Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2011-10-11, 10:45   #1
L Johnsson
Välkänd nöt
 
L Johnssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2009
Ort: Eslöv
Inlägg: 154
BB fadder i skåneområdet sökes!

Hallå!
Jag har bestämt mig för att testa på hur det är att stå på scenen som bodybuilder!
Jag har noll erfarenhet från det men har gymmat ett par år så står kanske inte riktigt på noll vad det gäller själva kroppen, bara nästan .
I övrigt är jag rätt tom på kunskap i området men läser på så gott jag kan.
Och just eftersom jag har noll erfarenhet så hade det varit bra om jag hade haft någon form av fadder som hade kunnat vägleda mig lite så jag undviker de absolut största tabbarna när jag kliver ut på scenen för första gången.
Helt enkelt någon som jag kan ställa en fråga till lite då och då när det dyker upp något som gnager i mitt huvud.
Någon som kan berätta lite hur det är så det känns lite tryggare, ge mig ett tips på vad jag gör fel i poseringen eller om jag ligger efter med någon muskelgrupp osv.
Någon coach förväntar jag mig inte snarare en stödperson jag kan maila och möjligtvis träffa någon gång under året fram tills nästa vinter.
Finns det någon med lite mer erfarenhet än mig där ute som skulle vara villig att vägleda mig lite grann i rätt riktning under det kommande året?
L Johnsson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 11:23   #2
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
Nu vet jag inte om han har tid, lust, eller ork i dagens läge, men moderatorn Jörgen vet jag har varit aktiv som domare och coach förut. Du kan alltid fråga.
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 11:26   #3
L Johnsson
Välkänd nöt
 
L Johnssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2009
Ort: Eslöv
Inlägg: 154
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf Visa inlägg
Nu vet jag inte om han har tid, lust, eller ork i dagens läge, men moderatorn Jörgen vet jag har varit aktiv som domare och coach förut. Du kan alltid fråga.
Okay tack för tipset!
Ska PMa honom
L Johnsson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 12:01   #4
bustz0rz
Registered User
 
bustz0rzs avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 1 890
Det finns ju även ett par tävlande här på kolozzeum, så om du frågar en fråga är jag ganska säker på att du får ett par bra svar av någon kunnig.
bustz0rz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 22:45   #5
L Johnsson
Välkänd nöt
 
L Johnssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2009
Ort: Eslöv
Inlägg: 154
Citat:
Ursprungligen postat av bustz0rz Visa inlägg
Det finns ju även ett par tävlande här på kolozzeum, så om du frågar en fråga är jag ganska säker på att du får ett par bra svar av någon kunnig.
Kolo ska jag givetvis också använda men tänkte på att vissa saker är lättare att lösa IRL. Som poseringskritik etc.
L Johnsson är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)