bs jag vet, men jag är fullt seriös)
Captainwide är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 18:15   #60
feyin
Busunge
 
feyins avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 1 519
Jag vet att jag har massor med tvångstankar men jag kan fan inte komma på någon.

Att posta i trådar där jag inte har något att tillföra möjligtvis.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
...

Gör dig inte dummare än jag ser ut.
feyin är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)